ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρες - Μπαταρίες: Με δύο μπαταρίες & δύο ιπποδυνάμεις (για αρχή)

 Σχολιάστε 
48.588 Επισκέψεις στο άρθρο (19/6/2024)
Σύμφωνα με τη Ford, η πισωκίνητη έκδοση με την 77άρα μπαταρία έχει εργοστασιακή αυτονομία ελάχιστα πάνω από τα 600 χλμ..

Σύμφωνα με τη Ford, η πισωκίνητη έκδοση με την 77άρα μπαταρία έχει εργοστασιακή αυτονομία ελάχιστα πάνω από τα 600 χλμ..

Όπως αναφέραμε και νωρίτερα, υπάρχουν δύο αρχικά διαθέσιμες εκδόσεις για το νέο Ford Explorer. Στην βάση της γκάμας υπάρχει η πισωκίνητη έκδοση των 286 ίππων, με τον γνωστό ηλεκτροκινητήρα APP 550, που χρησιμοποιείται κατά κόρον σε μοντέλα του VW Group. Η συγκεκριμένη επιλογή φέρει μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 77 κιλοβατώρων, έχει αυτονομία 600 χιλιομέτρων, υποστηρίζει ταχυφόρτιση 135 kW και ολοκληρώνει το 10-80% σε 28 λεπτά.

 
Στην κορυφή της τρέχουσας γκάμας είναι η 4κίνητη έκδοση που αποδίδει 340 ίππους. Εδώ έχουμε δύο ηλεκτρομοτέρ και ελαφρώς μεγαλύτερη μπαταρία, στις 79 κιλοβατώρες (και στις δύο περιπτώσεις μιλάμε για μπαταρία (ιόντων λιθίου νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου NMC). Σύμφωνα με όσα αναφέρει η Ford, η ηλεκτρική αυτονομία του 4κίνητου Ford Explorer γυροφέρνει τα 560-570 χιλιόμετρα. Μάλιστα, η συγκεκριμένη συστοιχία υποστηρίζει μεγαλύτερη ταχύτητα φόρτισης (185 kW), με το 10-80% να ολοκληρώνεται στα 26 λεπτά.
 
Κλείνοντας να πούμε ότι στο προσεχές διάστημα στην γκάμα θα προστεθεί μία νέα επιλογή 170 ίππων, με μικρότερη μπαταρία στις 52 κιλοβατώρες. Για αυτή την επιλογή, δεν έχουμε ακόμη υλικό και πληροφορίες.

Σελίδα 1Οδηγούμε το νέο Ford Explorer - Κάνει 600 χιλιόμετρα με μία φόρτιση
Σελίδα 2Σχεδίαση: Ένα σύγχρονο & τετραγωνισμένο SUV, με πολύ καλή αεροδυναμική
Σελίδα 3Εσωτερικό: Σύγχρονο & εργονομικό, έχει θήκες για να χωρέσεις τα πάντα
Σελίδα 4Κινητήρες - Μπαταρίες: Με δύο μπαταρίες & δύο ιπποδυνάμεις (για αρχή)
Σελίδα 5Στο δρόμο: «Χτισμένο» στην MEB πλατφόρμα της Volkswagen, αλλά με τιμόνι Ford
Σελίδα 6Τιμές & εξοπλισμοί: Από 39.700 ευρώ
Σελίδα 7Η γνώμη μας - Τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL