Είτε όταν στρίβει, είτε στην εθνική, είτε εντός πόλης, το 2008 δείχνει ώριμο και πολύπλευρο σε ό,τι αφορά την οδική του συμπεριφορά.
Στο δρόμο: Με διαφορετικές βλέψεις, πιο ταλαντούχο το Peugeot
87.500 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2020)
Διαφορετικά είναι τα προφίλ των τριών αυτοκινήτων που συγκρίνουμε εδώ. Ας ξεκινήσουμε από το Nissan Juke: η δυναμική σχεδίαση δεν είναι μια «κενή υπόσχεση» και το νέο B-SUV της Nissan εμφανίζεται σημαντικά βελτιωμένο σε όλους τομείς. Η ανάρτηση είναι πιο σφικτή αλλά με πιο σωστό στήσιμο. Πέφτει λίγο βαριά κάποιες φορές ο πίσω άξονας στις οδικές ανωμαλίες αλλά δεν έχει ενοχλητικές αναπηδήσεις. Το τιμόνι είναι σφικτό και έχει την πρόθεση να περνά αρκετή πληροφορία στα αισθητήρια του οδηγού ενώ, είναι και το πιο γρήγορο από άκρη σε άκρη. Επίσης παρά τις ζάντες 17 ιντσών, το νέο Juke εμφανίστηκε πολύ ανθεκτικό και ήσυχο κόντρα στην ελληνική λακκούβα.
Το 2008, είναι λίγο πιο all around. Έχει ένα σαφώς στιβαρό εμπρός μέρος και το τιμόνι του ενώ, δίνει την αίσθηση ότι είναι ελαφρύ αποδεικνύεται πολύ άμεσο και γεμάτο, ακόμα και σε γρήγορο ρυθμό. Οι κλίσεις είναι πολύ καλά συγκρατημένες και στο βαθμό που εμφανίζονται περισσότερο ενημερώνουν για την προσέγγιση στο όριο παρά λογίζονται ως αντίδραση. Ταυτόχρονα όμως, το Peugeot σε κερδίζει με την έμφαση που δίνει στην ποιότητα κύλισης και την άνεση. Κορυφαία τα φρένα και εξαιρετική η θέση οδήγησης, συμπληρώνουν ένα προφίλ που δε χάνει σχεδόν πουθενά.
Το VW T-Roc είναι κάπου στη μέση: δεν ενοχλείται από λακούβες, έχει αξιολογη ποιότητα κύλισης και είναι σίγουρα πολύ αποτελεσματικό όταν ξεπεράσει ο χειριστής το κλασικό οικογενειακό στιλ οδήγησης. Θα θέλαμε ίσως περισσότερο χαρακτήρα σε κάποια σημεία, αλλά το σύνολο είναι οπωσδήποτε πολύ καλό.
Το 2008 ωστόσο, μας άρεσε πιο πολύ και όταν στο πίσω μέρος του μυαλού μας μπήκε η σκέψη για μια εκτός δρόμου εξόρμηση. Εξάλλου μπορεί να εφοδιαστεί και με το ικανότατο Grip Control.