ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Ήσυχο, με κορυφαία ποιότητα κύλισης και εξαιρετικά αποτελεσματικό

 Σχολιάστε 
20.439 Επισκέψεις στο άρθρο (14/11/2024)
Μόλις καθίσεις πίσω από το τιμόνι νιώθεις αμέσως πως η προσπάθεια δημιουργίας ενός «ζεστού» και άνετου εσωτερικού έχει στεφθεί με επιτυχία.
2 Φωτογραφίες »

Μόλις καθίσεις πίσω από το τιμόνι νιώθεις αμέσως πως η προσπάθεια δημιουργίας ενός «ζεστού» και άνετου εσωτερικού έχει στεφθεί με επιτυχία.

Δε χρειάζεται πολύ ώρα για να απονείμεις τα εύσημα για την εξαιρετική ποιότητα κύλισης του νέου Kia EV3, που συνδυάζει μια premium επιπέδου ηχομόνωση με ανάλογη λειτουργία της ανάρτησης, που είναι ανεξάρτητη σε κάθε τροχό (πίσω με πολλαπλούς συνδέσμους). Με τη βοήθεια των «έξυπνων» αμορτισέρ που είναι αυτορρυθμιζόμενα για άμεση προσαρμογή στις συνθήκες οδήγησης (ταχύτητα οδήγησης και επιφάνεια δρόμου), το EV3 είναι σε θέση να λειαίνει άκρως αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες (τις ελάχιστες που βρήκαμε στους δρόμους γύρω από τη Λισαβόνα), αλλά και να ελέγχει με μαεστρία τις κινήσεις του σχεδόν 2 τόνων αμαξώματος. Λογική κλίση, μπόλικη μηχανική πρόσφυση και ένα τεχνητό σε αίσθηση, αλλά ακριβές και άμεσο τιμόνι, εξασφαλίζουν μια ενδιαφέρουσα ηλεκτρική οδηγική εμπειρία, η οποία επικουρείται από την γραμμική και προοδευτική λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα, τα φαρδιά μετατρόχια, αλλά και από την πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης, που δουλεύουν εξαιρετικά και επεμβαίνουν όταν χρειάζεται.


Λογική κλίση, μπόλικη μηχανική πρόσφυση και ένα τεχνητό σε αίσθηση, αλλά ακριβές και άμεσο τιμόνι, εξασφαλίζουν μια ενδιαφέρουσα ηλεκτρική οδηγική εμπειρία, η οποία επικουρείται από την γραμμική και προοδευτική λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα, τα φαρδιά μετατρόχια, αλλά και από την πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης.
2 Φωτογραφίες »

Λογική κλίση, μπόλικη μηχανική πρόσφυση και ένα τεχνητό σε αίσθηση, αλλά ακριβές και άμεσο τιμόνι, εξασφαλίζουν μια ενδιαφέρουσα ηλεκτρική οδηγική εμπειρία, η οποία επικουρείται από την γραμμική και προοδευτική λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα, τα φαρδιά μετατρόχια, αλλά και από την πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης.


Έπειτα, υπάρχουν διαθέσιμα ακόμα 5 drivemodes (Eco, Normal, Sport, Snow και εξατομικευμένο), καθένα εκ των οποίων ρυθμίζει διαφορετικά την ένταση απόκρισης του συστήματος κίνησης. Ανεξαρτήτου προγράμματος, το EV3 με τη βοήθεια της τεχνολογίας είναι ευκολοδήγητο και ευέλικτο (μεταξύ άλλων έχει ψηφιακό κλειδί και δυνατότητα να το παρκάρεις όντας έξω από το αυτοκίνητο), κυρίως όμως προσφέρει σωστή διαχείριση της ενέργειας και δε δείχνει να αποκλίνει πολύ από τις υποσχόμενες αυτονομίες.

Εμείς είχαμε στη διάθεσή μας την έκδοση με τη μεγάλη μπαταρία, που ξεκινώντας μας έδειχνε αυτονομία γύρω στα 550 χλμ. (με τη μπαταρία γύρω στα 95%) και μετά τη δοκιμαστική οδήγηση 100 χλμ. σε εθνικό, επαρχιακό δρόμο και πόλη έπεσε στα 450 χλμ..

Το Kia EV3 είναι το πρώτο μοντέλο της κορεάτικης μάρκας με το νέας γενιάς σύστημα αναγεννητικής πέδησης i-Pedal 3.0. Μέσω αυτού ο οδηγός μπορεί να ρυθμίζει το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας, αυξομειώνοντας την ένταση του φρεναρίσματος. Για παράδειγμα, στο κορυφαίο επίπεδο οδηγείς με ένα πεντάλ (το αμάξι επιβραδύνει όταν αφήνεις το γκάζι), μειώνονται οι απώλειες ενέργειας και η οδήγηση γίνεται ακόμη εύκολη μέσα στην πόλη. Υπάρχει και «έξυπνη» λειτουργία που προσαρμόζει αυτόματα την ένταση ανάκτησης με στοιχεία από τις κάμερες του αυτοκινήτου και το GPS. Κανένα παράπονο και από τα φρένα, που έδειξαν να έχουν καλή αίσθηση, αλλά και αντοχή. Περισσότερα όμως όταν δοκιμάσουμε το Kia EV3 με τις μετρήσεις επιδόσεων, φρένων, χώρων και κατανάλωσης, που μόνο το Auto Τρίτη πραγματοποιεί στην Ελλάδα…
 

Σελίδα 1Οδηγούμε στην Πορτογαλία το νέο ηλεκτρικό Kia EV3 με έως 605 χλμ. αυτονομία
Σελίδα 2Ξεχωριστό και πολύ αεροδυναμικό
Σελίδα 3Κινητήρας-Αυτονομία: Με 204 άλογα έχει έως 604 χλμ. υποσχόμενη αυτονομία
Σελίδα 4Eσωτερικό-Χώροι: Εντυπωσιάζει με οθονάρα, συναρμογή και πρακτικότητα
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ήσυχο, με κορυφαία ποιότητα κύλισης και εξαιρετικά αποτελεσματικό
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
Audi