Αυτό είναι το νέο Scenic, πλήρως ανανεωμένο σε όλα τα επίπεδα.
Οδηγούμε το Renault Scenic
39.499 Επισκέψεις στο άρθρο (17/9/2020)
Ξεχάστε τα αδιάφορα και άκομψα «κουτιά». Τα σύγχρονα MPV, εκτός από πρακτικά στην καθημερινότητα, μπορούν να είναι και ελκυστικά στο μάτι. Απόδειξη, το Renault Scenic, που επιστρέφει στην ελληνική αγορά στην τέταρτη γενιά του.
What is new
- Ελκυστική και ενδιαφέρουσα σχεδίαση
- Με στάνταρ τροχούς 20 ιντσών
- Με βενζίνη και diesel έως 150 ίππων
- Στην Ελλάδα από 28.190 ευρώ
Αν ισχυριστεί κανείς πως το Renault Scenic είναι το μοντέλο που καθιέρωσε την κατηγορία των μικρομεσαίων πολυμορφικών, θα είναι ακριβής. Τότε ήταν 1996, σήμερα, 24 χρόνια μετά, έχοντας μπει ήδη στην τέταρτη γενιά του και η αίσθηση που μας αφήνει είναι πως την... «επαναδημιουργεί» καθώς αφήνει στην άκρη την αδιάφορη σχεδίαση του παρελθόντος όντας ένα από τα πιο ελκυστικά μοντέλα της κατηγορίας του. Προσκεκλημένοι, λίγο καιρό πίσω στην πανευρωπαϊκή παρουσίασή του στο Μπορντό της Γαλλίας, μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας μετά την πρώτη επαφή με το μοντέλο, παίρνοντας ως αφορμή το λανσάρισμά του στην ελληνική αγορά.
Εμφανισιακά, το νέο Scenic έχει επηρεαστεί από το πρωτότυπο R-Space του 2011, υιοθετεί τη σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα της Renault και είναι πραγματικά πολύ όμορφο. Μεγάλο σε όγκο μεν όταν το βάζει δίπλα σε όλα μοντέλα (ακόμη και crossover), όμως κρύβει καλά τον όγκο του συναγωνιζόμενο ακόμη και τα κλασικά χατσμπακ.
Μάλιστα, είναι ελαφρώς μεγαλύτερο σε διαστάσεις με το μήκος του να ανέρχεται στα 4,4 μ. ενώ διαθέτει και μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 32 χλστ. συγκριτικά με τον προκάτοχό του, έχοντας παραμείνει πιστό στις αρχές του, κάτι που σημαίνει έμφαση στην πρακτικότητα και την ευρυχωρία. Όσον αφορά τέλος στην πλατφόρμα του, βασίζεται στην CMF C-D της Renault στην οποία πατάνε επίσης τα Megane, Kadjar και Espace.
Μοντέρνα και δυναμική εμφάνιση
Εμφανισιακά, το Scenic 4ης γενιάς ακολουθεί την πιο σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα της Renault και η συνολική του εικόνα είναι όμορφη και δυναμική με σαφείς μάλιστα επιρροές από την crossover κατηγορία (ενδεικτική είναι η απόσταση των 17 εκ. από το έδαφος, ήτοι +4 εκ. σε σχέση με την προηγούμενη γενιά). Πιο αναλυτικά, σημεία αναφοράς αποτελούν το μεγάλο σήμα της Renault στη μάσκα και τα εμπρόσθια LED φωτιστικά, λόγω και της φωτεινής υπογραφής σχήματος C, αλλά και το χαρακτηριστικό ανάγλυφο του αμαξώματος στις πίσω πόρτες. Παράλληλα στην εμφάνιση του νέου MPV της Renault ξεχωρίζει το έντονα σφηνοειδές του σχήμα, οι πολλές καμπύλες και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειές του αμαξώματός του που διαμορφώνουν ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σχεδιαστικά αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν επίσης και στοιχεία όπως οι μικροί πρόβολοι εμπρός-πίσω, η υψηλότερη απόσταση από το έδαφος που σε συνδυασμό με τις στάνταρ 20άρες ζάντες (διαβάστε παρακάτω), του χαρίζουν μια αύρα από crossover.
Στάνταρ ζάντες 20 ιντσών. Μάλιστα, δηλαδή ο μέσος οικογενειάρχης με χαρά θα δώσει τουλάχιστον 550 ευρώ για μια τετράδα ελαστικών. Επίσης η τιμή του είναι στα ύψη. Τα αντίστοιχα SUV και Crossover κοστίζουν τοίδιο και λιγότερα.
Οποιος εχει οικογενεια και ζητα το απολυτο στην ευρυχωρια οχημα μαλλον το βρηκε!
Εκτος της εξαιρετικης ασφαλειας ειναι και πανεμορφο θετοντας στο σημειο αυτο το στανταρ κατι που γνωριζουν να προσφερουν με μαεστρια οι γαλλοι μαζι με την πληροτητα σε κινητηρια συνολα.
Πραγματικα αριστη επιλογη!
@Λαζαρος, αν κρινω απο τα renault (megane/laguna) που εχουν περασει απο τα χερια μου, εκτος της μηδενικης μεταπωλητικης τους αξιας, μετα τα 2-3 χρονια φαινεται οτι η ποιοτητα κατασκευης τους ειναι χαλια!
Σκέφτομαι πολύ σοβαρσ να πάρω αυτό το αυτοκίνητο, αλλά με φοβίζει η αξιοπιστία των γαλλικών αυτοκινήτων.Πολλοί λένε ότι έχει βελτιωθεί πολύ η αξιοπιστία τους.Έχει κάποιος άποψη ή και προσωπική εμπειρία;
Λάζαρε πάρτο αφοβα. δεν εχει να ζηλεψει τιποτα ποιοτηκα απ τν γερμανικο ανταγωνισμο και μηχανικα ο 1.3 ειναι κορυφη στα κυβικα του. Αν παλι θες πετρελαιο και εκει σκυλια. μεταπωλητικη αξια πολυ καλη ( δες ποσο πωλουνται τα κλιο και τα καπτυρ σε σχεση με αλλα της κατηγοριας και θα καταλαβεις). Τέλος στο δρόμο ειναι πολυ αρχοντικο αμαξι ταξιδευεις ατσαλακωτος!!! αα και δεν ξερω κανεναν με μεγκαν και ειδικα λαγκουνα να παραπονιουνται για φθορες εσωτερικου σε δυο χρονια...
Στάνταρ ζάντες 20 ιντσών. Μάλιστα, δηλαδή ο μέσος οικογενειάρχης με χαρά θα δώσει τουλάχιστον 550 ευρώ για μια τετράδα ελαστικών. Επίσης η τιμή του είναι στα ύψη. Τα αντίστοιχα SUV και Crossover κοστίζουν τοίδιο και λιγότερα.
Οποιος εχει οικογενεια και ζητα το απολυτο στην ευρυχωρια οχημα μαλλον το βρηκε! Εκτος της εξαιρετικης ασφαλειας ειναι και πανεμορφο θετοντας στο σημειο αυτο το στανταρ κατι που γνωριζουν να προσφερουν με μαεστρια οι γαλλοι μαζι με την πληροτητα σε κινητηρια συνολα. Πραγματικα αριστη επιλογη!
@Λαζαρος, αν κρινω απο τα renault (megane/laguna) που εχουν περασει απο τα χερια μου, εκτος της μηδενικης μεταπωλητικης τους αξιας, μετα τα 2-3 χρονια φαινεται οτι η ποιοτητα κατασκευης τους ειναι χαλια!
Σκέφτομαι πολύ σοβαρσ να πάρω αυτό το αυτοκίνητο, αλλά με φοβίζει η αξιοπιστία των γαλλικών αυτοκινήτων.Πολλοί λένε ότι έχει βελτιωθεί πολύ η αξιοπιστία τους.Έχει κάποιος άποψη ή και προσωπική εμπειρία;
και για χωρους...Κangoo χαλαρα..
Λάζαρε πάρτο αφοβα. δεν εχει να ζηλεψει τιποτα ποιοτηκα απ τν γερμανικο ανταγωνισμο και μηχανικα ο 1.3 ειναι κορυφη στα κυβικα του. Αν παλι θες πετρελαιο και εκει σκυλια. μεταπωλητικη αξια πολυ καλη ( δες ποσο πωλουνται τα κλιο και τα καπτυρ σε σχεση με αλλα της κατηγοριας και θα καταλαβεις). Τέλος στο δρόμο ειναι πολυ αρχοντικο αμαξι ταξιδευεις ατσαλακωτος!!! αα και δεν ξερω κανεναν με μεγκαν και ειδικα λαγκουνα να παραπονιουνται για φθορες εσωτερικου σε δυο χρονια...