ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ξεκάθαρος "νικητής" δεν υπάρχει στην άτυπη κόντρα μας, αφού το κάθε μοντέλο έχει τα πεδία που υπερτερεί και υστερεί. Η τελική απόφαση είναι, μάλλον, θέμα προτεραιοτήτων και γούστου.

Συμπέρασμα

74.717 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/4/2015

Τα νούμερα των πωλήσεων αποδεικνύουν ότι τα station wagon αμαξώματα δεν απολαμβάνουν μεγάλο μερίδιο αγοράς, όπως συμβαίνει σε πολλές χώρες της Ευρώπης. Τόσο το Civic Tourer, όσο και το Golf Variant, φέρουν όλα τα δυναμικά χαρακτηριστικά με τα οποία έχουμε αγαπήσει τις 5θυρες εκδόσεις τους, στα οποία προστίθεται η αυξημένη πρακτικότητα και εργονομία λόγω των τεράστιων εσωτερικών χώρων τους, σε συνδυασμό με την εξαιρετική κι άνετη οδική τους συμπεριφορά, που και στις δυο περιπτώσεις σε κάνει να ξεχνάς τις αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις του αμαξώματος. Με τιμή από τα 22.770 ευρώ (τιμή με έκπτωση και απόσυρση), για το Civic Tourer και 21.970 ευρώ (τιμή με έκπτωση και απόσυρση) για το Golf Variant, δεν τα λες φθηνά, αλλά αναμφίβολα οι δυνατότητες τους και τα προσόντα τους υπερκαλύπτουν τον όποιο ενδοιασμό για την απόκτησή του. 

Το Civic Tourer εκμεταλλεύεται τη δύναμη του κινητήρα του και έχει το προβάδισμα στις επιδόσεις, με το Golf Variant να είναι ελαφρώς πιο φθηνό στην απόκτηση του, προσφέροντας κι ελαφρώς μεγαλύτερους χώρους επιβατών, αλλά και άνεση. Η αξιολόγησή μας ακόμα και με απόλυτα νούμερα τα φέρνει ισόπαλα, γεγονός που ενισχύει πως η τελική επιλογή είναι απλά θέμα προτεραιοτήτων…

 
  • rico

    Φυσικά θα έπαιρνα το σιβικ. Είναι οικονομικότερο, με χαμηλότερο κόστος συντήρησης, με καλύτερες επιδόσεις και εξοπλισμό, ομορφότερο, πιο αξιόπιστο και με καλύτερη μεταπώληση όταν έρθει η ώρα άστε που έχει και 5 χρόνια εγγύηση! Το μειονέκτημα του σιβικ είναι και το μόνο πλεονέκτημα του γκολφ, η τιμή κτίσης!

      53
  • kostas.

    τι συγκριση ειναι αυτη? ενας βενζινοκινητηρας με ενα πετρελαιο? CiviC και ξερο ψωμι οπως και να χει...

      22
  • teo

    Αν θες να περνας απαρατηρητος (για εμφανιση ουτε λογος) κ θες καθε 2μιση χρονια να εχεις παλιο μοντελο φυσικα κ θα παρεις το πιο αχρωμο αμαξι της κατηγοριας γκολφ

      22
  • Alex

    Στη γερμανια(απατη) τα παντα πληρωνονται 250 ευρω επεκταση για vw polo οι απατεωνες

      14
  • mike

    τι δουλεια εχει η αμαξαρα το civic με το βαρετο και ζημιαρικο golf?

      9
  • cynic

    Τώρα εσείς, για αυτά τα "99 gr CO2 ανά χλμ." του 1.6 TDI θα βάζατε το χέρι σας στη φωτιά; Μήπως είναι 99,99, όπως στις εκπτώσεις;

      9
  • μητσος

    Η ομορφιά είναι υποκειμενικό θέμα...Εμένα με εκφράζει το Golf...Σε ότι αφορά εργονομία και ποιότητα εσωτερικού το Golf ισοπεδώνει την κατηγορία πλην κάποιων λοιπόν ανταγωνιστών (βλ Mercedes, Audi)...Το Golf είναι ένα 1000άρικο κάτω και έχει μηδενικά τέλη...Δυνατότητα επέκτασης στα 4 χρόνια της εγγύησης υπάρχει με μικρό σχετικά κόστος. Τέλος το πιο είναι καλύτερο το λένε οι πωλήσεις...

      6
  • βαλκανιος

    Dacia Logan MCV 1.2 με 10000€ ειναι ΟΚ για μενα που ειμαι βαλκανιος.

      5
  • padelis

    Κουβάς πολυτελείας το vw. Αυτοί οι άνθρωποι ρε παιδί μου έχουν ένα σκεπτικό φτιάχνοντας ένα αυτοκινητο που σου λέει δεν με νοιάζει πώς θα 'ναι, αρκεί να είναι ίδιο με το παλιό για να έχω πολλά κοινά μέρη (μείωση κόστους), όσο μεγάλο χρειάζεται για να χωράς άνετα, αεροδυναμική μηδέν, επιμονή στην ΕΛΕΙΨΗ ΦΟΒΟΥ που σου προκαλούν στο ΟΡΙΟ και βλέπεις πολλοί νέοι οδηγοί με vw τύπου golf να χάνουν τον έλεγχο και να σκοτώνονται στους δρόμους. Κομπίνες, απάτες και ''νέες τεχνολογίες'' η μάρκα της vw με τα ποιοτικά και παρωχημένα εσωτερικά. Για το honda δεν μπορεί κανείς να πει πολλά. Είναι τίμιο, σπορ+άνετο, ασφαλές και αξιόπιστο. ο κινητήρας του θα κρατήσει τόσα χιλιόμετρα όσο 3 κινητήρες vw, έχοντας παράλληλα μηδέν βλάβες και συνεπώς μικρό κόστος

      3
  • dgis

    Το τεστ θα έπρεπε να έχει VOLVO και Renault που έχουν κατά κανόνα στέισον .

      2