ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ευρεία γκάμα μηχανικών συνόλων, τόσο βενζίνης, όσο και πετρελαίου για το νέο Scenic.

Κινητήρες: Μία λύση για κάθε τύπο οικογενειάρχη

39.502 Επισκέψεις στο άρθρο (17/9/2020)

Οι υποψήφιοι αγοραστές του νέου Scenic έχουν να επιλέξουν μέσα από μια μικρή αλλά ουσιώδη γκάμα μηχανικών συνόλων. Στους βενζινοκινητήρες υπάρχει ο 1,3 TCe με απόδοση 140 ίππους, ο οποίος συνδυάζεται τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, όσο και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων. Στο παρελθόν είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την έκδοσή με τον 1,2 TCe 130 ίππων, άρα τα δεδομένα με τον νέο 1,33 είναι ακόμη καλύτερα αναφορικά με το τράβηγμα ή την κατανάλωσή του.

Έπειτα, σε ότι αφορά στους κινητήρες πετρελαίου, στη βάση τοποθετείται το γνωστό μηχανικό σύνολο Blue dCi των 1,7 λίτρων με 120 ίππους και 300 Nm ροπής, το οποίο συνδυάζεται τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, όσο και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 6 σχέσεων. Στα diesel σύνολα βρίσκεται και το ίδιο μοτέρ με απόδοση 150 ίππων, ερχόμενος να αντικαταστήσει τον 1,6 dCi που κοσμούσε τη γκάμα παλιότερα. Τέλος, στην αποστολή είχαμε οδηγήσει τον 1.600άρη turbo diesel των 160 ίππων στο αμάξωμα του Grand Scenic και μείναμε απόλυτα ευχαριστημένοι τόσο από την κατανάλωσή του (δεν πέρασε ποτέ τα 8,0 λτ./100 χλμ), όσο και τις επιδόσεις, αφού είχε δύναμη από χαμηλά, ενώ τράβαγε ακόμη και μετά τις μεσαίες στροφές. Ως εκ τούτου, παρόμοια, αν όχι καλύτερη αντίδραση περιμένουμε και από τον νεότερο και τεχνολογικό εξελιγμένο 1.700άρη.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

FORD
LEASING ECIATAN VS ECOMBO