«Καθαρές» γραμμές και απλότητα χαρακτηρίζουν την καμπίνα επιβατών στην οποία έχουν χρησιμοποιηθεί ουκ ολίγα ανακυκλώσιμα υλικά. Από εκεί και πέρα το φινίρισμα των ευχάριστων σε υφή πλαστικών είναι απρόσμενα προσεγμένο, όπως και η συναρμογή, ενώ με κέρδισαν οι χρωματικοί συνδυασμοί. Στο πάνω μέρος του ταμπλό υπάρχει αφρώδες υλικό και προσφέρονται δύο επιλογές διχρωμίας (μαύρο/γκρι και μαύρο μπλε), ενώ οι φυσικοί διακόπτες είναι ελάχιστοι (μόνο για τη λειτουργία των παραθύρων). Όλα ελέγχονται από την κεντρική οθόνη αφής των 15,4 ιντσών (ακόμα και ο γενικός διακόπτης λειτουργίας), που έχει πολύ καλή ευκρίνεια και ικανοποιητική απόκριση (καμία σχέση με του 01), ενώ δε δυσκολεύτηκα ιδιαίτερα με το μενού παρότι boomer. Mία ακόμα οθόνη 10,2 ιντσών υπάρχει πίσω από το όμορφο flat bottom τιμόνι με τις δύο ακτίνες.
Μέτριος ο χώρος αποσκευών (410 λτ.), αλλά με κανονικό σχήμα και στάνταρ ηλεκτρική λειτουργία. Οι πόρτες δεν έχουν πλαίσιο και τονίζουν το σπορτίφ χαρακτήρα του design.
Η ηλιοροφή κάνει ιδιαίτερα φωτεινό το εσωτερικό, ενώ υπάρχουν πολλές πρακτικές λεπτομέρειες, όπως το box αποθήκευσης μπροστά από το κεντρικό υποβραχιόνιο. Από τις «γκατζετιές» ξεχώρισα τη λειτουργία για φωτογραφία selfie στον κεντρικό καθρέφτη (στάνταρ στην έκδοση More), για να μπορούν οι επιβάτες να βγάλουν φωτογραφίες κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους.
Χωροταξικά τώρα, πίσω κάθισα πολύ άνετα, όπως περιμένει κάποιος από ένα μοντέλο με μεταξόνιο 2,755 μ.. Mπόλικος και ο «αέρας» για τα κεφάλια χάρη στην έξυπνη επιλογή που θέλει την κλίση της οροφής να ξεκινάει πιο πίσω από το… επίμαχο σημειο. Πάντως περίμενα περισσότερο φαρδιά την καμπίνα, ειδικά στο πίσω μέρος δύσκολα θα χωρέσουν 3 ευρύστερνοι ενήλικες. Ο χώρος αποσκευών είναι και αυτός μέτριος για οικογενειακό SUV με τη χωρητικότητα των 410 λτ. να είναι κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Πάντως έχει κανονικό και πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα με ηλεκτρική λειτουργία της πίσω πόρτας, ενώ υπάρχουν και 15 λτ. κάτω από το μπροστινό καπό (frunk) για τα καλώδια.