Ευρεία γκάμα μηχανικών συνόλων, τόσο βενζίνης, όσο και πετρελαίου για το νέο Scenic.
Κινητήρες: Μία λύση για κάθε τύπο οικογενειάρχη
39.502 Επισκέψεις στο άρθρο (17/9/2020)
Οι υποψήφιοι αγοραστές του νέου Scenic έχουν να επιλέξουν μέσα από μια μικρή αλλά ουσιώδη γκάμα μηχανικών συνόλων. Στους βενζινοκινητήρες υπάρχει ο 1,3 TCe με απόδοση 140 ίππους, ο οποίος συνδυάζεται τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, όσο και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων. Στο παρελθόν είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την έκδοσή με τον 1,2 TCe 130 ίππων, άρα τα δεδομένα με τον νέο 1,33 είναι ακόμη καλύτερα αναφορικά με το τράβηγμα ή την κατανάλωσή του.
Έπειτα, σε ότι αφορά στους κινητήρες πετρελαίου, στη βάση τοποθετείται το γνωστό μηχανικό σύνολο Blue dCi των 1,7 λίτρων με 120 ίππους και 300 Nm ροπής, το οποίο συνδυάζεται τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, όσο και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 6 σχέσεων. Στα diesel σύνολα βρίσκεται και το ίδιο μοτέρ με απόδοση 150 ίππων, ερχόμενος να αντικαταστήσει τον 1,6 dCi που κοσμούσε τη γκάμα παλιότερα. Τέλος, στην αποστολή είχαμε οδηγήσει τον 1.600άρη turbo diesel των 160 ίππων στο αμάξωμα του Grand Scenic και μείναμε απόλυτα ευχαριστημένοι τόσο από την κατανάλωσή του (δεν πέρασε ποτέ τα 8,0 λτ./100 χλμ), όσο και τις επιδόσεις, αφού είχε δύναμη από χαμηλά, ενώ τράβαγε ακόμη και μετά τις μεσαίες στροφές. Ως εκ τούτου, παρόμοια, αν όχι καλύτερη αντίδραση περιμένουμε και από τον νεότερο και τεχνολογικό εξελιγμένο 1.700άρη.
Στάνταρ ζάντες 20 ιντσών. Μάλιστα, δηλαδή ο μέσος οικογενειάρχης με χαρά θα δώσει τουλάχιστον 550 ευρώ για μια τετράδα ελαστικών. Επίσης η τιμή του είναι στα ύψη. Τα αντίστοιχα SUV και Crossover κοστίζουν τοίδιο και λιγότερα.
Οποιος εχει οικογενεια και ζητα το απολυτο στην ευρυχωρια οχημα μαλλον το βρηκε!
Εκτος της εξαιρετικης ασφαλειας ειναι και πανεμορφο θετοντας στο σημειο αυτο το στανταρ κατι που γνωριζουν να προσφερουν με μαεστρια οι γαλλοι μαζι με την πληροτητα σε κινητηρια συνολα.
Πραγματικα αριστη επιλογη!
@Λαζαρος, αν κρινω απο τα renault (megane/laguna) που εχουν περασει απο τα χερια μου, εκτος της μηδενικης μεταπωλητικης τους αξιας, μετα τα 2-3 χρονια φαινεται οτι η ποιοτητα κατασκευης τους ειναι χαλια!
Σκέφτομαι πολύ σοβαρσ να πάρω αυτό το αυτοκίνητο, αλλά με φοβίζει η αξιοπιστία των γαλλικών αυτοκινήτων.Πολλοί λένε ότι έχει βελτιωθεί πολύ η αξιοπιστία τους.Έχει κάποιος άποψη ή και προσωπική εμπειρία;
Λάζαρε πάρτο αφοβα. δεν εχει να ζηλεψει τιποτα ποιοτηκα απ τν γερμανικο ανταγωνισμο και μηχανικα ο 1.3 ειναι κορυφη στα κυβικα του. Αν παλι θες πετρελαιο και εκει σκυλια. μεταπωλητικη αξια πολυ καλη ( δες ποσο πωλουνται τα κλιο και τα καπτυρ σε σχεση με αλλα της κατηγοριας και θα καταλαβεις). Τέλος στο δρόμο ειναι πολυ αρχοντικο αμαξι ταξιδευεις ατσαλακωτος!!! αα και δεν ξερω κανεναν με μεγκαν και ειδικα λαγκουνα να παραπονιουνται για φθορες εσωτερικου σε δυο χρονια...
Στάνταρ ζάντες 20 ιντσών. Μάλιστα, δηλαδή ο μέσος οικογενειάρχης με χαρά θα δώσει τουλάχιστον 550 ευρώ για μια τετράδα ελαστικών. Επίσης η τιμή του είναι στα ύψη. Τα αντίστοιχα SUV και Crossover κοστίζουν τοίδιο και λιγότερα.
Οποιος εχει οικογενεια και ζητα το απολυτο στην ευρυχωρια οχημα μαλλον το βρηκε! Εκτος της εξαιρετικης ασφαλειας ειναι και πανεμορφο θετοντας στο σημειο αυτο το στανταρ κατι που γνωριζουν να προσφερουν με μαεστρια οι γαλλοι μαζι με την πληροτητα σε κινητηρια συνολα. Πραγματικα αριστη επιλογη!
@Λαζαρος, αν κρινω απο τα renault (megane/laguna) που εχουν περασει απο τα χερια μου, εκτος της μηδενικης μεταπωλητικης τους αξιας, μετα τα 2-3 χρονια φαινεται οτι η ποιοτητα κατασκευης τους ειναι χαλια!
Σκέφτομαι πολύ σοβαρσ να πάρω αυτό το αυτοκίνητο, αλλά με φοβίζει η αξιοπιστία των γαλλικών αυτοκινήτων.Πολλοί λένε ότι έχει βελτιωθεί πολύ η αξιοπιστία τους.Έχει κάποιος άποψη ή και προσωπική εμπειρία;
και για χωρους...Κangoo χαλαρα..
Λάζαρε πάρτο αφοβα. δεν εχει να ζηλεψει τιποτα ποιοτηκα απ τν γερμανικο ανταγωνισμο και μηχανικα ο 1.3 ειναι κορυφη στα κυβικα του. Αν παλι θες πετρελαιο και εκει σκυλια. μεταπωλητικη αξια πολυ καλη ( δες ποσο πωλουνται τα κλιο και τα καπτυρ σε σχεση με αλλα της κατηγοριας και θα καταλαβεις). Τέλος στο δρόμο ειναι πολυ αρχοντικο αμαξι ταξιδευεις ατσαλακωτος!!! αα και δεν ξερω κανεναν με μεγκαν και ειδικα λαγκουνα να παραπονιουνται για φθορες εσωτερικου σε δυο χρονια...