ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σχεδόν αυτούσιο από το Mazda 3 έρχεται το ταμπλό. Η ποιότητα των υλικών, της συναρμογής και του φινιρίσματος είναι σε επίπεδα premium.

Το νέο Mazda CX-30 προσφέρει μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία στρίβοντας, φρενάροντας και κρατώντας σχεδόν με χαρισματικό τρόπο με το 3άρι.

Mazda CX-30

51.556 Επισκέψεις στο άρθρο

quick info
-  Βασισμένο στο Mazda 3
-  2,0 βενζίνη και ήπια υβριδικό ή 1,8 d
-  Αργότερα και με νέο Skyactive-X κινητήρα
-  Σε προσθιοκίνητες ή AWD εκδόσεις
-  Από τον Οκτώβριο στην Ελλάδα

Tο κόμπακτ crossover CX-30 έρχεται να χωθεί ακριβώς ανάμεσα στα CX-3 και CX-5 έχοντας ελκυστική γραμμή και στόχο να γίνει το best seller της ξεχωριστής ιαπωνικής φίρμας στις μεγάλες ευρωπαϊκές και όχι μόνο αγορές.


Με μήκος 4.395 χλστ και ύψος 1.540 χλστ., το νέο Mazda CX-30 είναι περίπου 7 εκατοστά κοντύτερο (άρα πιο ευέλικτο) και 10 εκατοστά υψηλότερο (εντάξει για crossover μιλάμε) από το χάτσμπακ Mazda 3, που αποτελεί και τη βάση του. Το μεταξόνιο των 2.655 χλστ. είναι 85 χλστ. μεγαλύτερο του CX-3 και 45 χλστ. μικρότερο του CX-5. To CX-30, μεταξύ άλλων, θα βρει μπροστά του μοντέλα, όπως το Nissan Qashqai, το Toyota C-HR, το VW T-Roc και το Peugeot 3008. Σίγουρα είναι ένα από τα πιο όμορφα μοντέλα της κατηγορίας.

Μοτέρ, όπως στο Mazda 3
Το CX-30 θα δανειστεί την ίδια παλέτα μηχανικών συνόλων που συναντάμε και στην πρόταση της εταιρείας στα μικρομεσαία, το Mazda 3: Ο 2λιτρος SkyActiv-G βενζινοκινητήρας αποδίδει 122 άλογα και 213 Νm ροπής. Από το Νοέμβρη θα είναι διαθέσιμος και ο νέος πρωτοποριακός SkyActiv-X με 180 άλογα και 224 Νm ροπής στις 3.000 σ.α.λ.. Και οι δύο αυτοί κινητήρες βενζίνης θα επωφελούνται από το M Hybrid 24βόλτ ήπια υβριδικό σύστημα. Ο diesel Skyactiv-D 1,8 αποδίδει 116 άλογα και 270 Nm ροπής. Όλες οι επιλογές συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο, καθώς και κίνηση στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς.

Σε premium χνάρια και με ικανοποιητικούς χώρους
Στην καμπίνα, ο διάκοσμος δεν έχει μεγάλες διαφορές σε σχέση με το Mazda3, κάτι το οποίο μόνο θετικό είναι μιας και είναι έκδηλη η premium υλοποίηση τόσο σε υλικά, όσο σε συναρμογή και φινίρισμα. H 8,8ΆΆ οθόνη του infotainment, ωστόσο είναι τώρα τοποθετημένη μέσα στο ταμπλό στο κεντρικό του μέρος δίπλα από τον πίνακα οργάνων. Οι χώροι πίσω είναι επαρκείς, ενώ ο χώρος αποσκευών των 430 λτ., έχει μεγάλο άνοιγμα και σχετικά χαμηλό κατώφλι. 

Ευχάριστο και άνετο
Εξαιρετική θέση οδήγησης και «μεστό» σε αίσθηση τιμόνι προδιαθέτουν θετικά με το καλημέρα. Ούτε το αυξημένο ύψος με 175 χλστ. από το έδαφος, ούτε το περισσότερο βάρος φαίνονται, με το CX-30 να προσφέρει μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία στρίβοντας, φρενάροντας και κρατώντας σχεδόν με τον ίδιο χαρισματικό τρόπο, που το Mazda 3 κάνει. Η γενικότερη σφιχτή αίσθηση επιβεβαιώνεται με συγκρατημένη κλίση στις στροφές, όχι όμως και με ταλαιπωρία των επιβατών.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Autotriti.gr
VW