Αμέσως αντιλαμβάνεσαι την καλύτερη πληροφόρηση και την αμεσότητα από το μπροστινό σύστημα. Από μόνο του αυτό το στοιχείο σε εμπνέει να οδηγήσεις σβέλτα και σε πιο fun to drive ρυθμούς.
To Ford Capri φροντίζει γρήγορα να εκδηλώσει την οδηγική του διαφοροποίηση όχι μόνο σε σχέση με τα συγγενή ηλεκτρικά μοντέλα της VW (απλά καμία σχέση στην πράξη), αλλά ακόμα και σε σχέση με το «αδερφό» Explorer. Η Ford έχει βάλει την ιδιαίτερη πινελιά που χρειαζόταν, έστω και αν μιλάμε για ένα ηλεκτρικό μοντέλο χωρίς ήχο και μυρωδιά… βενζίνης. Με πιο σφιχτή ανάρτηση, χαμηλότερο κέντρου βάρους και πιο μεστό σε αίσθηση τιμόνι, το Ford Capri έχει καλύτερη οδηγική αίσθηση από ό,τι περιμένεις.
Aξια αναφοράς είναι η συγκρατημένη κλίση, αλλά και η διάθεση του πίσω δυνατού ηλεκτροκινητήρα να ωθεί την ουρά στο άνοιγμα της τροχιά της για να βοηθά στη σωστή τοποθέτηση.
Κάθεσαι ιδανικά, στο πολύ καλό σπορ κάθισμα, με το τιμόνι ακριβώς μέσα στα χέρια σου και αμέσως αντιλαμβάνεσαι την καλύτερη πληροφόρηση και την αμεσότητα από το μπροστινό σύστημα. Από μόνο του αυτό το στοιχείο σε εμπνέει να οδηγήσεις σβέλτα και σε πιο fun to drive ρυθμούς, πάντα φυσικά με δεδομένους τους περιορισμούς που θέτει ένα βαρύ (2+ τόνοι) ηλεκτρικό SUV. Υπάρχουν 3 διαθέσιμα drive modes (Eco, Normal, Sport), καθένα εκ των οποίων ρυθμίζει διαφορετικά την ένταση απόκρισης του συστήματος κίνησης. Στο 4κίνητο μοντέλο των 340 ίππων, που οδηγήσαμε εντός και πέριξ της Μασσαλίας, υπάρχουν άλλες δύο επιλογές (Individual και Traction).
Η σύντομη οδηγική μας με το Ford Capri αποδείχθηκε ιδιαίτερα ευχάριστη. Όχι μόνο από πλευράς επιδόσεων, με τη δύναμη να αποδίδεται ομαλά, γραμμικά και καθόλου υστερικά, αλλά και σε θέματα που άπτονται στην οδηγική υπόσταση του αυτοκινήτου. ΚατΆ αρχάς μας «κέρδισε», αυτός ο ιδιαίτερος συνδυασμός αξιοθαύμαστης ποιότητας κύλισης (με 20άρες ζάντες τα Capri που οδηγήσαμε), χαμηλού αεροδυναμικού θορύβου και αριστοτεχνικής λείανσης των όποιων (λίγων) κακοτεχνιών συναντήσαμε στο διάβα μας. Μετά ήταν το πειστικό κράτημα και η συγκρατημένη κλίση στις στροφές, ακόμα και όταν είχαμε κουβαλήσει πολλά χιλιόμετρα μέσα σε αυτές χάρη στις «πλάτες» από την τετρακίνητη πρόσφυση, που εξασφαλίζει χαρακτηριστικά ουδέτερη συμπεριφορά. ¶ξια αναφοράς είναι η συγκρατημένη κλίση, αλλά και η διάθεση του πίσω δυνατού ηλεκτροκινητήρα να ωθεί την ουρά στο άνοιγμα της τροχιά της για να βοηθά στη σωστή τοποθέτηση. Top και τα φρένα, παρά τα ταμπούρα στους πίσω τροχούς, ενώ εντύπωση μας προκάλεσε η συγκρατημένη κατανάλωση ενέργειας (τηρώντας τα όρια ταχύτητας σε επαρχιακό δρόμο και εθνική οδό) που μας έδωσε μια υπολογιζόμενη αυτονομία γύρω στα 500 χλμ..
Αλήθεια είναι πως θα θέλαμε να υπάρχoυν paddles στο τιμόνι για ρυθμιζόμενη ανάκτηση ενέργειας, όπως στο Q4 e-tron για παράδειγμα, ωστόσο και η επιλογή «Β» από το σύστημα κίνησης δουλεύει καλά. Είναι σχετικά «βαριά», αλλά μετά από λίγη ώρα συνηθίζεις και μπορείς να κινηθείς πιο άνετα. Περισσότερη εξοικείωση και προσοχή για τυχαίες επιλογές χρειάζονται οι διακόπτες αφής στο τιμόνι (γνωστοί και από τα μοντέλα της VW). Περισσότερα όμως όταν δοκιμάσουμε το Ford Capri μαζί με τις μετρήσεις επιδόσεων, φρένων, χώρων και κατανάλωσης, που μόνο το Auto Τρίτη πραγματοποιεί στην Ελλάδα…
Σελίδα 1 | Οδηγούμε στη Μασσαλία το νέο ηλεκτρικό Ford Capri |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση: Κεντρίζει το βλέμμα; Σίγουρα! |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Πρακτική και καλοφτιαγμένη καμπίνα δάνειο από το Explorer |
Σελίδα 4 | Κινητήρες-Αυτονομία: Πισωκίνητο ή τετρακίνητο έως 340 άλογα & 627 χλμ. αυτονομία |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Ευχάριστο, με αρχοντικό «πάτημα» και μεγάλη αυτονομία |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |