Κάτω από το εμπρός καπο βρίσκεται ο νέος κινητήρας των 1,8 λίτρων της Renault. Πρόκειται για το ίδιο μπλοκ που διαθέτει και η Alpine A110 ωστόσο το τούρμπο (διπλής σπείρας), η εισαγωγή, ολόκληρη η κεφαλή και πολλά ακόμα περιφερειακά έχουν σχεδιαστεί εκ νέου. Οι 280 ίπποι που ανακοινώνονται, μοιάζουν παιχνιδάκι γιΆαυτό το μοτέρ το οποίο ανεβάζει λυσσαλέα στροφές ειδικά στις επιλογές Sport και Race στο σύστημα με τα προγράμματα οδήγησης. ΓιΆαυτό εξάλλου θα υπάρξει εως τα τέλη του 2018 και η έκδοση Trophy η οποία φέρνει τον πήχη στους 300 ίππους. Προσωπική μας εκτίμηση βέβαια είναι ότι το επίπεδο θα ανέβει κι άλλο, αργότερα μέσα στην πορεία του μοντέλου, διότι αυτή είναι η τάση της αγοράς, κι ας λένε οι άνθρωποι της Renault ότι (ορθώς) δεν τους ενδιαφέρει το κυνήγι της ιπποδύναμης με τη λογική του απόλυτου αριθμού. Δίπλα στο μοτέρ αυτό, η Renault βάζει είτε χειροκίνητο είτε και διπλου συμπλέκτη κιβώτιο, με έξι σχέσεις και στις δύο περιπτώσεις.
Μαλιστα τι να πρωτοσχολιασει κανεις σε αυτα που λες! Ξαναζεσταμενο φαγητο να μου λεγες ενα γκολφ να πω ναι, αληθεια εχεις το megane 3? Αν μου βρεις ενα κοινο σημειο με το σηγκεκριμενο τι να πω, η μαλλον ναι εχουν ενα κοινο, ειναι και τα δυο πανεμορφα χωρις να αντιγραφουν ή να θυμιζουν κατι αλλο!. Αντιστοιχα το type r δεν αλλαξε και τοσο ριζικα, κραυγαλεο, καγκουρικο, υπερβολικο σε ολα του αλλα οχι ασχημο, τολμη σιγουρα δεν εχουν οι ιαπωνες και δεν ειχαν ποτε. Οσο για το στησιμο του Renault οτι και να πω θα ναι λιγο , οι χρονοι στην πιστα θα μιλησουν, θα εχει πολυ πλακα να πλησιαζει τον χρονο του honda με 40 αλογα λιγοτερο, καθολου απιθανο να κανει και καλυτερο
Σωστά ολοι έχουμε ματια και βλεπουμε ποιο προσθιοκινητο αυτοκίνητο ειναι το καλύτερο αυτην την στιγμη και είναι το type r οσο άσχημο το θεωρούν οι περισσότεροι . Τουλάχιστον οι ιαπωνες στην σχεδίαση τον αυτοκινιτων τους τολμουν οχι σαν τους ευρωπαίους (πλην τον ιταλων βέβαια) οι υπόλοιποι πρεπει να περασει καμια δεκαετία για να αλλαξουν σχεδιαση σαν ξανα ζεσταμενο φαγητό μοιάζουν τα αυτοκίνητα των γερμανων των γάλλων και των Σουηδών.
Γιατί Μισέλ θα με κάνεις ντα λεω την άποψη μου οτι κάνουν οι περισσότεροι που μισούν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα όποτε οτι κανετε εσείς κανω και εγω μισελλλ.
Μαλιστα τι να πρωτοσχολιασει κανεις σε αυτα που λες! Ξαναζεσταμενο φαγητο να μου λεγες ενα γκολφ να πω ναι, αληθεια εχεις το megane 3? Αν μου βρεις ενα κοινο σημειο με το σηγκεκριμενο τι να πω, η μαλλον ναι εχουν ενα κοινο, ειναι και τα δυο πανεμορφα χωρις να αντιγραφουν ή να θυμιζουν κατι αλλο!. Αντιστοιχα το type r δεν αλλαξε και τοσο ριζικα, κραυγαλεο, καγκουρικο, υπερβολικο σε ολα του αλλα οχι ασχημο, τολμη σιγουρα δεν εχουν οι ιαπωνες και δεν ειχαν ποτε. Οσο για το στησιμο του Renault οτι και να πω θα ναι λιγο , οι χρονοι στην πιστα θα μιλησουν, θα εχει πολυ πλακα να πλησιαζει τον χρονο του honda με 40 αλογα λιγοτερο, καθολου απιθανο να κανει και καλυτερο
Πολύ όμορφο εργαλείο αυτά, φάτε μάτια ψάρια
Αν και δεν είμαι λάτρης των 5πορτων το βρίσκω πολύ σουπερ πακέτο και ωραιο σε αντίθεση με το Type R που είναι κακάσχημο...
Όνειρο, το καλύτερο κράτημα σε προσθιοκινητο χωρίς Ναι μεν...Αλλά.Παιχνίδι ατέλειωτο με την ενεργητική τετραδιευθυνση
Οχι Gigi δεν θα κανω τπτ πλακιζω.. Ο καθενας εχει την αποψη του και πρεπει να τηνν λεει, εξαλλου ολοι έχουμε μάτια...
Buffon παρτο αλλιως
διορθωση: (Eχεις δει το megane 3?) *
Σωστά ολοι έχουμε ματια και βλεπουμε ποιο προσθιοκινητο αυτοκίνητο ειναι το καλύτερο αυτην την στιγμη και είναι το type r οσο άσχημο το θεωρούν οι περισσότεροι . Τουλάχιστον οι ιαπωνες στην σχεδίαση τον αυτοκινιτων τους τολμουν οχι σαν τους ευρωπαίους (πλην τον ιταλων βέβαια) οι υπόλοιποι πρεπει να περασει καμια δεκαετία για να αλλαξουν σχεδιαση σαν ξανα ζεσταμενο φαγητό μοιάζουν τα αυτοκίνητα των γερμανων των γάλλων και των Σουηδών.
Γιατί Μισέλ θα με κάνεις ντα λεω την άποψη μου οτι κάνουν οι περισσότεροι που μισούν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα όποτε οτι κανετε εσείς κανω και εγω μισελλλ.
Τι κακασχημο αμάξι σε σχέση με το πανεμορφο type r