Το πολυμορφικό της Renault έχει εξοπλιστεί από τους Γάλλους με όλα τα σύγχρονα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας.
Τεχνολογία: Με σύγχρονα συστήματα ασφαλείας
39.501 Επισκέψεις στο άρθρο (17/9/2020)
Το πολυμορφικό της Renault έχει εξοπλιστεί από τους Γάλλους με όλα τα σύγχρονα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, με το ενεργό σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης (AEBS) με ανίχνευση πεζών (για ένα εύρος ταχύτητας από 7 έως 60 χλμ./ώρα), να ξεχωρίζει, αφού το Scenic είναι το πρώτο μοντέλο της κατηγορίας που το διαθέτει στο στάνταρ εξοπλισμό του. Επιπλέον το γαλλικό MPV μεταξύ άλλων εφοδιάζεται με τα συστήματα Lane Keeping Assist, το οποίο επεμβαίνει στο σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου, ώστε να μην παρεκκλίνει της πορείας του σε υψηλές ταχύτητες, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, αυτόματο σύστημα αναγνώρισης πινακίδων, καθώς και κάμερα οπισθοπορείας με αισθητήρες για εύκολο παρκάρισμα.
Στάνταρ ζάντες 20 ιντσών. Μάλιστα, δηλαδή ο μέσος οικογενειάρχης με χαρά θα δώσει τουλάχιστον 550 ευρώ για μια τετράδα ελαστικών. Επίσης η τιμή του είναι στα ύψη. Τα αντίστοιχα SUV και Crossover κοστίζουν τοίδιο και λιγότερα.
Οποιος εχει οικογενεια και ζητα το απολυτο στην ευρυχωρια οχημα μαλλον το βρηκε!
Εκτος της εξαιρετικης ασφαλειας ειναι και πανεμορφο θετοντας στο σημειο αυτο το στανταρ κατι που γνωριζουν να προσφερουν με μαεστρια οι γαλλοι μαζι με την πληροτητα σε κινητηρια συνολα.
Πραγματικα αριστη επιλογη!
@Λαζαρος, αν κρινω απο τα renault (megane/laguna) που εχουν περασει απο τα χερια μου, εκτος της μηδενικης μεταπωλητικης τους αξιας, μετα τα 2-3 χρονια φαινεται οτι η ποιοτητα κατασκευης τους ειναι χαλια!
Σκέφτομαι πολύ σοβαρσ να πάρω αυτό το αυτοκίνητο, αλλά με φοβίζει η αξιοπιστία των γαλλικών αυτοκινήτων.Πολλοί λένε ότι έχει βελτιωθεί πολύ η αξιοπιστία τους.Έχει κάποιος άποψη ή και προσωπική εμπειρία;
Λάζαρε πάρτο αφοβα. δεν εχει να ζηλεψει τιποτα ποιοτηκα απ τν γερμανικο ανταγωνισμο και μηχανικα ο 1.3 ειναι κορυφη στα κυβικα του. Αν παλι θες πετρελαιο και εκει σκυλια. μεταπωλητικη αξια πολυ καλη ( δες ποσο πωλουνται τα κλιο και τα καπτυρ σε σχεση με αλλα της κατηγοριας και θα καταλαβεις). Τέλος στο δρόμο ειναι πολυ αρχοντικο αμαξι ταξιδευεις ατσαλακωτος!!! αα και δεν ξερω κανεναν με μεγκαν και ειδικα λαγκουνα να παραπονιουνται για φθορες εσωτερικου σε δυο χρονια...
Στάνταρ ζάντες 20 ιντσών. Μάλιστα, δηλαδή ο μέσος οικογενειάρχης με χαρά θα δώσει τουλάχιστον 550 ευρώ για μια τετράδα ελαστικών. Επίσης η τιμή του είναι στα ύψη. Τα αντίστοιχα SUV και Crossover κοστίζουν τοίδιο και λιγότερα.
Οποιος εχει οικογενεια και ζητα το απολυτο στην ευρυχωρια οχημα μαλλον το βρηκε! Εκτος της εξαιρετικης ασφαλειας ειναι και πανεμορφο θετοντας στο σημειο αυτο το στανταρ κατι που γνωριζουν να προσφερουν με μαεστρια οι γαλλοι μαζι με την πληροτητα σε κινητηρια συνολα. Πραγματικα αριστη επιλογη!
@Λαζαρος, αν κρινω απο τα renault (megane/laguna) που εχουν περασει απο τα χερια μου, εκτος της μηδενικης μεταπωλητικης τους αξιας, μετα τα 2-3 χρονια φαινεται οτι η ποιοτητα κατασκευης τους ειναι χαλια!
Σκέφτομαι πολύ σοβαρσ να πάρω αυτό το αυτοκίνητο, αλλά με φοβίζει η αξιοπιστία των γαλλικών αυτοκινήτων.Πολλοί λένε ότι έχει βελτιωθεί πολύ η αξιοπιστία τους.Έχει κάποιος άποψη ή και προσωπική εμπειρία;
και για χωρους...Κangoo χαλαρα..
Λάζαρε πάρτο αφοβα. δεν εχει να ζηλεψει τιποτα ποιοτηκα απ τν γερμανικο ανταγωνισμο και μηχανικα ο 1.3 ειναι κορυφη στα κυβικα του. Αν παλι θες πετρελαιο και εκει σκυλια. μεταπωλητικη αξια πολυ καλη ( δες ποσο πωλουνται τα κλιο και τα καπτυρ σε σχεση με αλλα της κατηγοριας και θα καταλαβεις). Τέλος στο δρόμο ειναι πολυ αρχοντικο αμαξι ταξιδευεις ατσαλακωτος!!! αα και δεν ξερω κανεναν με μεγκαν και ειδικα λαγκουνα να παραπονιουνται για φθορες εσωτερικου σε δυο χρονια...