Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικά, το Honda Civic Tourer διατηρεί το μοντέρνο και άκρως ποιοτικό χαρακτήρα του 5θυρου Civic.

Το εσωτερικό του Golf Variant ξεχωρίζει για την πολύ καλή ποιότητά του και την προσεγμένη εργονομία.

Εσωτερικό: Ποιοτικό του Variant, φουτουριστικό του Tourer

74.564 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/4/2015

H βάση των εσωτερικών των δυο station μοντέλων, είναι η ίδια με τις 5θυρες εκδόσεις. Το εσωτερικό του Honda Civic Tourer, διατηρεί την ίδια μοντέρνα και φουτουριστική σχεδίαση που είχαμε δει και στο προσφάτως ανανεωμένο 5θυρο Civic, με λευκές ραφές στο τιμόνι, στα καθίσματα και στις προστατευτικές επενδύσεις των γονάτων, ενώ οι διακόπτες στο τιμόνι και στους αεραγωγούς φέρουν νέα χρωμιωμένα πλαστικά πλαίσια, ενώ τέλος το μέγεθος του τιμονιού έχει μεγαλύτερη διάμετρο για καλύτερη αίσθηση και καλύτερο έλεγχο. Σημαντική προσθήκη στην περίπτωση του Tourer είναι αυτή στη βάση της κονσόλας, όπου έχει προστεθεί ο διακόπτης για την επιλογή της ρύθμισης των πίσω αμορτισέρ. 

Το εσωτερικό του πετρελαιοκίνητου VW Golf Variant δεν διαφοροποιείται από αυτό των υπόλοιπων εκδόσεων του μοντέλου και έτσι, παραμένει ιδιαίτερα προσεγμένο ποιοτικά, με φινίρισμα και συναρμογή για σεμινάριο, αλλά και στάνταρ που προσεγγίζουν αυτά των premium μικρομεσαίων. Στο κομμάτι της σχεδίασης, η VW έχει παραμείνει στις γνωστές σοβαρές, αλλά εργονομικές γραμμές της, με την οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα να προσδίδει και μια high-tech πινελιά.

 
  • rico

    Φυσικά θα έπαιρνα το σιβικ. Είναι οικονομικότερο, με χαμηλότερο κόστος συντήρησης, με καλύτερες επιδόσεις και εξοπλισμό, ομορφότερο, πιο αξιόπιστο και με καλύτερη μεταπώληση όταν έρθει η ώρα άστε που έχει και 5 χρόνια εγγύηση! Το μειονέκτημα του σιβικ είναι και το μόνο πλεονέκτημα του γκολφ, η τιμή κτίσης!

      53
  • kostas.

    τι συγκριση ειναι αυτη? ενας βενζινοκινητηρας με ενα πετρελαιο? CiviC και ξερο ψωμι οπως και να χει...

      22
  • teo

    Αν θες να περνας απαρατηρητος (για εμφανιση ουτε λογος) κ θες καθε 2μιση χρονια να εχεις παλιο μοντελο φυσικα κ θα παρεις το πιο αχρωμο αμαξι της κατηγοριας γκολφ

      22
  • Alex

    Στη γερμανια(απατη) τα παντα πληρωνονται 250 ευρω επεκταση για vw polo οι απατεωνες

      14
  • mike

    τι δουλεια εχει η αμαξαρα το civic με το βαρετο και ζημιαρικο golf?

      9
  • cynic

    Τώρα εσείς, για αυτά τα "99 gr CO2 ανά χλμ." του 1.6 TDI θα βάζατε το χέρι σας στη φωτιά; Μήπως είναι 99,99, όπως στις εκπτώσεις;

      9
  • μητσος

    Η ομορφιά είναι υποκειμενικό θέμα...Εμένα με εκφράζει το Golf...Σε ότι αφορά εργονομία και ποιότητα εσωτερικού το Golf ισοπεδώνει την κατηγορία πλην κάποιων λοιπόν ανταγωνιστών (βλ Mercedes, Audi)...Το Golf είναι ένα 1000άρικο κάτω και έχει μηδενικά τέλη...Δυνατότητα επέκτασης στα 4 χρόνια της εγγύησης υπάρχει με μικρό σχετικά κόστος. Τέλος το πιο είναι καλύτερο το λένε οι πωλήσεις...

      6
  • βαλκανιος

    Dacia Logan MCV 1.2 με 10000€ ειναι ΟΚ για μενα που ειμαι βαλκανιος.

      5
  • padelis

    Κουβάς πολυτελείας το vw. Αυτοί οι άνθρωποι ρε παιδί μου έχουν ένα σκεπτικό φτιάχνοντας ένα αυτοκινητο που σου λέει δεν με νοιάζει πώς θα 'ναι, αρκεί να είναι ίδιο με το παλιό για να έχω πολλά κοινά μέρη (μείωση κόστους), όσο μεγάλο χρειάζεται για να χωράς άνετα, αεροδυναμική μηδέν, επιμονή στην ΕΛΕΙΨΗ ΦΟΒΟΥ που σου προκαλούν στο ΟΡΙΟ και βλέπεις πολλοί νέοι οδηγοί με vw τύπου golf να χάνουν τον έλεγχο και να σκοτώνονται στους δρόμους. Κομπίνες, απάτες και ''νέες τεχνολογίες'' η μάρκα της vw με τα ποιοτικά και παρωχημένα εσωτερικά. Για το honda δεν μπορεί κανείς να πει πολλά. Είναι τίμιο, σπορ+άνετο, ασφαλές και αξιόπιστο. ο κινητήρας του θα κρατήσει τόσα χιλιόμετρα όσο 3 κινητήρες vw, έχοντας παράλληλα μηδέν βλάβες και συνεπώς μικρό κόστος

      3
  • dgis

    Το τεστ θα έπρεπε να έχει VOLVO και Renault που έχουν κατά κανόνα στέισον .

      2