Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό: Σύγχρονο & εργονομικό, έχει θήκες για να χωρέσεις τα πάντα

 Σχολιάστε 
47.385 Επισκέψεις στο άρθρο (19/6/2024)
Πρακτικό και εργονομικό προσανατολισμό έχει η καμπίνα του νέου Ford Explorer.
7 Φωτογραφίες »

Πρακτικό και εργονομικό προσανατολισμό έχει η καμπίνα του νέου Ford Explorer.

Μπαίνοντας μέσα στο Ford Explorer κι αφού ρυθμίσαμε το στάνταρ ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα, κάναμε μία πρώτη... έρευνα εσωτερικού. Και διαπιστώσαμε πως η πρακτικότητα είναι βασική προτεραιότητα για το ηλεκτρικό SUV της Ford. Υπάρχουν μπόλικοι μικροαποθηκευτικοί χώροι για να βάλεις τα αντικείμενα της καθημερινότητας, με κορυφαίο όλων εκείνον της κεντρικής κονσόλας. Ειδικά αν αφαιρέσεις τις ποτηροθήκες, ο διαθέσιμος χώρος της Mega Console φτάνει και περισσεύει, ακόμη και για τον φορητό υπολογιστή που είχαμε στη διάθεσή μας.


Με χωρητικότητα 17 λίτρων η Mega Console αξιοποιεί τον χώρο που δημιουργείται από την απουσία παραδοσιακών χειριστηρίων μετάδοσης και μπορεί να χωρέσει έναν φορητό υπολογιστή 15 ιντσών ή να αποθηκεύσει τρία μπουκάλια 1,5 λίτρου και ένα μπουκάλι 1 λίτρου δίπλα-δίπλα.
7 Φωτογραφίες »

Με χωρητικότητα 17 λίτρων η Mega Console αξιοποιεί τον χώρο που δημιουργείται από την απουσία παραδοσιακών χειριστηρίων μετάδοσης και μπορεί να χωρέσει έναν φορητό υπολογιστή 15 ιντσών ή να αποθηκεύσει τρία μπουκάλια 1,5 λίτρου και ένα μπουκάλι 1 λίτρου δίπλα-δίπλα.

 
Φυσικά, σε περίοπτη βολική για τον οδηγό θέση είναι και η οθόνη των 14,6 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, οθόνη η οποία δίνει μία hi-tech και σύγχρονη αύρα. Αυτή έχει το εξής εντυπωσιακό χαρακτηριστικό, είναι κινούμενη! Δηλαδή μπορείς να τη σύρεις, σε κλίση έως 30 μοίρες, κι έτσι θα δεις το My Private Locker, έναν κρυφό αποθηκευτικό χώρο που μόνο εσύ ξέρεις πως υπάρχει. Η touchscreen υποστηρίζει ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto, ενώ μπορείς να την χρησιμοποιείς και μέσω του touchpad της κονσόλας.
 
Ποιοτικά, η καμπίνα του Ford Explorer είναι προσεγμένη, με χρήση κυρίως σκληρών πλαστικών και μαλακές επενδύσεις σε κάποια μέρη του ταμπλό. Αν θέλαμε κάτι άλλο διαφορετικό, είναι τα πλήκτρα αφής του τιμονιού. Τα έχουμε δει και σε μοντέλα του VW Group και η αλήθεια είναι πως δεν τα λες και τόσο εύχρηστα. Σε κάθε περίπτωση, όμως, οι όποιες επιφυλάξεις δεν αρκούν για να «πειράξουν» την πολύ καλή γενική εικόνα του Ford Explorer, που συνδυάζει τους καλούς χώρους, την πρακτικότητα αλλά και την τελευταίας τεχνολογίας συνδεσιμότητα.

Σελίδα 1Οδηγούμε το νέο Ford Explorer - Κάνει 600 χιλιόμετρα με μία φόρτιση
Σελίδα 2Σχεδίαση: Ένα σύγχρονο & τετραγωνισμένο SUV, με πολύ καλή αεροδυναμική
Σελίδα 3Εσωτερικό: Σύγχρονο & εργονομικό, έχει θήκες για να χωρέσεις τα πάντα
Σελίδα 4Κινητήρες - Μπαταρίες: Με δύο μπαταρίες & δύο ιπποδυνάμεις (για αρχή)
Σελίδα 5Στο δρόμο: «Χτισμένο» στην MEB πλατφόρμα της Volkswagen, αλλά με τιμόνι Ford
Σελίδα 6Τιμές & εξοπλισμοί: Από 39.700 ευρώ
Σελίδα 7Η γνώμη μας - Τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
E-CANTER