Ο τρικύλινδρος TSI κινητήρας του Arona καταφέρνει παρά την χαμηλότερη ισχύ και χωρητικότητά του να παρουσιάζει τις καλύτερες τιμές επιδόσεων και κατανάλωσης, ανάμεσα στα 3 μοντέλα του συγκριτικού. Πιο συγκεκριμένα το Arona φοράει τον μικρότερο κινητήρα στο συγκριτικό (1.000άρης με 115 ίππους) και ακολουθεί ο 1,2 λτ. των 120 ίππων κινητήρας του Captur. Ο ισχυρότερος και μεγαλύτερος σε χωρητικότητα είναι ο κινητήρας του Opel Mokka X (1,4 λτ. με 140 ίππους) o oποίος και χαρίζει τις καλύτερες τιμές επιδόσεων από στάση. Το χαμηλότερο βάρος και η πιο σφιχτή κλιμάκωση του κιβωτίου του Arona ωστόσο, επιτρέπει στον τρικύλινδρο κινητήρα να προβάλλει περισσότερη ζωντάνια με καλύτερες τιμές επιταχύνσεων εν κινήσει, αλλά και χαμηλότερη τιμή κατανάλωσης σε πραγματικές συνθήκες. Ο 4κύλινδρος TCe κινητήρας του Captur τοποθετείται και στην πράξη στη μέση των δύο συνόλων, προσφέροντας ικανοποιητικές επιδόσεις αλλά και σχετικά αυξημένη κατανάλωση.
Επειδη οφηγησα και το arona σε εκτεταμενα 2 test drive και το mokka x οπου τελικα το επελεξα θα πω τι ειδα και αισθανθηκα εγω. (το ρενω δεν μου αρεσε καθολου εσωτερικα και δεν μπηκα στη διαδικασια του test drive)
τα θετικα του αρονα ειναι το γεγονος οτι εχει πιο ανετα καθισματα και καλυτερους χωρους αποσκευων, αλλα και φθηνοτερα τελη λογω χαμηλου κυβισμου.
Σε ολα τα αλλα παιδια βρηκα το ople να υπερτερει κατα κρατος και ξεκιναει απο τον αποθηκευτικο χωρο που ναι μεν το αρονα ειναι καλυτερο αλλα το mokka δινει υψος στο πισω μερος..
κρατηματα στο δρομο μερα με τη νυχτα καθως σε test drive στην Θεσσαλονικη (για οσους γνωριζουν) στην εξοδο για αεροδρομιο απο περιφερειακο δρομο οπου εχει μια παρατεταμενη στροφη με το seat την πηρα με 90 χλμ και ειχα επεμβαση του traction και με το mokkax μπηκα με 110 χωρις παρεμβαση και την αισθανθηκαμε πολυ πολυ λιγοτερο σαν στροφη, και εδω ερχεσαι και λες ''αα τοτε το mokka x εχει σκληροτερη αναρτηση.
με το αρονα ενιωθα μεχρι και τη γοπα που πατουσα στο δρομο ενω με το opel μια ησυχια στην καμπινακαι δεν ενιωθες τον δρομο καθολου.
touch screen που απο πολλους την ονομαζουν κορυφαια επιλογη στην κατηγορια δεν θα μιλησω εγω φαινεται. εμφανιση ειναι υποκειμενικο εγω το mokka x το θεωρω το ομορφοτερο suv.
Σαν συνολο θα του εβαζα ενα 8/10 πολυ τιμιο καλοι χωροι (εχω δυο παιδια) στο δρομο τα 140αλογα τα βλεπεις στο γκαζι, ενδεικτικο οτι σε ιδιο δρομο με πεμπτη απο τα 70-130 η βελονα ανεβαινει υπερβολικα γρηγορα για τον ογκο του και το βαρος του (1850 κιλα).
2 ποντους αφαιρω απο τα σκληρα καθισματα που δεν ειναι βολικο σε μεγαλο ταξιδι
και στο θορυβο της μηχανης που την ακους στην αντιπροσωπεια λες και εχουν περασει ηδη 6 χρονια λειτουργιας...
Τελευταιο αφησα και το γεγονος οτι οι αντιπροσωποι της opel θελουν να πουλησουν σου δινουν δωρα σου κατεβαζουν τιμες ειναι γενικα πολυ φιλικοι εναντι στο γκρουπ οπου σου λενε αυτη ειναι η τιμη και τελος..
Θα πω οτι το mokka x εχει καδενα και
επισης εαν χρειαστεις ανταλλακτικα αλλα και στο σερβις οι διαφορες ειναι λιγο τεραστιες....οπως και 5χρονια εγγυηση η Opel.
Αυτα απο εμενα
Επειδη οφηγησα και το arona σε εκτεταμενα 2 test drive και το mokka x οπου τελικα το επελεξα θα πω τι ειδα και αισθανθηκα εγω. (το ρενω δεν μου αρεσε καθολου εσωτερικα και δεν μπηκα στη διαδικασια του test drive) τα θετικα του αρονα ειναι το γεγονος οτι εχει πιο ανετα καθισματα και καλυτερους χωρους αποσκευων, αλλα και φθηνοτερα τελη λογω χαμηλου κυβισμου. Σε ολα τα αλλα παιδια βρηκα το ople να υπερτερει κατα κρατος και ξεκιναει απο τον αποθηκευτικο χωρο που ναι μεν το αρονα ειναι καλυτερο αλλα το mokka δινει υψος στο πισω μερος.. κρατηματα στο δρομο μερα με τη νυχτα καθως σε test drive στην Θεσσαλονικη (για οσους γνωριζουν) στην εξοδο για αεροδρομιο απο περιφερειακο δρομο οπου εχει μια παρατεταμενη στροφη με το seat την πηρα με 90 χλμ και ειχα επεμβαση του traction και με το mokkax μπηκα με 110 χωρις παρεμβαση και την αισθανθηκαμε πολυ πολυ λιγοτερο σαν στροφη, και εδω ερχεσαι και λες ''αα τοτε το mokka x εχει σκληροτερη αναρτηση. με το αρονα ενιωθα μεχρι και τη γοπα που πατουσα στο δρομο ενω με το opel μια ησυχια στην καμπινακαι δεν ενιωθες τον δρομο καθολου. touch screen που απο πολλους την ονομαζουν κορυφαια επιλογη στην κατηγορια δεν θα μιλησω εγω φαινεται. εμφανιση ειναι υποκειμενικο εγω το mokka x το θεωρω το ομορφοτερο suv. Σαν συνολο θα του εβαζα ενα 8/10 πολυ τιμιο καλοι χωροι (εχω δυο παιδια) στο δρομο τα 140αλογα τα βλεπεις στο γκαζι, ενδεικτικο οτι σε ιδιο δρομο με πεμπτη απο τα 70-130 η βελονα ανεβαινει υπερβολικα γρηγορα για τον ογκο του και το βαρος του (1850 κιλα). 2 ποντους αφαιρω απο τα σκληρα καθισματα που δεν ειναι βολικο σε μεγαλο ταξιδι και στο θορυβο της μηχανης που την ακους στην αντιπροσωπεια λες και εχουν περασει ηδη 6 χρονια λειτουργιας... Τελευταιο αφησα και το γεγονος οτι οι αντιπροσωποι της opel θελουν να πουλησουν σου δινουν δωρα σου κατεβαζουν τιμες ειναι γενικα πολυ φιλικοι εναντι στο γκρουπ οπου σου λενε αυτη ειναι η τιμη και τελος.. Θα πω οτι το mokka x εχει καδενα και επισης εαν χρειαστεις ανταλλακτικα αλλα και στο σερβις οι διαφορες ειναι λιγο τεραστιες....οπως και 5χρονια εγγυηση η Opel. Αυτα απο εμενα