Στη βόλτα μας κατά μήκος της Κυανής Ακτής δεν βλέπαμε τη στάθμη της μπαταρίας να αδειάζει, όσο κινούμασταν σε χαλαρούς ρυθμούς. Χρειάστηκε να επιστρατεύσουμε το Sport στο ορεινό κομμάτι της διαδρομής για να δούμε την κατανάλωση να ανεβαίνει.
To νέο 3008 είναι το πρώτο μοντέλο της Peugeot που βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα STLA Medium και του δίνει την δυνατότητα να εξοπλίζεται τόσο με αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα όσο και με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η πιο εμπορική επιλογή θα είναι το υβριδικό σύστημα κίνησης που έρχεται να αντικαταστήσει τον βενζινοκινητήρα των 130 PS. Η ήπια υβριδική έκδοση αποτελείται από τον γνωστό 1.200άρη PureTech, έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 29 ίππων και 55 Nm ροπής, ο οποίος ενσωματώνεται στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (ë-DCS6).
Στην παρουσίαση του νέου Peugeot 3008 ωστόσο, οδηγήσαμε μόνο την ηλεκτρική έκδοση των 210 ίππων που εφοδιάζεται με τη μπαταρία των 73 ωφέλιμων kWh. Επιτέλους θα πούμε ο όμιλος αποφάσισε να βάλει μεγαλύτερες μπαταρίες στα ηλεκτρικά του από τις 50άρες που μας είχε συνηθίσει… Επιτέλους διότι πλέον η αυτονομία αυξήθηκε εντυπωσιακά και έφτασε κατά την Peugeot τα 520 χλμ..
Εμείς στη βόλτα μας κατά μήκος της Κυανής Ακτής (Μονακό-Νίκαια-Κάννες) πάντως δεν βλέπαμε τη στάθμη της μπαταρίας να αδειάζει, όσο κινούμασταν σε χαλαρούς ρυθμούς και με το ECO (περιορίζει την ισχύ και τη ροπή) ή το Normal (μειώνει ελαφρώς την ισχύ και τη ροπή όταν πατάς το γκάζι μέχρι το 70% της διαδρομής του πεντάλ). Χρειάστηκε να επιστρατεύσουμε το Sport (προσφέρει άμεση απόκριση και όλη την ισχύ) στο ορεινό κομμάτι της διαδρομής για να δούμε την κατανάλωση να ανεβαίνει. Έτσι σε μικτούς ρυθμούς, αναλογικά, θα μπορούσαμε να κάνουμε λίγο παραπάνω από 400 χλμ..