Μια εντελώς ξεχωριστή, δική του γεύση αφήνει το Megane κατά την οδήγηση. Έχει φοβερό κέφι όταν αφήνει πίσω του την πόλη και τον αυτοκινητόδρομο και λατρεύει τα ορεινά κομμάτια όσο κλειστά κι αν είναι. Η τετραδιεύθυνση του δίνει μια σχεδόν αφύσικη αμεσότητα στην αποκριση και μια αξιοσημείωτη ευελιξία στις αλλαγές κατεύθυνσης. Η ανάρτηση είναι σφικτή αλλά όχι ενοχλητική. Οι Γάλλοι βρήκαν μια μοναδική ισορροπία στο στήσιμο και είναι εντυπωσιακό ότι δεν επηρεάζονται τα αμορτισέρ από το σύστημα παραμετροπίησης. Οι τεχνικοί ήθελαν απο την αρχή να φτιάξουν μία δομή ανάρτησης, με σταθερά χαρακτηριστικά και χωρίς ηλεκτρονικές «αβάντες». Έδωσαν όμως μια έξτρα επιλογή: εκτός από το βασικό στήσιμο Sport, το Megane R.S. μπορεί να ζητηθεί και ως Cup με πιο χαμηλή και σφικτή ανάρτηση, διαφορικό Torsen και προαιρετικά φρένα με προσμίξεις αλουμινίου στη σύνθεση των μετάλλων του δίσκου, για καλύτερη ψύξη και χαμηλότερο βάρος (1,8 κιλά ανά τροχο περίπου).
Μαλιστα τι να πρωτοσχολιασει κανεις σε αυτα που λες! Ξαναζεσταμενο φαγητο να μου λεγες ενα γκολφ να πω ναι, αληθεια εχεις το megane 3? Αν μου βρεις ενα κοινο σημειο με το σηγκεκριμενο τι να πω, η μαλλον ναι εχουν ενα κοινο, ειναι και τα δυο πανεμορφα χωρις να αντιγραφουν ή να θυμιζουν κατι αλλο!. Αντιστοιχα το type r δεν αλλαξε και τοσο ριζικα, κραυγαλεο, καγκουρικο, υπερβολικο σε ολα του αλλα οχι ασχημο, τολμη σιγουρα δεν εχουν οι ιαπωνες και δεν ειχαν ποτε. Οσο για το στησιμο του Renault οτι και να πω θα ναι λιγο , οι χρονοι στην πιστα θα μιλησουν, θα εχει πολυ πλακα να πλησιαζει τον χρονο του honda με 40 αλογα λιγοτερο, καθολου απιθανο να κανει και καλυτερο
Σωστά ολοι έχουμε ματια και βλεπουμε ποιο προσθιοκινητο αυτοκίνητο ειναι το καλύτερο αυτην την στιγμη και είναι το type r οσο άσχημο το θεωρούν οι περισσότεροι . Τουλάχιστον οι ιαπωνες στην σχεδίαση τον αυτοκινιτων τους τολμουν οχι σαν τους ευρωπαίους (πλην τον ιταλων βέβαια) οι υπόλοιποι πρεπει να περασει καμια δεκαετία για να αλλαξουν σχεδιαση σαν ξανα ζεσταμενο φαγητό μοιάζουν τα αυτοκίνητα των γερμανων των γάλλων και των Σουηδών.
Γιατί Μισέλ θα με κάνεις ντα λεω την άποψη μου οτι κάνουν οι περισσότεροι που μισούν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα όποτε οτι κανετε εσείς κανω και εγω μισελλλ.
Μαλιστα τι να πρωτοσχολιασει κανεις σε αυτα που λες! Ξαναζεσταμενο φαγητο να μου λεγες ενα γκολφ να πω ναι, αληθεια εχεις το megane 3? Αν μου βρεις ενα κοινο σημειο με το σηγκεκριμενο τι να πω, η μαλλον ναι εχουν ενα κοινο, ειναι και τα δυο πανεμορφα χωρις να αντιγραφουν ή να θυμιζουν κατι αλλο!. Αντιστοιχα το type r δεν αλλαξε και τοσο ριζικα, κραυγαλεο, καγκουρικο, υπερβολικο σε ολα του αλλα οχι ασχημο, τολμη σιγουρα δεν εχουν οι ιαπωνες και δεν ειχαν ποτε. Οσο για το στησιμο του Renault οτι και να πω θα ναι λιγο , οι χρονοι στην πιστα θα μιλησουν, θα εχει πολυ πλακα να πλησιαζει τον χρονο του honda με 40 αλογα λιγοτερο, καθολου απιθανο να κανει και καλυτερο
Πολύ όμορφο εργαλείο αυτά, φάτε μάτια ψάρια
Αν και δεν είμαι λάτρης των 5πορτων το βρίσκω πολύ σουπερ πακέτο και ωραιο σε αντίθεση με το Type R που είναι κακάσχημο...
Όνειρο, το καλύτερο κράτημα σε προσθιοκινητο χωρίς Ναι μεν...Αλλά.Παιχνίδι ατέλειωτο με την ενεργητική τετραδιευθυνση
Οχι Gigi δεν θα κανω τπτ πλακιζω.. Ο καθενας εχει την αποψη του και πρεπει να τηνν λεει, εξαλλου ολοι έχουμε μάτια...
Buffon παρτο αλλιως
διορθωση: (Eχεις δει το megane 3?) *
Σωστά ολοι έχουμε ματια και βλεπουμε ποιο προσθιοκινητο αυτοκίνητο ειναι το καλύτερο αυτην την στιγμη και είναι το type r οσο άσχημο το θεωρούν οι περισσότεροι . Τουλάχιστον οι ιαπωνες στην σχεδίαση τον αυτοκινιτων τους τολμουν οχι σαν τους ευρωπαίους (πλην τον ιταλων βέβαια) οι υπόλοιποι πρεπει να περασει καμια δεκαετία για να αλλαξουν σχεδιαση σαν ξανα ζεσταμενο φαγητό μοιάζουν τα αυτοκίνητα των γερμανων των γάλλων και των Σουηδών.
Γιατί Μισέλ θα με κάνεις ντα λεω την άποψη μου οτι κάνουν οι περισσότεροι που μισούν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα όποτε οτι κανετε εσείς κανω και εγω μισελλλ.
Τι κακασχημο αμάξι σε σχέση με το πανεμορφο type r