quick info
- 4η γενιά SEAT Leon
- Πιο σπορ σχεδίαση
- Για πρώτη φορά υβριδικά και ηλεκτρικά
Η τέταρτη γενιά για το SEAT Leon είναι έτοιμη για πρεμιέρα στο αμέσως επόμενο διάστημα, είτε προς τα τέλη του 2019 είτε στις αρχές του 2020.
Τουλάχιστον έξι με επτά νέα μοντέλα περιμένουμε από τη SEAT το αμέσως επόμενο διάστημα, ωστόσο η ριζική ανανέωση του Leon είναι αυτή που βρίσκεται στο προσκήνιο.
Εξελίσσεται το στυλ με νέες αναλογίες
Για την 4η γενιά του SEAT Leon θεωρείται βέβαιη η πιο σπορτίφ σχεδίαση, όπως αυτή είναι έκδηλη από τη νεότερη, ηλεκτρονικά επεξεργασμένη κατασκοπευτική φωτογραφία που δημοσιεύουμε εδώ. Είναι εμφανές πως το νέο ισπανικό μικρομεσαίο χάτσμπακ μοντέλο θα αλλάξει αρκετά χωρίς όμως ριζικές επεμβάσεις. Η ισπανική φίρμα προσβλέπει σε ένα πιο δυναμικό μοντέλο το οποίο όμως όλοι θα μπορούν να αναγνωρίσουν ως Leon. Tα νέα εντυπωσιακά και τραβηγμένα στις άκρες φώτα σε συνδυασμό με τη νέα εξάγωνη μάσκα και τον αιχμηρό προφυλακτήρα αποτελούν χαρακτηριστικά στυλιστικά στοιχεία του νέου Leon. Σε συνδυασμό μάλιστα με την αρκετά χαμηλή γραμμή της οροφής τονίζουν περισσότερο το αυξημένο πλάτος, που αναμένεται να έχει το Leon.
Από 1,0 λτ. και έως 350 ίππους
Σχετικά με τη γκάμα των κινητήρων αναμενόμενη είναι η παρουσία των TSI συνόλων στα 1,0 και 1,5 λτ. με 110 και 150 ίππους αντίστοιχα, καθώς και του 1,6 TDI πετρελαιοκινητήρα. Oι εκδόσεις βενζίνης θα φέρουν ειδικά φίλτρα σωματιδίων ώστε να είναι εναρμονισμένες με τις νέες μεθόδους μέτρησης κατανάλωσης και ρύπων, ενώ οι κινητήρες diesel θα διαθέτουν σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης (SCR) με υγρό εξάτμισης Adblue. Η κορυφαία έκδοση CUPRA, η οποία θα παράγεται από τη νέα και ομώνυμη υποδιεύθυνση της SEAT, αναμένεται να έχει απόδοση περί τα 350 άλογα δίνοντας ξανά στο Leon τον τίτλο του ισχυρότερου μοντέλου παραγωγής της SEAT. Εκτός όμως από τις συμβατικές εκδόσεις, το νέο SEAT Leon θα διαθέτει και 2 υβριδικές επιλογές: Μία Plug-in άμεσα διαθέσιμη από το λανσάρισμα του μοντέλου με τις τεχνολογικές λύσεις, που γνωρίζουμε από το υπάρχον VW Golf GTE με τον 1,5 TSI όμως κάτω από το καπό και τη συνολική απόδοση μαζί με το ηλεκτρικό μοτέρ να υπερβαίνει αρκετά τους 200 ίππους. Θα υπάρχει βέβαια δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης για περίπου 50 χλμ. ενώ την ίδια στιγμή θα υπάρξει και μία ήπια υβριδική παραλλαγή η οποία θα χρησιμοποιεί το 48V ηλεκτρικό κύκλωμα του αντίστοιχου VW Golf όγδοης γενιάς.
Εσωτερικό: Περισσότερο digital στιλ
Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό, περιμένουμε δραστική μείωση των μπουτόν και των διακοπτών σε αμφότερα τα μοντέλα. Ταυτόχρονα θα αυξηθούν οι οθόνες και τα ψηφιακά μέσα προβολής της πληροφορίας. Σε ό,τι αφορά τους χώρους αναμένεται βελτίωση, αν και δε ξέρουμε σε τι βαθμό.