ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

    Κινητήρας

    22.914 Επισκέψεις στο άρθρο (1/2/2018)

    Κάτω από το εμπρός καπο βρίσκεται ο νέος κινητήρας των 1,8 λίτρων της Renault. Πρόκειται για το ίδιο μπλοκ που διαθέτει και η Alpine A110 ωστόσο το τούρμπο (διπλής σπείρας), η εισαγωγή, ολόκληρη η κεφαλή και πολλά ακόμα περιφερειακά έχουν σχεδιαστεί εκ νέου. Οι 280 ίπποι που ανακοινώνονται, μοιάζουν παιχνιδάκι γιΆαυτό το μοτέρ το οποίο ανεβάζει λυσσαλέα στροφές ειδικά στις επιλογές Sport και Race στο σύστημα με τα προγράμματα οδήγησης. ΓιΆαυτό εξάλλου θα υπάρξει εως τα τέλη του 2018 και η έκδοση Trophy η οποία φέρνει τον πήχη στους 300 ίππους. Προσωπική μας εκτίμηση βέβαια είναι ότι το επίπεδο θα ανέβει κι άλλο, αργότερα μέσα στην πορεία του μοντέλου, διότι αυτή είναι η τάση της αγοράς, κι ας λένε οι άνθρωποι της Renault ότι (ορθώς) δεν τους ενδιαφέρει το κυνήγι της ιπποδύναμης με τη λογική του απόλυτου αριθμού. Δίπλα στο μοτέρ αυτό, η Renault βάζει είτε χειροκίνητο είτε και διπλου συμπλέκτη κιβώτιο, με έξι σχέσεις και στις δύο περιπτώσεις.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    ford
    EGYHSH ELASTIKON