Είναι ηλεκτρικό, είναι όμως και Ford που σημαίνει πως οδηγικά το Explorer σε ικανοποιεί όταν επιθυμήσεις να κινηθείς σε γρήγορους ρυθμούς
Διαβάζοντας την μέχρι τώρα οδηγική επαφή μας, θα καταλάβατε πως το Ford Explorer έχει αρκετά κοινά στοιχεία με το VW ID.4. Η συνεργασία των Volkswagen και Ford δημιούργησε το Explorer, το οποίο πάντως φροντίζει να ακολουθεί τη δική του διαδρομή. Και πού πιο εύκολο «πεδίο δράσης» από το δρόμο, εκεί όπου ανέκαθεν η Ford έβαζε την δική της πινελιά. Διότι μπορεί το Explorer να μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το VW ID.4 (MEB), η οδηγική του αίσθηση όμως, είναι πιο σφιχτή και αρκούντως θελκτική για ηλεκτρικό SUV.
Πρώτα από όλα έχουμε διαφορετικές ρυθμίσεις στα αμορτισέρ και τις αντιστρεπτικές μπάρες. Έπειτα, είναι το τιμόνι του Explorer, ακριβώς όπως μας το έχει μάθει η αμερικανική φίρμα με το μπλε οβάλ σχήμα. Με πολύ καλή πληροφόρηση και άμεσο, περνούσε απευθείας τις εντολές μας και έδινε περιθώριο για ελαφρώς πιο fun to drive ρυθμούς, πάντοτε με τους περιορισμούς που θέτει ένα βαρύ (+2 τόνοι) ηλεκτρικό SUV. Υπάρχουν 3 διαθέσιμα drive modes (Eco, Normal, Sport), καθένα εκ των οποίων ρυθμίζει διαφορετικά την ένταση απόκρισης του συστήματος. Στο 4κίνητο μοντέλο, δε, υπάρχουν άλλες δύο επιλογές (Individual, Traction).
Για ακόμη μεγαλύτερη ανάκτηση ενέργειας, δοκιμάσαμε και την επιλογή «Β», τύπου one pedal. Τη λες και σχετικά «βαριά», διότι δεν υπήρχε δυνατότητα ρύθμισης, αλλά μετά από λίγη ώρα συνηθίζεις και μπορείς να κινηθείς πιο άνετα.
Όσον αφορά το μοντέλο της επαφής μας (έκδοση Premium) φορούσε 20άρες ζάντες, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στις δυσκολίες αντιμετώπισης τυχόν ανωμαλιών του οδοστρώματος. Και πάλι, το Explorer παρουσιάστηκε αρκετά ικανό στην απορρόφηση των κραδασμών, στον ανοιχτό δρόμο δε, ήταν σταθερό και ευθύβολο.