ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό-Χώροι: Full digital, ακόμα πιο πρακτικό

 Σχολιάστε 
25.600 Επισκέψεις στο άρθρο (12/4/2025)
Από την έκδοση Style υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,8 ιντσών, μια μεγάλη κεντρική οθόνη αφής 12 ιντσών με SYNC4 και εσωτερικός κρυφός φωτισμός περιβάλλοντος που προσαρμόζεται στη διάθεση του οδηγ
4 Φωτογραφίες »

Από την έκδοση Style υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,8 ιντσών, μια μεγάλη κεντρική οθόνη αφής 12 ιντσών με SYNC4 και εσωτερικός κρυφός φωτισμός περιβάλλοντος που προσαρμόζεται στη διάθεση του οδηγού, ενώ στην έκδοση Premium προστίθεται μέχρι και προηγμένο ηχοσύστημα B&O.

Πέρα από μικρές πινελιές που υπάρχουν στην ηλεκτρική έκδοση, ο ποιοτικός διάκοσμος είναι εν πολλοίς ίδιος με των βενζινοκίνητων mild hybrid Puma. Όπως και η προσεγμένη από κάθε άποψη κατασκευή.


Η απουσία πλέον τούνελ κάνει πιο άνετη τη ζωή των πίσω, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει έως τα 574 λίτρα (συμπεριλαμβανομένου του Gigabox των 145 λτ.), όντας το No1 της κατηγορίας.
4 Φωτογραφίες »

Η απουσία πλέον τούνελ κάνει πιο άνετη τη ζωή των πίσω, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει έως τα 574 λίτρα (συμπεριλαμβανομένου του Gigabox των 145 λτ.), όντας το No1 της κατηγορίας.


Πίσω από το τετραγωνισμένο τιμόνι δεσπόζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,8 ιντσών που φιλοξενεί πλέον διαφορετικά γραφικά για τις ενδείξεις του Puma Gen-E. Παραδίπλα, κάτω από τους κεντρικούς αεραγωγούς στο ταμπλό, η οθόνη αφής 12 ιντσών που χρησιμοποιείται ως πύλη για το τελευταίας γενιάς σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC4 της μάρκας. Υπάρχει και ένα sound-bar που γεφυρώνει τις δύο οθόνες.

Εντελώς διαφορετική είναι ωστόσο η κεντρική κονσόλα, λόγω της απουσίας του επιλογέα ταχυτήτων (ο επιλογέας κίνησης είναι στην κολώνα του τιμονιού). Η αναδιαμόρφωση του χώρου, δημιούργησε αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα, αξιοποιώντας το διαμέρισμα ανάμεσα στα πόδια οδηγού-συνοδηγού.

Χωροταξικά δεν έχει αλλάξει κάτι, αλλά η… εξαφάνιση του τούνελ πίσω κάνει πιο άνετη τη μεταφορά ενός μεσαίου επιβάτη. Το κλου όμως έχει να κάνει με το χώρο αποσκευών: Κόντρα στην κοινή πρακτική που θέλει τις ηλεκτρικές εκδόσεις να έχουν μικρότερο πορτ-μπαγκάζ από το βενζινοκίνητο, εδώ έγινε το αντίθετο. Το MegaBox των 80 λτ. της Ford έγινε Gigabox 145 λίτρων και ο χώρος αποσκευών ανέβηκε από τα 536 λίτρα συνολικά στα 574 λίτρα, νούμερο που θυμίζει μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών και φυσικά είναι το νέο Νο.1 στην κατηγορία των μικρών SUV. Να προσθέσουμε πως μπροστά στο καπό υπάρχει ένας έξτρα, μικρός χώρος 43 λίτρων (Frunk) για τα καλώδια. Το ηλεκτρικό Puma είναι με δυο λόγια πιο πρακτικό από τα κανονικά…

Σελίδα 1Οδηγούμε στη Βαρκελώνη το νέο Ford Puma Gen-E
Σελίδα 2Κινητήρας-Αυτονομία: Με 168 άλογα, υπόσχεται έως και 523 χλμ. με μια φόρτιση
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Full digital, ακόμα πιο πρακτικό
Σελίδα 4Στο δρόμο: Παραμένει fun to drive και ως ηλεκτρικό!
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
LEAO VS TIGAR