Πολλά και ενδιαφέροντα έχει να επιδείξει το Megane σε αυτόν τον τομέα. Φυσικά αποκορύφωμα είναι η ενεργητική τετραδιεύθυνση 4Control: οι πίσω τροχοί κλίνουν αντίστροφα από τους εμπρός σε ταχύτητες έως 60 χλμ./ώρα και έως 2,7 μοίρες, ευνοώντας την ευελιξία σε κλειστά κομμάτια. Αντίστοιχα, σε πιο υψηλές ταχύτητες, 60+ χλμ./ώρα, στρίβουν παράλληλα με τους εμπρός και με μέγιστο περιθώριο τη μία μοίρα, ευνοώντας τη σταθεροτητα και την κατευθυντικότητα. Αυτά είναι στη βασική επιλογή, διότι στο πρόγραμμα Race το σημείο καμπής ορίζεται στα 100 χλμ./ώρα.
Το νέο Megane R.S. διαθέτει ακόμα τα λεγόμενα compression stops στα αμορτισέρ, ένα είδος έξτρα υδραυλικού «παρεμβύσματος» μέσα στο αμορτισέρ, το οποίο αυξάνει το περιθώριο απορροφητικότητας του αποσβεστήρα όταν αυτός έχει συμπιεστεί πλήρως. Ευνοείται λοιπόν η άνεση ενώ ταυτόχρονα ελέγχεται καλύτερα η ανάδραση και η ανάρτηση δεν έχει την τάση να ανασηκώνεται ανεξέλεγκτα.
Το σύστημα R.S. Monitor, ένα πλήρες πακέτο τηλεμετρίας με 40 αισθητήρες και ενδείξεις για οτιδήποτε βάλει ο νους σας σχετικά με τις επιδόσεις και τη λειτουργία του Megane, είναι ένα ακόμα καλό γκάτζετ. Φυσικά υπάρχει πλήθος πιο... κλασσικών βοηθημάτων από έλεγχο νεκρής γωνίας, αυτόματο φρένο, αναγνώριση σημάτων ΚΟΚ έως το head-up display και πολλά ακόμα.
Βεβαίως και υπάρχει σύστημα παραμετροποίησης με επιλογές Comfort, Normal, Sport και Race οι οποίες επηρεάζουν το τιμόνι, την απόκριση του κινητήρα και την αμεσότητα του πεντάλ του γκαζιού, τον ηχο του μοτέρ, τους χρόνους αλλαγής σχέσεων (στο EDC σαζμάν) καθώς και το καλιμπράρισμα του συστήματος ευστάθειας (βγαίνει εντελώς στο Race). Nα σημειωθεί ότι η επιλογή Comfort ενσωματώνει εδώ και τα χαρακηριστικά της θέσης Eco από τα απλά Megane.
Μαλιστα τι να πρωτοσχολιασει κανεις σε αυτα που λες! Ξαναζεσταμενο φαγητο να μου λεγες ενα γκολφ να πω ναι, αληθεια εχεις το megane 3? Αν μου βρεις ενα κοινο σημειο με το σηγκεκριμενο τι να πω, η μαλλον ναι εχουν ενα κοινο, ειναι και τα δυο πανεμορφα χωρις να αντιγραφουν ή να θυμιζουν κατι αλλο!. Αντιστοιχα το type r δεν αλλαξε και τοσο ριζικα, κραυγαλεο, καγκουρικο, υπερβολικο σε ολα του αλλα οχι ασχημο, τολμη σιγουρα δεν εχουν οι ιαπωνες και δεν ειχαν ποτε. Οσο για το στησιμο του Renault οτι και να πω θα ναι λιγο , οι χρονοι στην πιστα θα μιλησουν, θα εχει πολυ πλακα να πλησιαζει τον χρονο του honda με 40 αλογα λιγοτερο, καθολου απιθανο να κανει και καλυτερο
Σωστά ολοι έχουμε ματια και βλεπουμε ποιο προσθιοκινητο αυτοκίνητο ειναι το καλύτερο αυτην την στιγμη και είναι το type r οσο άσχημο το θεωρούν οι περισσότεροι . Τουλάχιστον οι ιαπωνες στην σχεδίαση τον αυτοκινιτων τους τολμουν οχι σαν τους ευρωπαίους (πλην τον ιταλων βέβαια) οι υπόλοιποι πρεπει να περασει καμια δεκαετία για να αλλαξουν σχεδιαση σαν ξανα ζεσταμενο φαγητό μοιάζουν τα αυτοκίνητα των γερμανων των γάλλων και των Σουηδών.
Γιατί Μισέλ θα με κάνεις ντα λεω την άποψη μου οτι κάνουν οι περισσότεροι που μισούν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα όποτε οτι κανετε εσείς κανω και εγω μισελλλ.
Μαλιστα τι να πρωτοσχολιασει κανεις σε αυτα που λες! Ξαναζεσταμενο φαγητο να μου λεγες ενα γκολφ να πω ναι, αληθεια εχεις το megane 3? Αν μου βρεις ενα κοινο σημειο με το σηγκεκριμενο τι να πω, η μαλλον ναι εχουν ενα κοινο, ειναι και τα δυο πανεμορφα χωρις να αντιγραφουν ή να θυμιζουν κατι αλλο!. Αντιστοιχα το type r δεν αλλαξε και τοσο ριζικα, κραυγαλεο, καγκουρικο, υπερβολικο σε ολα του αλλα οχι ασχημο, τολμη σιγουρα δεν εχουν οι ιαπωνες και δεν ειχαν ποτε. Οσο για το στησιμο του Renault οτι και να πω θα ναι λιγο , οι χρονοι στην πιστα θα μιλησουν, θα εχει πολυ πλακα να πλησιαζει τον χρονο του honda με 40 αλογα λιγοτερο, καθολου απιθανο να κανει και καλυτερο
Πολύ όμορφο εργαλείο αυτά, φάτε μάτια ψάρια
Αν και δεν είμαι λάτρης των 5πορτων το βρίσκω πολύ σουπερ πακέτο και ωραιο σε αντίθεση με το Type R που είναι κακάσχημο...
Όνειρο, το καλύτερο κράτημα σε προσθιοκινητο χωρίς Ναι μεν...Αλλά.Παιχνίδι ατέλειωτο με την ενεργητική τετραδιευθυνση
Οχι Gigi δεν θα κανω τπτ πλακιζω.. Ο καθενας εχει την αποψη του και πρεπει να τηνν λεει, εξαλλου ολοι έχουμε μάτια...
Buffon παρτο αλλιως
διορθωση: (Eχεις δει το megane 3?) *
Σωστά ολοι έχουμε ματια και βλεπουμε ποιο προσθιοκινητο αυτοκίνητο ειναι το καλύτερο αυτην την στιγμη και είναι το type r οσο άσχημο το θεωρούν οι περισσότεροι . Τουλάχιστον οι ιαπωνες στην σχεδίαση τον αυτοκινιτων τους τολμουν οχι σαν τους ευρωπαίους (πλην τον ιταλων βέβαια) οι υπόλοιποι πρεπει να περασει καμια δεκαετία για να αλλαξουν σχεδιαση σαν ξανα ζεσταμενο φαγητό μοιάζουν τα αυτοκίνητα των γερμανων των γάλλων και των Σουηδών.
Γιατί Μισέλ θα με κάνεις ντα λεω την άποψη μου οτι κάνουν οι περισσότεροι που μισούν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα όποτε οτι κανετε εσείς κανω και εγω μισελλλ.
Τι κακασχημο αμάξι σε σχέση με το πανεμορφο type r