Σε πόλη και ταξίδι, η αυτονομία του Puma Gen-E σύμφωνα με τη Ford φτάνει έως τα 376 χιλιόμετρα, επίδοση που μπορεί να ξεπεράσει τα 400 χιλιόμετρα επιλέγοντας το πρόγραμμα λειτουργίας Eco.
Θυμίζω πως για την κίνηση του Puma Gen-E φροντίζει ένα ηλεκτρομοτέρ 168 ίππων και 290 Nm ροπής, το οποίο επιτρέπει στην Ford να υπόσχεται ένα 0-100 σε 8 δλ. με την τελική να περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα. Φυσικά αντί για ρεζερβουάρ βενζίνης υπάρχει μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 43,6kWh. Μικρή μπαταρία μεν, αλλά με υποσχόμενη μέση κατανάλωση ενέργειας 13,1 kWh/100 χλμ. η μέση αυτονομία είναι στα 376 χλμ..Αν οδηγείς μόνο στην πόλη, το νούμερο ξεπερνά τα 500 χλμ. (523 λέει η μάρκα).
Η επιτάχυνση δεν είναι εκρηκτική, αλλά απόλυτα γραμμική, ίσως περισσότερο από ότι θα θέλαμε έχοντας στο νου (καλώς ή κακώς) το Puma ST με τον 1000άρη Ecoboost των 170 ίππων.
Τα οφέλη της μικρής μπαταρίας είναι αφενός η μικρότερη επιβάρυνση σε βάρος και αφετέρου η γρήγορη φόρτιση: Σε ταχυφορτιστή 100 kW η Ford αναφέρει πως το Puma Gen-E κερδίζει 125 χλμ. αυτονομίας, σε 10 λεπτά. Στο σπίτι και χάρη στον 11άρη φορτιστή θα χρειαστούν λιγότερες από 4 ώρες για μια πλήρη φόρτιση από ένα αντίστοιχο Wallbox…