quick info
- Πρεμιέρα τον Οκτώβριο
- Δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης 4ου βαθμού
- Με έξυπνο σύστημα φωνητικών εντολών
Η VW είναι στο τελικό στάδιο της εξέλιξης του νέου Golf, το οποίο αναμένεται να είναι μια από τις πιο hot αφίξεις αν όχι η πιο hot στην κατηγορία του. Με το γνωστό σχεδιαστικό ύφος, αλλά πιο digital από ποτέ.
Η VW εργάζεται πυρετωδώς πάνω στην εξέλιξη του νέου Golf, 8ης γενιάς, το οποίο μέχρι να φτάσει στο τωρινό τελικό του στάδιο έχει περάσει από «1.000 κύμματα», για την ακρίβεια 10.000, όσα και τα προβλήματα που προέκυψαν και κλήθηκαν να ξεπεράσουν οι μηχανικοί της γερμανικής φίρμας, σύμφωνα με δημοσιεύματα. Εφόσον τα δημοσιεύματα ισχύουν πάντως, θα πρέπει να θεωρούνται παρελθόν, καθώς τον Οκτώβριο αναμένεται η αποκάλυψη του νέου VW Golf 8.
Γνώριμο σχεδιαστικά, με παραπομπές στο 4ης γενιάς
Εξωτερικά το νέο Golf πατά στα γνωστά σχεδιαστικά μοτίβα του. Οι διαστάσεις του δε θα αλλάξουν θεαματικά και θα βασίζεται, όπως και το υπάρχον, στην πλατφόρμα MQB. Βέβαια το εμπρός μέρος δείχνει πολύ πιο πλατύ και πιο αεροδυναμικό, ενώ το πίσω μέρος είναι ανυψωμένο και το σχήμα γενικά δείχνει πιο τακτοποιημένο, με αναφορές προς το Golf 4 (1997-2003) που θεωρείται ένα από τα καλύτερα στην ιστορία του μοντέλου.
Πιο hi-tech από ποτέ
Στόχος της VW είναι να θέσει νέα στάνταρ στην κατηγορία των μικρομεσαίων και ένας από τους τρόπους για να το πετύχει αυτό θα είναι ο πλούσιος τεχνολογικός εξοπλισμός που θα προσφέρει στο 8ης γενιάς Golf. Γενικά, τα μπουτόν στην καμπίνα είναι λίγα κάνοντας έτσι την σχεδίασή της να φαίνεται πολύ μοντέρνα, με τις εντυπώσεις να κερδίζουν η τεχνολογία του ψηφιακού κόκπιτ, οι τεράστιες οθόνες, το διευρυμένο head-up display και η έξυπνη φωνητική αναγνώριση α λα Mercedes, όπου ο οδηγός με ένα «Hey, VW» θα μπορεί να έχει πρόσβαση εύκολα και γρήγορα σε μια σειρά από λειτουργίες. Τέλος, ο οδηγός θα έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί το κινητό του τηλέφωνο για να έχει έτοιμες τις ρυθμίσεις που θέλει όταν μπαίνει στο αυτοκίνητο.
Δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4
Οι τεχνολογίες συνεχίζονται και στο software του Golf, όπου η νέα πλατφόρμα των ηλεκτρονικών μερών έχει εξοπλιστεί με προηγμένα συστήματα, όπως ένα δίκτυο CAN-Bus (Controlled Area Network), το οποίο δικτυώνει όλο το αυτοκίνητο, παρακάμπτοντας έτσι τις ανεξάρτητες μονάδες ελέγχου και θεμελιώνοντας την ικανότητα για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4. Πέραν αυτών, όλα τα σύνολα της γκάμας θα έχουν και ηλεκτρικό «βοηθό», πιθανότητα 48V, με αποτέλεσμα αυξημένη οικονομία στους βενζινοκινητήρες και μεγαλύτερα περιθώρια για αύξηση της ισχύς, η οποία στο κορυφαίο Golf R θα φτάσει τους 350 ίππους.