Peugeot 2008 + Σχεδίαση, premium αίσθηση ποιότητας, τεχνολογία, χώροι επιβατών και αποσκευών, κινητήρας-επιδόσεις, οδική συμπεριφορά και αίσθηση, εξοπλισμός, 5ετής εγγύση - Απόκλιση από την εργοστασιασή κατανάλωση, πλάτος στο πίσω κάθισμα
Nissan Juke + Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, τιμή αγοράς, οδική συμπεριφορά και αίσθηση, κινητήρας-κιβώτιο, θέση οδήγησης - Τσιμπημένη κατανάλωση υπό πίεση, ορατότητα προς τα πίσω
VW T-Roc + Εμφάνιση, χώροι, οδική συμπεριφορά και αίσθηση κινητήρα - Σκληρά πλαστικά στο εσωτερικό
O fun to drive τύπος θα ενθουσιαστεί από την όψη του Juke και το πώς θα κουμπώσει στο εσωτερικό του. Ωστόσο, ο κορυφαίος έλεγχος που παρέχει το εμπρός μέρος του Peugeot και ο συνδυασμός αμεσότητας στις αντιδράσεις και ποιότητας κύλισης δεν αφήνουν πολλά περιθώρια για αντιρρήσεις.
Ο Value for money τύπος θα έχει το πιο απλό challenge: η τιμή του Juke, αλλά και ολοκληρωμένος χαρακτήρας του και ο καλός εξοπλισμός του απομακρύνουν τον ενδεχόμενο διλλήματος.
Ο High Tech τύπος θα έχει την πιο δύσκολη αποστολή καθώς και τα τρία μοντέλα έχουν να δείξουν πολλά προσόντα. Το 2008 είναι όμως αυτό που μπορεί να εντυπωσιάσει πιο πολύ με τον φουλ digital χαρακτήρα του αλλά και την υπεροπλία σε βοηθήματα για τον οδηγό, αν και με μικρές αποστάσεις απέναντι σε VW και Nissan εν προκειμένω.