ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό: Συνεχίζει με premium βλέψεις και ακόμα περισσότερη τεχνολογία

 Σχολιάστε 
31.608 Επισκέψεις στο άρθρο (17/6/2024)
Η Peugeot ανέβασε και άλλο το ποιοτικό επίπεδο της καμπίνας του 3008 χάρη στην προσεκτική επιλογή στιβαρών και ακριβών υλικών, στη στιβαρή συναρμολόγηση και το εξαιρετικό φινίρισμα.
5 Φωτογραφίες »

Η Peugeot ανέβασε και άλλο το ποιοτικό επίπεδο της καμπίνας του 3008 χάρη στην προσεκτική επιλογή στιβαρών και ακριβών υλικών, στη στιβαρή συναρμολόγηση και το εξαιρετικό φινίρισμα.

Όπως καταλαβαίνετε, αφού είδαμε εξωτερικά το νέο 3008, η επόμενη κίνηση ήταν να μπούμε και να «ψαχουλέψουμε» την καμπίνα, η οποία από την προηγούμενη γενιά του φρόντισε να κάνει σαφείς τις premium βλέψεις του, μέσω της ποιοτικής και τεχνολογικά εξελιγμένης καμπίνας. Η πρώτη σκέψη ήταν η Peugeot ανέβασε και άλλο το επίπεδο. Ακουμπώντας τα επιμέρους σημεία, δεν θέλει πολύ για να καταλάβεις πως έγινε προσεκτική επιλογή στιβαρών και ακριβών υλικών, αλλά και την προσοχή που δόθηκε στην συναρμολόγηση τους. Όσο για το φινίρισμα, οι premium μπορούν να αισθάνονται άβολα… Ας δούμε λοιπόν αναλυτικά τι αντικρύσαμε.


Η νέα οθόνη 21 ιντσών, που είναι ελαφρώς γυρισμένη προς την πλευρά του οδηγού συμπληρώνεται από αυτό που η Peugeot αναφέρει ως i-Toggles. Δηλαδή 10 μπουτόν αφής, στα οποία μπορείτε να περάσετε ό,τι συντόμευση θέλετε.
5 Φωτογραφίες »

Η νέα οθόνη 21 ιντσών, που είναι ελαφρώς γυρισμένη προς την πλευρά του οδηγού συμπληρώνεται από αυτό που η Peugeot αναφέρει ως i-Toggles. Δηλαδή 10 μπουτόν αφής, στα οποία μπορείτε να περάσετε ό,τι συντόμευση θέλετε.


Το νέο Peugeot 3008 εξοπλίζεται με το Panoramic i-Cockpit, στο οποίο πρωταγωνιστικό ρόλο έχει η κυρτή (curved) HD οθόνη 21 ιντσών, η οποία είναι τοποθετημένη ψηλά στο ταμπλό, πάνω από τον ενιαίο αεραγωγό και συνδυάζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Θυμίζουμε πως προηγουμένως, οι οθόνες ήταν δύο αλλά ανεξάρτητες. Η νέα οθόνη 21 ιντσών, που είναι ελαφρώς γυρισμένη προς την πλευρά του οδηγού συμπληρώνεται από αυτό που η Peugeot αναφέρει ως i-Toggles. Δηλαδή 10 μπουτόν αφής, στα οποία μπορείτε να περάσετε ό,τι συντόμευση θέλετε. Όμορφη η υλοποίηση και σίγουρα η διάταξη σε αποσπά λιγότερο κατά την οδήγηση, ωστόσο θα χρειαστεί να τεντωθείς παραπάνω για να χειριστείς την οθόνη αφής και δεν είναι τόσο βολικό κατά την οδήγηση. Επίσης όχι τόσο βολική είναι και η κεντρική κονσόλα. Παρότι ανασχεδιάστηκε και προσφέρει περισσότερο χώρο, αλλά και πιο ευχάριστο διάκοσμο, είναι υπερυψωμένη από την πλευρά του οδηγού και δυσκολεύει την πρόσβαση σε μικροαντικείμενα που μπορεί να τοποθετήσεις, όπως πορτοφόλι, τηλέφωνο ή τον καφέ σου. Τέλος, η γοητεία και ο τεχνολογικός χαρακτήρας της καμπίνας ενισχύονται από τον ατμοσφαιρικό LED φωτισμό, ο οποίος μπορεί να προσαρμοστεί σε 8 διαφορετικά χρώματα.

Όσον αφορά στους χώρους τώρα, το πίσω διάζωμα δίνει την αίσθηση πιο κλειστού χώρου, όχι όμως και λιγότερο ευρύχωρου, ειδικά ως προς το φάρδος και τον αέρα για τα γόνατα, με το πορτ-μπαγκάζ να είναι στο καλό νούμερο των 520 λίτρων σε όλες τις εκδόσεις.
 

Σελίδα 1Οδηγούμε το νέο Peugeot 3008 στη Γαλλία
Σελίδα 2Το 3008 είναι ο ορισμός του νέου μοντέλου, με δυναμική σχεδίαση
Σελίδα 3Εσωτερικό: Συνεχίζει με premium βλέψεις και ακόμα περισσότερη τεχνολογία
Σελίδα 4Κινητήρες: Πηγαίναμε και δεν άδειαζε η μπαταρία
Σελίδα 5Στο δρόμο: Εστιασμένο στην άνεση και καλοστημένο
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON