Το νέο Scenic ταξιδεύει με άνεση στον αυτοκινητόδρομο και "πατάει γερά" στους τροχούς του.
Στο δρόμο: Σταθερό και άνετο
39.504 Επισκέψεις στο άρθρο (17/9/2020)
Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τόσο το Scenic, όσο και το Grand Scenic για πολλά χιλιόμετρα στο δρόμους γύρω από το Μπορντό της Γαλλίας και μπορούμε να πούμε πως μείναμε πολύ ικανοποιημένοι από το συνολικό αποτέλεσμα, τουλάχιστον στους καλούς δρόμους της Γαλλίας. Πιο αναλυτικά, το μοντέλο ταξιδεύει με άνεση στον αυτοκινητόδρομο, πατάει γερά και μόνο μετά τα 130 χλμ./ώρα αρχίζουν να ακούγονται κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι. Σε δρόμο με στροφές το Scenic δείχνει βέβαια τον όγκο του, ωστόσο παραμένει ουδέτερο, ενώ το τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση έχει καλή πληροφόρηση. Επίσης, όσον αφορά στην ανάρτηση και την ποιότητα κύλισης, οι ανωμαλίες απορροφούνται εύκολα παρά τους τροχούς των 20 ιντσών, ωστόσο θα θέλαμε να το δούμε πάλι και στους κακοτράχαλους ελληνικούς δρόμους. Τέλος, παρότι κάθεσαι ψηλά, η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή έχοντας καλή περιφερειακή ορατότητα. Σταθερό και ευθύβολο είναι το Scenic στον αυτοκινητόδρομο, ενώ στις στροφές οι κλίσεις είναι περιορισμένες και δεν σε τρομάζουν.
Στάνταρ ζάντες 20 ιντσών. Μάλιστα, δηλαδή ο μέσος οικογενειάρχης με χαρά θα δώσει τουλάχιστον 550 ευρώ για μια τετράδα ελαστικών. Επίσης η τιμή του είναι στα ύψη. Τα αντίστοιχα SUV και Crossover κοστίζουν τοίδιο και λιγότερα.
Οποιος εχει οικογενεια και ζητα το απολυτο στην ευρυχωρια οχημα μαλλον το βρηκε!
Εκτος της εξαιρετικης ασφαλειας ειναι και πανεμορφο θετοντας στο σημειο αυτο το στανταρ κατι που γνωριζουν να προσφερουν με μαεστρια οι γαλλοι μαζι με την πληροτητα σε κινητηρια συνολα.
Πραγματικα αριστη επιλογη!
@Λαζαρος, αν κρινω απο τα renault (megane/laguna) που εχουν περασει απο τα χερια μου, εκτος της μηδενικης μεταπωλητικης τους αξιας, μετα τα 2-3 χρονια φαινεται οτι η ποιοτητα κατασκευης τους ειναι χαλια!
Σκέφτομαι πολύ σοβαρσ να πάρω αυτό το αυτοκίνητο, αλλά με φοβίζει η αξιοπιστία των γαλλικών αυτοκινήτων.Πολλοί λένε ότι έχει βελτιωθεί πολύ η αξιοπιστία τους.Έχει κάποιος άποψη ή και προσωπική εμπειρία;
Λάζαρε πάρτο αφοβα. δεν εχει να ζηλεψει τιποτα ποιοτηκα απ τν γερμανικο ανταγωνισμο και μηχανικα ο 1.3 ειναι κορυφη στα κυβικα του. Αν παλι θες πετρελαιο και εκει σκυλια. μεταπωλητικη αξια πολυ καλη ( δες ποσο πωλουνται τα κλιο και τα καπτυρ σε σχεση με αλλα της κατηγοριας και θα καταλαβεις). Τέλος στο δρόμο ειναι πολυ αρχοντικο αμαξι ταξιδευεις ατσαλακωτος!!! αα και δεν ξερω κανεναν με μεγκαν και ειδικα λαγκουνα να παραπονιουνται για φθορες εσωτερικου σε δυο χρονια...
Στάνταρ ζάντες 20 ιντσών. Μάλιστα, δηλαδή ο μέσος οικογενειάρχης με χαρά θα δώσει τουλάχιστον 550 ευρώ για μια τετράδα ελαστικών. Επίσης η τιμή του είναι στα ύψη. Τα αντίστοιχα SUV και Crossover κοστίζουν τοίδιο και λιγότερα.
Οποιος εχει οικογενεια και ζητα το απολυτο στην ευρυχωρια οχημα μαλλον το βρηκε! Εκτος της εξαιρετικης ασφαλειας ειναι και πανεμορφο θετοντας στο σημειο αυτο το στανταρ κατι που γνωριζουν να προσφερουν με μαεστρια οι γαλλοι μαζι με την πληροτητα σε κινητηρια συνολα. Πραγματικα αριστη επιλογη!
@Λαζαρος, αν κρινω απο τα renault (megane/laguna) που εχουν περασει απο τα χερια μου, εκτος της μηδενικης μεταπωλητικης τους αξιας, μετα τα 2-3 χρονια φαινεται οτι η ποιοτητα κατασκευης τους ειναι χαλια!
Σκέφτομαι πολύ σοβαρσ να πάρω αυτό το αυτοκίνητο, αλλά με φοβίζει η αξιοπιστία των γαλλικών αυτοκινήτων.Πολλοί λένε ότι έχει βελτιωθεί πολύ η αξιοπιστία τους.Έχει κάποιος άποψη ή και προσωπική εμπειρία;
και για χωρους...Κangoo χαλαρα..
Λάζαρε πάρτο αφοβα. δεν εχει να ζηλεψει τιποτα ποιοτηκα απ τν γερμανικο ανταγωνισμο και μηχανικα ο 1.3 ειναι κορυφη στα κυβικα του. Αν παλι θες πετρελαιο και εκει σκυλια. μεταπωλητικη αξια πολυ καλη ( δες ποσο πωλουνται τα κλιο και τα καπτυρ σε σχεση με αλλα της κατηγοριας και θα καταλαβεις). Τέλος στο δρόμο ειναι πολυ αρχοντικο αμαξι ταξιδευεις ατσαλακωτος!!! αα και δεν ξερω κανεναν με μεγκαν και ειδικα λαγκουνα να παραπονιουνται για φθορες εσωτερικου σε δυο χρονια...