ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Εστιασμένο στην άνεση και καλοστημένο

 Σχολιάστε 
32.081 Επισκέψεις στο άρθρο (17/6/2024)
Στους εξαιρετικούς δρόμους οδηγήσαμε το 3008 αναμενόμενα είχε αρκετά υψηλή ποιότητα κύλισης και δεν παρατηρήσαμε από την ανάρτηση, οποιαδήποτε θόρυβο ή αναπήδηση.
2 Φωτογραφίες »

Στους εξαιρετικούς δρόμους οδηγήσαμε το 3008 αναμενόμενα είχε αρκετά υψηλή ποιότητα κύλισης και δεν παρατηρήσαμε από την ανάρτηση, οποιαδήποτε θόρυβο ή αναπήδηση.

Πως ήταν σε αυτή τη διαδρομή τώρα το νέο 3008; Στους εξαιρετικούς δρόμους (σκεφτείτε τι αυτοκίνητα κυκλοφορούν εκεί και θα καταλάβετε) που οδηγήσαμε το 3008 αναμενόμενα είχε αρκετά υψηλή ποιότητα κύλισης και δεν παρατηρήσαμε από την ανάρτηση, οποιαδήποτε θόρυβο ή αναπήδηση. Βέβαια η ανάρτηση των πολλαπλών συνδέσμων (το hybrid έχει ημιάκαμπτο) πήρε καλό βαθμό και στο πιο στριφτερό κομμάτι της διαδρομής, διαχειριζόμενη αποτελεσματικά την απότομη μετατόπιση του βάρους εκατέρωθεν.


Η νέα πλατφόρμα STLA Medium αποσκοπεί και στον καλύτερο χειρισμό του 3008, γιΆ αυτό χρησιμοποιήθηκαν ελαφριά και άκαμπτα υλικά, ενώ ο σχεδιασμός της επιτρέπει στην μπαταρία μονής στρώσης να τοποθετηθεί όσο το δυνατόν χαμηλότερα μεταξύ των τροχών, χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους. Γενικότερα το 3008 έδειξε ουδετερότητα στην πίεση και το μπροστινό του, υπάκουο στις εντολές που έδινε το καλό και γρήγορο τιμόνι του.

Από εκεί και πέρα υπάρχει μια πληθώρα συστημάτων για πιο ασφαλή και άνετη οδήγηση, όπως το συνδυασμό cruise control και διατήρησης λωρίδας, που αναλαμβάνει μόνο του το χειρισμό του τιμονιού, του γκαζιού και του φρένου στο ταξίδι και τη δυνατότητα αλλαγής λωρίδας πατώντας ένα κουμπί, το αυτόνομο φρένο που εντοπίζει οχήματα, πεζούς και ποδηλάτες μέρα-νύχτα σε ταχύτητες έως και 140 χλμ./ώρα, καθώς επίσης και το Advanced Traction Control που βελτιστοποιεί το κράτημα σε ολισθηρές επιφάνειες, με 3 προεπιλεγμένες θέσεις για χιόνι, λάσπη και άμμο.
 

Σελίδα 1Οδηγούμε το νέο Peugeot 3008 στη Γαλλία
Σελίδα 2Το 3008 είναι ο ορισμός του νέου μοντέλου, με δυναμική σχεδίαση
Σελίδα 3Εσωτερικό: Συνεχίζει με premium βλέψεις και ακόμα περισσότερη τεχνολογία
Σελίδα 4Κινητήρες: Πηγαίναμε και δεν άδειαζε η μπαταρία
Σελίδα 5Στο δρόμο: Εστιασμένο στην άνεση και καλοστημένο
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
CENNTRO AVANTIER