ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το νούμερο του χώρου αποσκευών στο νέο Puma είναι ψαρωτικό. Από τα 456 λίτρα (!), 80 αφορούν το κομμάτι κάτω από το πάτο. Μάλιστα, εκείνο το σημείο μπορείς να το πλύνεις καθώς υπάρχει μέχρι και τάπα αποστράγγισης του νερού!

Το εσωτερικό θυμίζει αυτό του Fiesta σε σχεδίαση. Από πλευράς χώρων, λόγω μεγάλου πλάτους, αναμένουμε ένα άνετο B-SUV.

Το νέο Ford Puma είναι όμορφο εμφανισιακά και μας αρέσει δεν αντιγράφει το Fiesta. Επίσης είναι εξαιρετικά φαρδύ και αυτό ενισχύει το δυναμικό προφίλ του.

Ford Puma

51.553 Επισκέψεις στο άρθρο

quick info
- Έρχεται τον Φεβρουάριο του 2020
- Με το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ στην κατηγορία
- Mild-hybrid με σύστημα 48 volt

Τεράστιο σε πλάτος, με εξωπραγματικό πορτ-μπαγκάζ, άγρια εμφάνιση και πολλή τεχνολογία το νέο Ford Puma μοιάζει ότι θα ρίξει «κι άλλο λάδι» στην  καυτή κατηγορία των B-SUV.


Το όνομα Puma το έχει ξαναχρησιμοποιήσει η Ford, όμως τότε, το 1997 έως το 2001, αφορούσε ένα μικρό κουπέ όχημα. Σήμερα, τα πράγματα είναι διαφορετικά και πλέον όταν θα ακούμε Puma, το μυαλό μας θα πρέπει να πηγαίνει σε ένα μοντέλο της κατηγορίας των B-SUV. Τι νέο όμως φέρνει το νέο μοντέλο της Ford και που ξεχωρίζει;

Με τεράστιο πορτ-μπαγκάζ
Διαβάζοντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά που έδωσε η Ford στη δημοσιότητα, το πρώτο που μας εξέπληξε είναι το πορτ-μπαγκάζ. Παρόλο δηλαδή που το μήκος του Puma είναι στα 4,19 μέτρα, ο χώρος αποσκευών είναι στα 456 λίτρα, όσο δηλαδή του πολύ μεγαλύτερου σε διαστάσεις Kuga και μεγαλύτερος και από αυτόν του Nissan Qashqai! Πως το έχει καταφέρει; Ξεχάστε τη ρεζέρβα και δείτε στη φωτογραφία πόσο βάθος έχει όταν σηκώνεις το πάτωμα… 80 λίτρα και μάλιστα υπάρχει και τάπα αποστράγγισης για να τον πλύνεις με νερό!

Εξαιρετικά πλατύ και με δυναμική σχεδίαση
Φαίνεται ακόμη και στο μάτι. Το νέο Ford Puma διαθέτει πολύ δυναμική εμφάνιση απόρροια τόσο των γραμμών του, όσο και των διαστάσεών του. Μας αρέσει που δεν είναι ένα copy-paste του Fiesta, αλλά τουναντίον προχωρεί παρακάτω τη σχεδιαστική γλώσσα της Ford, έτσι όπως την είδαμε στο επόμενης γενιάς Kuga. Επίσης, είναι εξαιρετικά πλατύ (1,93 μέτρα) και έτσι αναμένεται άνετο και στο εσωτερικό. Αυτό βέβαια θα μπορούσε να έχει το «κάτι διαφορετικά» σχεδιαστικά και να μην θυμίζει τόσο Fiesta.

1.000άρι και mild hybrid
Συνεχίζοντας με τους κινητήρες, το Puma θα φορά τον 1.000άρη 3κύλινδρο Ecoboost σε δύο εκδόσεις ισχύος. Μία με 125 και μία με 155 άλογα. Αμφότερες με σύστημα απενεργοποίησης του ενός κυλίνδρου, ενώ ο πιο ισχυρός θα έχει το ήπιο υβριδικό σύστημα (MHEV) μίζας- γεννήτριας με ιμάντα που η Ford ονομάζει BISG (με ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt). Όσο για το αν θα υπάρχει diesel; Αρχικά όχι, πιο μετά όμως θα δούμε τον 1,5 EcoBlue με 125 άλογα και 7άρι αυτόματο κιβώτιο.

Full στη τεχνολογία
Όχι δεν θα καταγράψουμε όλη τη λίστα με τον εξοπλισμό του Puma μιας και δεν έχει αυτό νόημα, όμως θα σχολιάσουμε πως η Ford εφοδιάζει το Puma με ό,τι έχει σε τεχνολογία από τα ράφια της, ώστε να είναι up to date και ισχυρό απέναντι στον ανταγωνισμό. Περιοριζόμαστε στα δύο high-light για την κατηγορία, δηλαδή τα καθίσματα με λειτουργία μασάζ και την ηλεκτρική πίσω πόρτα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
Moto