Ο PureTech των 130 ίππων κερδίζει τη μάχη των επιδόσεων, παραχωρώντας όμως «εδάφη» στους αντιπάλους του, σε ό,τι αφορά την κατανάλωση καυσίμου και το ηχητικό ίχνος του.
Κινητήρες: Υπεροπλία Peugeot
87.501 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2020)
Οι 130 ίπποι του 2008 στη συγκεκριμένη παρουσίαση είναι αναμενόμενο ότι θα δώσουν τη νίκη στο γαλλικό μοντέλο, κι ας είναι το μεγαλύτερο σε διαστάσεις από τα τρία. Εξάλλου, το βάρος είναι (εντυπωσιακά) κοντινό ανάμεσα και στους τρεις μονομάχους, οπότε δημιουργεί εν μέρει κι έναν κοινό παρονομαστή. Οι διαφορές στις επιταχύνσεις από στάση είναι διαχειρίσιμες, ωστόσο στις ρεπρίζ τα έξτρα 3 κιλά ροπής του 2008 κάνουν τη διαφορά και δημιουργούν αποστάσεις.
Στη μέση της τριάδας τοποθετείται το VW T-Roc με το 1.000άρι μοτέρ του κερδίζοντας ωστόσο τη μάχη της πραγματικής κατανάλωσης πέφτοντας μάλιστα και κάτω από τα 7,0 λτ./100 χλμ.. Το νέο Juke ικανοποιεί με τις επιδόσεις του αλλά έχει μια σχετικά πιο μακριά κλιμάκωση η οποία βοηθάει και την κατανάλωση να μένει σε χαμηλά επίπεδα. Στο ιαπωνικό μοτέρ, γεμάτο με τεχνολογίες προέλευσης μέχρι κι από το GT-R, μας άρεσε ότι είναι και αρκετά ήσυχο.