H τετρακίνητη έκδοση του Ford Capri που οδηγήσαμε έχει συνδυαστική ισχύ 340 ίππων και υπόσχεται να κάνει το 0-100 σε 5,3 δλ..
Η πίσω κίνηση είναι το μοναδικό στοιχείο σύνδεσης με τα μηχανικά μέρη του original Ford Capri μιας και πλέον μιλάμε για ένα ηλεκτρικό μοντέλο. Η πισωκίνητη έκδοση κινείται από τον «καλό» ηλεκτροκινητήρα του ομίλου VW, που αποδίδει 286 ίππους και αντλεί ενέργεια από τη μπαταρία ιόντων λιθίου NMC Εκτεταμένης Χωρητικότητας (Extended Range) 77 kWh(ωφέλιμη). Στην εξίσωση της τετρακίνητης έκδοσης μπαίνει και ένας δεύτερος ηλεκτροκινητήρας 109 ίππων που κινεί τους εμπρός τροχούς. Η συνδυαστική ισχύς εδώ είναι 340 ίπποι με λίγο μεγαλύτερη -ίδιας τεχνολογίας- μπαταρία 79 kWh. Αμφότερες οι εκδόσεις έχουν ροπή 545 Nm, ενώ από πλευράς επιδόσεων κάνουν το 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4 δλ. το πισωκίνητο και σε 5,3 δλ. το ισχυρότερο τετρακίνητο.
Σύμφωνα με τη Ford από πλευράς αυτονομίας το Capri μπορεί να διανύσει έως και 627 χιλιόμετρα με μια φόρτιση (έκδοση 286 ίππων). Αναφορικά με τους χρόνους φόρτισης τώρα, το νέο Capri υποστηρίζει ταχεία φόρτιση DC έως 135 ή 185 kW (τετρακίνητο), εξασφαλίζοντας την αναπλήρωση της ενέργειας της μπαταρίας από 10 έως 80% σε χρόνο 28 και 26 λεπτών για το δικίνητο και το τετρακίνητο αντίστοιχα. Προς τα τέλη του 2024 θα είναι διαθέσιμο και σε έκδοση με μπαταρία τυπικής χωρητικότητας (Standard Range) 52 kWh.