Η μεγάλη γρίλια που φιλοξενεί στο κέντρο της το έμβλημα και σταδιακά παίρνει το χρώμα του αμαξώματος δίνει μία εκλεπτυσμένη υπόσταση στο σύνολο.
Η Peugeot φαίνεται πως το έχει… παράδοση κάθε φορά που λανσάρει το νέο 3008 να το αλλάζει ριζικά. Το δημοφιλές μοντέλο της ξεκίνησε την πορεία του ως πολυμορφικό το 2007 για να γίνει SUV το 2016 στη δεύτερη γενιά του. Μια γενιά που «έσπασε ταμεία» καταγράφοντας 1.320.000 πωλήσεις.
To 3008 γίνεται πιο «μπρουτάλ» όσο πας προς τα πίσω, με την οροφή να καταλήγει σε μια αιωρούμενη αεροτομή και την πίσω θύρα να τελειώνει απότομα και πολύ κάθετα.
Ερχόμενοι στο τώρα η 3η γενιά τα αλλάζει πάλι όλα. Νέα σχεδίαση, νέα πλατφόρμα, νέοι κινητήρες ορίζουν ότι πρόκειται για ένα πραγματικά νέο μοντέλο.
Δυναμικό look με σπορτίφ στοιχεία
Κάτι που αντιληφθήκαμε άμεσα στο παρκινγκ του χώρου εκδηλώσεων. Μην έχοντας δει κάποια φωτογραφία πιο πριν, η έκπληξη ήταν τεράστια και αυτό που αντικρίζαμε τελείως διαφορετικό από αυτό που φανταζόμασταν. Δε χρειαστήκαμε χρόνο για να «χωνέψουμε» την αλλαγή, από την αρχή ιντρίγκαρε θετικά (το δικό μου τουλάχιστον) οπτικό νεύρο.Το νέο 3008 εντυπωσιάζει με τη σχεδίασή του, η οποία συνδυάζει δυναμισμό και κομψότητα. Η κουπέ λογική χαρίζει σπορτίφ αναλογίες και παρά τα 4,54 μ. μήκους, στο μάτι μοιάζει αρκετά compact χάρη στην αεροδυναμική σχεδίαση (αεροδυναμικός συντελεστής 0,28). Τη δυναμική παρουσία του νέου 3008 ενισχύουν και σε αυτήν τη γενιά οι χαρακτηριστικές «νυχιές» και τα αιχμηρά και LED λεπτά φωτιστικά σώματα, ενώ η μεγάλη γρίλια που φιλοξενεί στο κέντρο της το έμβλημα και σταδιακά παίρνει το χρώμα του αμαξώματος δίνει μία εκλεπτυσμένη υπόσταση στο σύνολο.
To 3008 γίνεται πιο «μπρουτάλ» όσο πας προς τα πίσω, με την οροφή να καταλήγει σε μια αιωρούμενη αεροτομή και την πίσω θύρα να τελειώνει απότομα και πολύ κάθετα. Όπως και μπροστά, έτσι και πίσω θα συναντήσουμε τη 3D φωτεινή υπογραφή με τις τρεις νυχιές.
Σελίδα 1 | Οδηγούμε το νέο Peugeot 3008 στη Γαλλία |
Σελίδα 2 | Το 3008 είναι ο ορισμός του νέου μοντέλου, με δυναμική σχεδίαση |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό: Συνεχίζει με premium βλέψεις και ακόμα περισσότερη τεχνολογία |
Σελίδα 4 | Κινητήρες: Πηγαίναμε και δεν άδειαζε η μπαταρία |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Εστιασμένο στην άνεση και καλοστημένο |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά |