Χώροι: Αυξημένους χώρους επιβατών το Variant, μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ το Tourer
74.712 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/4/2015
Η επιλογή ενός Station Wagon αυτοκινήτου δύσκολα γίνεται γιατί απλά αρέσει σε κάποιον ο συγκεκριμένος τύπος αμαξώματος. Στο 99,9 % των περιπτώσεων γίνεται για χωροταξικούς λόγους, μιας και οι αυξημένοι χώροι επιβατών, αλλά πρωτίστως αποσκευών, είναι μείζονος σημασίας.
Αρχικά το Civic Tourer, διαθέτει ένα μεγάλο πορτ-μπαγκάζ, με τον ωφέλιμο όγκο να φθάνει στα 624 λίτρα και να είναι κορυφαία επίδοση για την κατηγορία. Έξυπνη όμως είναι η προσθήκη ενός υποδαπέδιου χώρου στο πορτ-μπαγκάζ, ενώ το κατώφλι έχει μειωθεί κατά 137 χλστ. σε σχέση με αυτό του Civic, ώστε να βοηθηθεί η φόρτωση-εκφόρτωση. Ακόμη περισσότερος όγκος διατίθεται με τα πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα (έως 1.668 λτ.), τα οποία και πάλι έρχονται με το σύστημα Magic Seats. Οι πίσω επιβάτες κάθονται άνετα, απολαμβάνοντας πλούσιο χώρο για τα πόδια και τα κεφάλια τους, ο οποίος είναι αυξημένος συγκριτικά με την 5θυρη έκδοση του Civic.
Στην περίπτωση του Golf Variant, η VW δημιούργησε ένα ευρύχωρο station wagon αμάξωμα που πληροί με άνεση τις μεταφορικές ανάγκες ενός μεσαίου οικογενειάρχη. Η εσωτερική ευρυχωρία είναι εξαιρετική, με τους επιβάτες να απολαμβάνουν πλούσιους κι άνετους χώρους, μεγαλύτερους από το Tourer, τόσο οι εμπρός όσο και οι πίσω. Πλουσιοπάροχος είναι ο χώρος αποσκευών, ο οποίος αγγίζει τα 605 λίτρα, ενώ αν αναδιπλωθούν πλήρως τα πίσω καθίσματα, η χωρητικότητα εκτοξεύεται στα 1.620 λίτρα.
Φυσικά θα έπαιρνα το σιβικ. Είναι οικονομικότερο, με χαμηλότερο κόστος συντήρησης, με καλύτερες επιδόσεις και εξοπλισμό, ομορφότερο, πιο αξιόπιστο και με καλύτερη μεταπώληση όταν έρθει η ώρα άστε που έχει και 5 χρόνια εγγύηση! Το μειονέκτημα του σιβικ είναι και το μόνο πλεονέκτημα του γκολφ, η τιμή κτίσης!
Αν θες να περνας απαρατηρητος (για εμφανιση ουτε λογος) κ θες καθε 2μιση χρονια να εχεις παλιο μοντελο φυσικα κ θα παρεις το πιο αχρωμο αμαξι της κατηγοριας γκολφ
Η ομορφιά είναι υποκειμενικό θέμα...Εμένα με εκφράζει το Golf...Σε ότι αφορά εργονομία και ποιότητα εσωτερικού το Golf ισοπεδώνει την κατηγορία πλην κάποιων λοιπόν ανταγωνιστών (βλ Mercedes, Audi)...Το Golf είναι ένα 1000άρικο κάτω και έχει μηδενικά τέλη...Δυνατότητα επέκτασης στα 4 χρόνια της εγγύησης υπάρχει με μικρό σχετικά κόστος.
Τέλος το πιο είναι καλύτερο το λένε οι πωλήσεις...
Κουβάς πολυτελείας το vw. Αυτοί οι άνθρωποι ρε παιδί μου έχουν ένα σκεπτικό φτιάχνοντας ένα αυτοκινητο που σου λέει δεν με νοιάζει πώς θα 'ναι, αρκεί να είναι ίδιο με το παλιό για να έχω πολλά κοινά μέρη (μείωση κόστους), όσο μεγάλο χρειάζεται για να χωράς άνετα, αεροδυναμική μηδέν, επιμονή στην ΕΛΕΙΨΗ ΦΟΒΟΥ που σου προκαλούν στο ΟΡΙΟ και βλέπεις πολλοί νέοι οδηγοί με vw τύπου golf να χάνουν τον έλεγχο και να σκοτώνονται στους δρόμους. Κομπίνες, απάτες και ''νέες τεχνολογίες'' η μάρκα της vw με τα ποιοτικά και παρωχημένα εσωτερικά. Για το honda δεν μπορεί κανείς να πει πολλά. Είναι τίμιο, σπορ+άνετο, ασφαλές και αξιόπιστο. ο κινητήρας του θα κρατήσει τόσα χιλιόμετρα όσο 3 κινητήρες vw, έχοντας παράλληλα μηδέν βλάβες και συνεπώς μικρό κόστος
Φυσικά θα έπαιρνα το σιβικ. Είναι οικονομικότερο, με χαμηλότερο κόστος συντήρησης, με καλύτερες επιδόσεις και εξοπλισμό, ομορφότερο, πιο αξιόπιστο και με καλύτερη μεταπώληση όταν έρθει η ώρα άστε που έχει και 5 χρόνια εγγύηση! Το μειονέκτημα του σιβικ είναι και το μόνο πλεονέκτημα του γκολφ, η τιμή κτίσης!
τι συγκριση ειναι αυτη? ενας βενζινοκινητηρας με ενα πετρελαιο? CiviC και ξερο ψωμι οπως και να χει...
Αν θες να περνας απαρατηρητος (για εμφανιση ουτε λογος) κ θες καθε 2μιση χρονια να εχεις παλιο μοντελο φυσικα κ θα παρεις το πιο αχρωμο αμαξι της κατηγοριας γκολφ
Στη γερμανια(απατη) τα παντα πληρωνονται 250 ευρω επεκταση για vw polo οι απατεωνες
τι δουλεια εχει η αμαξαρα το civic με το βαρετο και ζημιαρικο golf?
Τώρα εσείς, για αυτά τα "99 gr CO2 ανά χλμ." του 1.6 TDI θα βάζατε το χέρι σας στη φωτιά; Μήπως είναι 99,99, όπως στις εκπτώσεις;
Η ομορφιά είναι υποκειμενικό θέμα...Εμένα με εκφράζει το Golf...Σε ότι αφορά εργονομία και ποιότητα εσωτερικού το Golf ισοπεδώνει την κατηγορία πλην κάποιων λοιπόν ανταγωνιστών (βλ Mercedes, Audi)...Το Golf είναι ένα 1000άρικο κάτω και έχει μηδενικά τέλη...Δυνατότητα επέκτασης στα 4 χρόνια της εγγύησης υπάρχει με μικρό σχετικά κόστος. Τέλος το πιο είναι καλύτερο το λένε οι πωλήσεις...
Dacia Logan MCV 1.2 με 10000€ ειναι ΟΚ για μενα που ειμαι βαλκανιος.
Κουβάς πολυτελείας το vw. Αυτοί οι άνθρωποι ρε παιδί μου έχουν ένα σκεπτικό φτιάχνοντας ένα αυτοκινητο που σου λέει δεν με νοιάζει πώς θα 'ναι, αρκεί να είναι ίδιο με το παλιό για να έχω πολλά κοινά μέρη (μείωση κόστους), όσο μεγάλο χρειάζεται για να χωράς άνετα, αεροδυναμική μηδέν, επιμονή στην ΕΛΕΙΨΗ ΦΟΒΟΥ που σου προκαλούν στο ΟΡΙΟ και βλέπεις πολλοί νέοι οδηγοί με vw τύπου golf να χάνουν τον έλεγχο και να σκοτώνονται στους δρόμους. Κομπίνες, απάτες και ''νέες τεχνολογίες'' η μάρκα της vw με τα ποιοτικά και παρωχημένα εσωτερικά. Για το honda δεν μπορεί κανείς να πει πολλά. Είναι τίμιο, σπορ+άνετο, ασφαλές και αξιόπιστο. ο κινητήρας του θα κρατήσει τόσα χιλιόμετρα όσο 3 κινητήρες vw, έχοντας παράλληλα μηδέν βλάβες και συνεπώς μικρό κόστος
Το τεστ θα έπρεπε να έχει VOLVO και Renault που έχουν κατά κανόνα στέισον .