Ταξιδεύουμε στην Ισπανία για να γνωρίσουμε από κοντά τη νέα κορυφαία έκδοση στη γκάμα του μικρομεσαίου Renault: το νέο Megane R.S.. Ένα αυτοκίνητο, το οποίο πρωτίστως δείχνει, πόσο δύσκολη είναι πια η μάχη στην υποκατηγορία των γρήγορων μικρομεσαίων.
What`s new
- Κινητήρας 1,8 λτ. με 280 ίππους
- Ενεργητική τετραδιεύθυνση
- Με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο
- Ανάρτηση Sport ή Cup
- Στην Ελλάδα μέχρι το καλοκαίρι
Δύσκολα περιμένει κανείς ότι θα εντυπωσιαστεί τόσο βλέποντας από κοντά το νεο Renault Megane R.S.. Οι φωτογραφίες δεν απεικονίζουν σωστά την ένταση που βγάζει το αμάξωμα όταν το έχεις εμπρός σου. Ακόμα κι εμείς που το είχαμε ξαναδεί σε περιβάλλον έκθεσης, εκπλαγήκαμε. Έχουν ανοίξει πολύ τα μετατρόχια και τα φτερά εμπρός και πίσω έχουν πάρει 60 και 45 χλστ. σε πλάτος αντίστοιχα. Δείχνει αληθινά «πρησμένο» αυτό το Megane χωρίς όμως να χαλάνε οι αναλογίες του. Ωραίες ζάντες 18 ή 19 ιντσών, νέοι προφυλακτήρες, ένα επίπεδο τμήμαεμπρός σε στιλ μονοθεσίου της F1 αλλά και η σύνθεση φώτων χαμηλά, η οποία μοιάζει με καρώ σημαία, φαντάζουν μικρής σημασίας αλλαγές αλλά η επίδραση έδειξε στην πράξη να είναι πολυ σημαντική. Προσωπική μας συμπάθεια και το Tonic Orange χρώμα που είχαν τα πιο πολλά οχήματα της γνωριμίας μας. Για το λανσάρισμα θα πρέπει να περιμένετε περίπου έως το καλοκαίρι, ενώ για την τιμή δεν υπάρχει πρόβλεψη ακόμη, με όλο το παιχνίδι να παίζεται στην εργοστασιακή τιμή που θα δωθεί και στη φορολογία που θα ακολουθήσει.
Μαλιστα τι να πρωτοσχολιασει κανεις σε αυτα που λες! Ξαναζεσταμενο φαγητο να μου λεγες ενα γκολφ να πω ναι, αληθεια εχεις το megane 3? Αν μου βρεις ενα κοινο σημειο με το σηγκεκριμενο τι να πω, η μαλλον ναι εχουν ενα κοινο, ειναι και τα δυο πανεμορφα χωρις να αντιγραφουν ή να θυμιζουν κατι αλλο!. Αντιστοιχα το type r δεν αλλαξε και τοσο ριζικα, κραυγαλεο, καγκουρικο, υπερβολικο σε ολα του αλλα οχι ασχημο, τολμη σιγουρα δεν εχουν οι ιαπωνες και δεν ειχαν ποτε. Οσο για το στησιμο του Renault οτι και να πω θα ναι λιγο , οι χρονοι στην πιστα θα μιλησουν, θα εχει πολυ πλακα να πλησιαζει τον χρονο του honda με 40 αλογα λιγοτερο, καθολου απιθανο να κανει και καλυτερο
Σωστά ολοι έχουμε ματια και βλεπουμε ποιο προσθιοκινητο αυτοκίνητο ειναι το καλύτερο αυτην την στιγμη και είναι το type r οσο άσχημο το θεωρούν οι περισσότεροι . Τουλάχιστον οι ιαπωνες στην σχεδίαση τον αυτοκινιτων τους τολμουν οχι σαν τους ευρωπαίους (πλην τον ιταλων βέβαια) οι υπόλοιποι πρεπει να περασει καμια δεκαετία για να αλλαξουν σχεδιαση σαν ξανα ζεσταμενο φαγητό μοιάζουν τα αυτοκίνητα των γερμανων των γάλλων και των Σουηδών.
Γιατί Μισέλ θα με κάνεις ντα λεω την άποψη μου οτι κάνουν οι περισσότεροι που μισούν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα όποτε οτι κανετε εσείς κανω και εγω μισελλλ.
Μαλιστα τι να πρωτοσχολιασει κανεις σε αυτα που λες! Ξαναζεσταμενο φαγητο να μου λεγες ενα γκολφ να πω ναι, αληθεια εχεις το megane 3? Αν μου βρεις ενα κοινο σημειο με το σηγκεκριμενο τι να πω, η μαλλον ναι εχουν ενα κοινο, ειναι και τα δυο πανεμορφα χωρις να αντιγραφουν ή να θυμιζουν κατι αλλο!. Αντιστοιχα το type r δεν αλλαξε και τοσο ριζικα, κραυγαλεο, καγκουρικο, υπερβολικο σε ολα του αλλα οχι ασχημο, τολμη σιγουρα δεν εχουν οι ιαπωνες και δεν ειχαν ποτε. Οσο για το στησιμο του Renault οτι και να πω θα ναι λιγο , οι χρονοι στην πιστα θα μιλησουν, θα εχει πολυ πλακα να πλησιαζει τον χρονο του honda με 40 αλογα λιγοτερο, καθολου απιθανο να κανει και καλυτερο
Πολύ όμορφο εργαλείο αυτά, φάτε μάτια ψάρια
Αν και δεν είμαι λάτρης των 5πορτων το βρίσκω πολύ σουπερ πακέτο και ωραιο σε αντίθεση με το Type R που είναι κακάσχημο...
Όνειρο, το καλύτερο κράτημα σε προσθιοκινητο χωρίς Ναι μεν...Αλλά.Παιχνίδι ατέλειωτο με την ενεργητική τετραδιευθυνση
Οχι Gigi δεν θα κανω τπτ πλακιζω.. Ο καθενας εχει την αποψη του και πρεπει να τηνν λεει, εξαλλου ολοι έχουμε μάτια...
Buffon παρτο αλλιως
διορθωση: (Eχεις δει το megane 3?) *
Σωστά ολοι έχουμε ματια και βλεπουμε ποιο προσθιοκινητο αυτοκίνητο ειναι το καλύτερο αυτην την στιγμη και είναι το type r οσο άσχημο το θεωρούν οι περισσότεροι . Τουλάχιστον οι ιαπωνες στην σχεδίαση τον αυτοκινιτων τους τολμουν οχι σαν τους ευρωπαίους (πλην τον ιταλων βέβαια) οι υπόλοιποι πρεπει να περασει καμια δεκαετία για να αλλαξουν σχεδιαση σαν ξανα ζεσταμενο φαγητό μοιάζουν τα αυτοκίνητα των γερμανων των γάλλων και των Σουηδών.
Γιατί Μισέλ θα με κάνεις ντα λεω την άποψη μου οτι κάνουν οι περισσότεροι που μισούν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα όποτε οτι κανετε εσείς κανω και εγω μισελλλ.
Τι κακασχημο αμάξι σε σχέση με το πανεμορφο type r