ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τεχνολογία

22.944 Επισκέψεις στο άρθρο (1/2/2018)

Πολλά και ενδιαφέροντα έχει να επιδείξει το Megane σε αυτόν τον τομέα. Φυσικά αποκορύφωμα είναι η ενεργητική τετραδιεύθυνση 4Control: οι πίσω τροχοί κλίνουν αντίστροφα από τους εμπρός σε ταχύτητες έως 60 χλμ./ώρα και έως 2,7 μοίρες, ευνοώντας την ευελιξία σε κλειστά κομμάτια. Αντίστοιχα, σε πιο υψηλές ταχύτητες, 60+ χλμ./ώρα, στρίβουν παράλληλα με τους εμπρός και με μέγιστο περιθώριο τη μία μοίρα, ευνοώντας τη σταθεροτητα και την κατευθυντικότητα. Αυτά είναι στη βασική επιλογή, διότι στο πρόγραμμα Race το σημείο καμπής ορίζεται στα 100 χλμ./ώρα.
Το νέο Megane R.S. διαθέτει ακόμα τα λεγόμενα compression stops στα αμορτισέρ, ένα είδος έξτρα υδραυλικού «παρεμβύσματος» μέσα στο αμορτισέρ, το οποίο αυξάνει το περιθώριο απορροφητικότητας του αποσβεστήρα όταν αυτός έχει συμπιεστεί πλήρως. Ευνοείται λοιπόν η άνεση ενώ ταυτόχρονα ελέγχεται καλύτερα η ανάδραση και η ανάρτηση δεν έχει την τάση να ανασηκώνεται ανεξέλεγκτα.

Το σύστημα R.S. Monitor, ένα πλήρες πακέτο τηλεμετρίας με 40 αισθητήρες και ενδείξεις για οτιδήποτε βάλει ο νους σας σχετικά με τις επιδόσεις και τη λειτουργία του Megane, είναι ένα ακόμα καλό γκάτζετ. Φυσικά υπάρχει πλήθος πιο... κλασσικών βοηθημάτων από έλεγχο νεκρής γωνίας, αυτόματο φρένο, αναγνώριση σημάτων ΚΟΚ έως το head-up display και πολλά ακόμα.

Βεβαίως και υπάρχει σύστημα παραμετροποίησης με επιλογές Comfort, Normal, Sport και Race οι οποίες επηρεάζουν το τιμόνι, την απόκριση του κινητήρα και την αμεσότητα του πεντάλ του γκαζιού, τον ηχο του μοτέρ, τους χρόνους αλλαγής σχέσεων (στο EDC σαζμάν) καθώς και το καλιμπράρισμα του συστήματος ευστάθειας (βγαίνει εντελώς στο Race). Nα σημειωθεί ότι η επιλογή Comfort ενσωματώνει εδώ και τα χαρακηριστικά της θέσης Eco από τα απλά Megane.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR