ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εντυπωσιακό είναι στο εσωτερικό του το νέο Peugeot 208 με τη φιλοσοφία i-cockpit και το προηγμένο τεχνολογικό του υπόβαθρο να του χαρίζουν μια ιδιαίτερα high-tech εικόνα.

Το νέο Peugeot 208 θα βασιστεί στην πλατφόρμα PF1 CMP η οποία είναι κατά 30 κιλά πιο ελαφριά και πιο στιβαρή. Σύμφωνα με τη μάρκα τα νέα υλικά βοηθούν μεταξύ άλλων στην μεγαλύτερη άνεση των επιβατών και τη μείωση του θορύβου και των κραδασμών.

Peugeot 208

51.550 Επισκέψεις στο άρθρο

quick info
-  Ερχεται το πρώτο 6μηνο του 2020
-  Πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο
-  Και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με αυτονομία 340 χλμ.

Το νέο Peugeot 208 αλλάζει σελίδα και έρχεται ενισχυμένο παντού για να κάνει «μάνα» μοιράζοντας την τράπουλα στην μικρή κατηγορία.


Είναι ένα από τα πιο αναμενόμενα μοντέλα το οποίο μας άφησε με τις καλύτερες εντυπώσεις από την παρουσίασή του κι όλας στο Σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο.

Sexy και δυναμικό
Αισθητικά το νέο 208 έχει τη φινέτσα και το sex appeal για να ξεχωρίσει στην κατηγορία, λανσάροντας το νέο επιθετικό προφίλ της Peugeot το οποίο ταιριάζει πολύ στις κόμπακτ του διαστάσεις (μήκος 4.055 χλστ., πλάτος 1.745 χλστ. και ύψος 1.430 χλστ). Ειδικότερα, στο εμπρός μέρος συναντούμε νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα αλλά και LED φώτα ημέρας σε σχήμα «νυχιού» αλλά και μια πολύ μεγαλύτερη γρίλια που φέρει πάνω της το έμβλημα της μάρκας. Αρκετά διαφοροποιημένο είναι και το πίσω μέρος που υιοθετεί τώρα φωτιστικά σώματα εμπνευσμένα από το Peugeot 3008 αλλά και πολύ σπορτίφ προφυλακτήρα. Η διχρωμία στην οροφή και οι πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης που θα προσφέρει, συμπληρώνουν τον εντυπωσιακά νεανικό του χαρακτήρα.

Φουτουριστικό εσωτερικό
Σημαντικές αλλαγές έγιναν και στο εσωτερικό με το νέο 208 να υιοθετεί την μινιμάλ  i-cockpit λογική σχεδίασης. Τοποθετημένος ψηλά, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων συνδυάζεται με μία οθόνη αφής που φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, η οποία προσφέρεται σε μεγέθη 5, 7 και 10 ιντσών. Τα περισσότερα από τα χειριστήρια έχουν ενσωματωθεί στο σύστημα ψυχαγωγίας, έτσι τα παραδοσιακά μπουτόν και οι διακόπτες έχουν περιοριστεί στο ελάχιστο, ενώ το παρών δίνουν και όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης. Σε χωροταξικό επίπεδο το νέο 208 αναμένεται καλύτερο για τους επιβάτες του, ωστόσο ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται κάτω από το μ.ο. της κατηγορίας όντας στα 265 λτ..

Και με ηλεκτρίκη έκδοση
Το νέο Peugeot 208 θα είναι διαθέσιμο με τον τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων PureTech και με ένα τετρακύλινδρο ντίζελ μοτέρ 1,5 λίτρων. O πρώτος θα είναι διαθέσιμος σε αποδόσεις των 75, 100 και 130 ίππων. Η πρώτη επιλογή συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, η δεύτερη με εξάρι χειροκίνητο ή 8άρι αυτόματο και η τρίτη αποκλειστικά με το 8άρι αυτόματο. Ο ντίζελ κινητήρας των 100 ίππων συνδυάζεται μόνο με εξάρι μηχανικό κιβώτιο.

 Το πιο σημαντικό ωστόσο είναι πως για πρώτη φορά το 208 θα διαθέτει και μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.  Το e-208 έχει απόδοση 136 ίππων και 260 Nm ροπής και χρειάζεται μόλις 8,1 δευτερόλεπτα για να φτάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα, όταν είναι ενεργοποιημένο το οδηγικό προφίλ Sport (σ.σ. σύστημα παραμετροποίησης με επιπλέον επιλογές Eco και Normal θα έχουν όλες οι εκδόσεις). Το ηλεκτρικό μοτέρ παίρνει ισχύ από μία μπαταρία χωρητικότητας 50 kWh που είναι εγκατεστημένη κάτω από το πορτμπαγκάζ μειώνοντας έτσι το χώρο αποσκευών στα 220 λίτρα. Σε ό,τι αφορά την αυτονομία κίνησης σύμφωνα με τον WLTP αυτή φτάνει τα 340 χιλιόμετρα. Το e-208 θα χρειάζεται οκτώ ώρες μέσω ενός φορτιστή 7,4 kW ή 5 ώρες και 15 λεπτά με φορτιστή 11 kW. Διαθέσιμη είναι και η επιλογή ταχείας φόρτισης με τα μοντέλο να φορτίζει μέχρι το 80% σε μόλις 30 λεπτά, ωστόσο απαιτεί ταχυφορτιστή 100 kW.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
fiat