Το πρωτότυπο φωτογραφήθηκε στο αεροδρόμιο της Νότιας Αφρικής.
Νέο VW Τοuareg
3.664 Επισκέψεις στο άρθρο (23/3/2017)
Ο φωτογραφικός φακός έπιασε επ αυτοφώρω το νέο VW Touareg. Mάθετε περισσότερα για το νέο SUV της Volkswagen.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το Volkswagen Touareg παίζει σε μία δύσκολη κατηγορία, αυτή των μεγάλων SUV. Και γιατί δύσκολη; Αφενός επειδή οι περισσότεροι «παίκτες» σε αυτήν την κατηγορία προέρχονται από την λίγκα των premium, αφετέρου γιατί μια νέα υποκατηγορία δημιουργείται μέσα της (μιλάμε για τα υπερπολυτελή SUV, βλ. Bentley Bentaya). Επομένως, για να καταφέρει να «επιβιώσει» σε αυτή τη μάχη, αυτό που πρέπει να κάνει είναι να διαφοροποιηθεί…
Έως τώρα το κατάφερνε τονίζοντας τον off road χαρακτήρα του. Στη νέα γενιά, την τρίτη θα ακολουθήσει την ίδια συνταγή, όμως θα ενισχύσει και άλλα στοιχεία του τα οποία έχουν να κάνουν με το τεχνολογικό του υπόβαθρο, την εμφάνιση καθώς και την ποιότητα κατασκευής.
Όσον αφορά στην εξωτερική του σχεδίαση, το μελλοντικό Touareg θα φέρει πολλές ομοιότητες με το πρωτότυπο T-Prime που παρουσιάστηκε στο περασμένο σαλόνι αυτοκινήτου στο Πεκίνο. Σημείο αναφοράς αποτελούν η τεράστια και με πολύ χρώμιο γρίλια στην μάσκα, η οποία εφάπτεται με τα φανάρια και τονίζει τον macho χαρακτήρα του μοντέλου, όπως και τα LED φώτα ημέρας σε σχήμα C -χαμηλά και στην άκρη του προφυλακτήρα- που δίνουν ένα high-tech τόνο στο αμάξωμα.
Στο εσωτερικό όμως τα πράγματα θα είναι διαφορετικά, και -κυρίως- ψηφιακά. Συγκεκριμένα το εσωτερικό θα θυμίζει αυτό του πρωτότυπου T-Prime καθώς ο πίνακας οργάνων θα είναι πλήρως ψηφιακός, στην κεντρική κονσόλα θα κυριαρχεί μία μεγάλη οθόνη αφής, ενώ δεν αποκλείεται μέχρι και στο τιμόνι τα κουμπιά για τον έλεγχο του συστήματος πολυμέσων να είναι αφής.
Αρχικά το VW Touareg θα έρχεται με τους ίδιους δύο κινητήρες που συναντάμε στο Audi Q7, δηλαδή τον 3λιτρο TFSI των 333 ίππων και τον 3.0 TDI των 272 ίππων. Έπειτα θα παρουσιαστεί μια ultra έκδοση με 218 άλογα και κατανάλωση στα 5,5 λτ./100 χλμ. κατανάλωση, ενώ μελλοντικά θα παρουσιαστεί και η υβριδική εκδοχή του η οποία θα αποτελείται από ένα 2λιτρο TSI απόδοσης 248 και έναν ηλεκτροκινητήρα 134 ίππων και 349 Nm ροπής. Η συνδυαστική ιπποδύναμη θα ανέρχεται στα 375 και η ροπή θα αγγίζει τα 700 Nm (!), ενώ η μέση κατανάλωση θα ανέρχεται στα 2,7 λτ./100 χλμ. Όσο για τις επιδόσεις; Υπολογίστε 6,0 δλ. για το 0-100 και 50 χλμ. αυτονομίας με τις μπαταρίες.
Αγαπη μου μεγαλωσα το tiguan και τωρα εχουμε δυο ακομα παιδια μεσα στα δεκαδες που δεν ξεχωριζουν μεταξυ τους ουτε στο ελαχιστο. Υπνος στο τετραγωνο!!
Τι σχέση εχει το πρωτότυπο T-Prime με το ξεχειλωμένο Tiguan είπαμε;;; Επίσης τι προσπαθεί να βρει το Touareg στην "αναμέτρηση" με το Bentaya;;; Καλα ρε παιδιά είπαμε πλύση εγκεφάλου αλλα οχι άλλη λοβοτομή πια! Έλεος! Όσο στη τελευταία παράγραφο με τις καταναλώσεις, το τερματίσαμε εντελώς ετσι;;;!