Οι ζάντες αλουμινίου είναι 20 ιντσών και δένουν όμορφα με το υπόλοιπο σύνολο.
Με στάνταρ τροχούς 20 ιντσών
39.503 Επισκέψεις στο άρθρο (17/9/2020)
Ένα από τα στοιχεία στα οποία επέμειναν οι άνθρωποι της Renault κατά την παρουσίαση του μοντέλου είναι πως εφοδιάζεται στάνταρ με τροχούς 20 ιντσών (195/55 R20). Ο λόγος που έγινε αυτό είναι για «δέσει» το συνολικό αισθητικό αποτέλεσμα (υπενθυμίζουμε πως η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί στα 17 εκ.), και όπως φαίνεται έχει πετύχει. Μάλιστα, παρά τις 20 ίντσες, το πλάτος του τροχού είναι όσο ενός των 17 ιντσών, ενώ το προφίλ ικανό ώστε να μην κοπανάει. Επίσης, αν και σε περίεργη διάσταση η τιμή των ελαστικών θα είναι αντίστοιχη -σύμφωνα με τα λεγόμενα των ανθρώπων της Renault- με αντίστοιχα ελαστικά των 17 ιντσών. Προς το παρόν, προμηθεύτριες εταιρείες είναι μόνο οι Continental, Michelin και Dunlop, θα υπάρξουν όμως μελλοντικά και νέες εταιρείες.
Στάνταρ ζάντες 20 ιντσών. Μάλιστα, δηλαδή ο μέσος οικογενειάρχης με χαρά θα δώσει τουλάχιστον 550 ευρώ για μια τετράδα ελαστικών. Επίσης η τιμή του είναι στα ύψη. Τα αντίστοιχα SUV και Crossover κοστίζουν τοίδιο και λιγότερα.
Οποιος εχει οικογενεια και ζητα το απολυτο στην ευρυχωρια οχημα μαλλον το βρηκε!
Εκτος της εξαιρετικης ασφαλειας ειναι και πανεμορφο θετοντας στο σημειο αυτο το στανταρ κατι που γνωριζουν να προσφερουν με μαεστρια οι γαλλοι μαζι με την πληροτητα σε κινητηρια συνολα.
Πραγματικα αριστη επιλογη!
@Λαζαρος, αν κρινω απο τα renault (megane/laguna) που εχουν περασει απο τα χερια μου, εκτος της μηδενικης μεταπωλητικης τους αξιας, μετα τα 2-3 χρονια φαινεται οτι η ποιοτητα κατασκευης τους ειναι χαλια!
Σκέφτομαι πολύ σοβαρσ να πάρω αυτό το αυτοκίνητο, αλλά με φοβίζει η αξιοπιστία των γαλλικών αυτοκινήτων.Πολλοί λένε ότι έχει βελτιωθεί πολύ η αξιοπιστία τους.Έχει κάποιος άποψη ή και προσωπική εμπειρία;
Λάζαρε πάρτο αφοβα. δεν εχει να ζηλεψει τιποτα ποιοτηκα απ τν γερμανικο ανταγωνισμο και μηχανικα ο 1.3 ειναι κορυφη στα κυβικα του. Αν παλι θες πετρελαιο και εκει σκυλια. μεταπωλητικη αξια πολυ καλη ( δες ποσο πωλουνται τα κλιο και τα καπτυρ σε σχεση με αλλα της κατηγοριας και θα καταλαβεις). Τέλος στο δρόμο ειναι πολυ αρχοντικο αμαξι ταξιδευεις ατσαλακωτος!!! αα και δεν ξερω κανεναν με μεγκαν και ειδικα λαγκουνα να παραπονιουνται για φθορες εσωτερικου σε δυο χρονια...
Στάνταρ ζάντες 20 ιντσών. Μάλιστα, δηλαδή ο μέσος οικογενειάρχης με χαρά θα δώσει τουλάχιστον 550 ευρώ για μια τετράδα ελαστικών. Επίσης η τιμή του είναι στα ύψη. Τα αντίστοιχα SUV και Crossover κοστίζουν τοίδιο και λιγότερα.
Οποιος εχει οικογενεια και ζητα το απολυτο στην ευρυχωρια οχημα μαλλον το βρηκε! Εκτος της εξαιρετικης ασφαλειας ειναι και πανεμορφο θετοντας στο σημειο αυτο το στανταρ κατι που γνωριζουν να προσφερουν με μαεστρια οι γαλλοι μαζι με την πληροτητα σε κινητηρια συνολα. Πραγματικα αριστη επιλογη!
@Λαζαρος, αν κρινω απο τα renault (megane/laguna) που εχουν περασει απο τα χερια μου, εκτος της μηδενικης μεταπωλητικης τους αξιας, μετα τα 2-3 χρονια φαινεται οτι η ποιοτητα κατασκευης τους ειναι χαλια!
Σκέφτομαι πολύ σοβαρσ να πάρω αυτό το αυτοκίνητο, αλλά με φοβίζει η αξιοπιστία των γαλλικών αυτοκινήτων.Πολλοί λένε ότι έχει βελτιωθεί πολύ η αξιοπιστία τους.Έχει κάποιος άποψη ή και προσωπική εμπειρία;
και για χωρους...Κangoo χαλαρα..
Λάζαρε πάρτο αφοβα. δεν εχει να ζηλεψει τιποτα ποιοτηκα απ τν γερμανικο ανταγωνισμο και μηχανικα ο 1.3 ειναι κορυφη στα κυβικα του. Αν παλι θες πετρελαιο και εκει σκυλια. μεταπωλητικη αξια πολυ καλη ( δες ποσο πωλουνται τα κλιο και τα καπτυρ σε σχεση με αλλα της κατηγοριας και θα καταλαβεις). Τέλος στο δρόμο ειναι πολυ αρχοντικο αμαξι ταξιδευεις ατσαλακωτος!!! αα και δεν ξερω κανεναν με μεγκαν και ειδικα λαγκουνα να παραπονιουνται για φθορες εσωτερικου σε δυο χρονια...