ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό-Χώροι: Πρακτική και καλοφτιαγμένη καμπίνα δάνειο από το Explorer

 Σχολιάστε 
38.791 Επισκέψεις στο άρθρο (30/10/2024)
Digital, ποιοτικό και high-tech είναι το εσωτερικό του Ford Capri.
4 Φωτογραφίες »

Digital, ποιοτικό και high-tech είναι το εσωτερικό του Ford Capri.

Αν από τη σχετική εξίσωση αφαιρέσουμε το τιμόνι με την κατακόρυφη μεταλλική ακτίνα των 2 στρογγυλών οπών (ρετρό νότα από το αρχέτυπο Capri), το ταμπλό έρχεται αυτούσιο από το «αδελφό» Explorer. Το ίδιο και τα ωραία, σπορ καθίσματα με το ενιαίο προσκέφαλο. Τα υλικά μπορεί να είναι μην αφρώδη, είναι όμως καλοφινιρισμένα και γεροδεμένα, η δε εργονομία είναι σχεδόν απροβλημάτιστη. Την παράσταση κλέβουν φυσικά στοιχεία όπως η «SYNC Move» κάθετη κεντρική οθόνη των 14,6 ιντσών με το My Private Locker, αλλά και η Mega Console. Η ρυθμιζόμενη κεντρική οθόνη αφής, πέρα από τον κεντρικό ρόλο της για τη ρύθμιση όλων των λειτουργιών, μπορεί και «γλιστρά» από την κατακόρυφη θέση έως και 30 μοίρες. Έτσι κρύβει ή αποκαλύπτει το My Private Locker, μια βολική περιοχή αποθήκευσης. Παράλληλα, σε συνδυασμό με τον ψηφιακό αιωρούμενο πίνακα οργάνων διαμορφώνει ένα αρκετά digital περιβάλλον, με τον ευχάριστο διάκοσμο να ολοκληρώνεται από την σχεδιαστική σύνδεση του ταμπλό με τις πόρτες που δίνει μια αίσθηση έξτρα φάρδους.


Mε εξαίρεση το τιμόνι, που έχει τη δική του ρετρό αναφορά, όλα τα άλλα στοιχεία μαζί με τα σπορ καθίσματα και τη συρόμενη οθόνη έρχονται από το Explorer.
4 Φωτογραφίες »

Mε εξαίρεση το τιμόνι, που έχει τη δική του ρετρό αναφορά, όλα τα άλλα στοιχεία μαζί με τα σπορ καθίσματα και τη συρόμενη οθόνη έρχονται από το Explorer.


Η έξτρα πρακτικότητα συνεχίζεται στην κεντρική κονσόλα, όπου κάτω από το υποβραχιόνιο βρίσκεται η Mega Console με χωρητικότητα 17 λίτρων, που μπορεί να φιλοξενήσει έναν φορητό υπολογιστή 15 ιντσών ή 4 μεγάλα μπουκάλια νερού. Χάρη στο επίπεδο πάτωμα και τον μεγάλο χώρο για τα γόνατα, αλλά και τους ώμους, το πίσω κάθισμα φιλοξενεί με άνεση τρεις ενήλικες, χωρίς μάλιστα ιδιαίτερη θυσία στον «αέρα» για τα κεφάλια, αφού η γραμμή της οροφής «πέφτει» ακριβώς μετά το κρίσιμο σημείο. Ο δε χώρος αποσκευών έχει διπλό πάτο και με 572 λτ. είναι 42 λτ. μεγαλύτερος από εκείνον του Explorer, ενώ χώρος αποθήκευσης υπάρχει και κάτω από το μπροστινό καπό.
 

Σελίδα 1Οδηγούμε στη Μασσαλία το νέο ηλεκτρικό Ford Capri
Σελίδα 2Σχεδίαση: Κεντρίζει το βλέμμα; Σίγουρα!
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Πρακτική και καλοφτιαγμένη καμπίνα δάνειο από το Explorer
Σελίδα 4Κινητήρες-Αυτονομία: Πισωκίνητο ή τετρακίνητο έως 340 άλογα & 627 χλμ. αυτονομία
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ευχάριστο, με αρχοντικό «πάτημα» και μεγάλη αυτονομία
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
FILIKOS DIAK