Στο δρόμο: Πιο ενδιαφέρον το Arona, ικανό το Mokka πιο άνετο το Captur
119.806 Επισκέψεις στο άρθρο (13/12/2018)
Οδηγικά τα τρία αυτοκίνητα του συγκριτικού παρουσιάζουν αρκετές διαφορές μεταξύ τους σε επίπεδο αίσθησης και οδικής συμπεριφοράς, ωστόσο και τα τρία συγκαταλέγονται στα καλύτερα στο τεστ αποφυγής κινδύνου του Test Center μας, αποδεικνύοντας και εμπράκτως το γενικότερο ασφαλές προφίλ τους.
Το Opel Mokka X που σημείωσε μεγαλύτερη επίδοση (72,5 χλμ./ώρα) χαρακτηρίζεται από την σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησής του, προβάλλοντας άμεσα τον πιο ασφάλτινο προσανατολισμό του, ενώ αμβλύνονται αποτελεσματικά οι περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου και δεν παρουσιάζει έντονες κλίσεις. Το Renault Captur που ακολουθεί στην διαδικασία του τεστ αποφυγής κινδύνου με 72 χλμ./ώρα, είναι το πιο άνετο από τα τρία, με την ανάρτησή του να είναι μεν πιο μαλακή αλλά να μην κλονίζει την σταθερότητα και την οδική του συμπεριφορά.
Το Captur επιδεικνύει υψηλά επίπεδα πρόσφυσης και είναι καλοζυγισμένο, ενώ σε αίσθηση είναι καλό παρά την ασάφεια του τιμονιού, κάτι που ισχύει και για το Mokka X.
Αναφορικά με την αίσθηση, το SEAT Arona είναι σαφέστατα το πιο επικεντρωμένο στον τομέα της οδήγησης αυτοκίνητο του συγκριτικού, γεμίζοντας πάντοτε τον οδηγό του με αυτοπεποίθηση για να πιέσει. Όταν αυτό γίνει, παραμένει σταθερό και άμεσο στις αντιδράσεις του παρά τον crossover χαρακτήρα του, ενώ η σφιχτή ανάρτησή του ορίζει μικρές κλίσεις αλλά και καλά επίπεδα άνεσης αν και η ποιότητα κύλισης είναι υποδεέστερη έναντι των άλλων δύο. Το Αrona σημείωσε καλή επίδοση στο τεστ αποφυγής κινδύνου, με 71,5 χλμ./ώρα ταχύτητα εισόδου.
Επειδη οφηγησα και το arona σε εκτεταμενα 2 test drive και το mokka x οπου τελικα το επελεξα θα πω τι ειδα και αισθανθηκα εγω. (το ρενω δεν μου αρεσε καθολου εσωτερικα και δεν μπηκα στη διαδικασια του test drive)
τα θετικα του αρονα ειναι το γεγονος οτι εχει πιο ανετα καθισματα και καλυτερους χωρους αποσκευων, αλλα και φθηνοτερα τελη λογω χαμηλου κυβισμου.
Σε ολα τα αλλα παιδια βρηκα το ople να υπερτερει κατα κρατος και ξεκιναει απο τον αποθηκευτικο χωρο που ναι μεν το αρονα ειναι καλυτερο αλλα το mokka δινει υψος στο πισω μερος..
κρατηματα στο δρομο μερα με τη νυχτα καθως σε test drive στην Θεσσαλονικη (για οσους γνωριζουν) στην εξοδο για αεροδρομιο απο περιφερειακο δρομο οπου εχει μια παρατεταμενη στροφη με το seat την πηρα με 90 χλμ και ειχα επεμβαση του traction και με το mokkax μπηκα με 110 χωρις παρεμβαση και την αισθανθηκαμε πολυ πολυ λιγοτερο σαν στροφη, και εδω ερχεσαι και λες ''αα τοτε το mokka x εχει σκληροτερη αναρτηση.
με το αρονα ενιωθα μεχρι και τη γοπα που πατουσα στο δρομο ενω με το opel μια ησυχια στην καμπινακαι δεν ενιωθες τον δρομο καθολου.
touch screen που απο πολλους την ονομαζουν κορυφαια επιλογη στην κατηγορια δεν θα μιλησω εγω φαινεται. εμφανιση ειναι υποκειμενικο εγω το mokka x το θεωρω το ομορφοτερο suv.
Σαν συνολο θα του εβαζα ενα 8/10 πολυ τιμιο καλοι χωροι (εχω δυο παιδια) στο δρομο τα 140αλογα τα βλεπεις στο γκαζι, ενδεικτικο οτι σε ιδιο δρομο με πεμπτη απο τα 70-130 η βελονα ανεβαινει υπερβολικα γρηγορα για τον ογκο του και το βαρος του (1850 κιλα).
2 ποντους αφαιρω απο τα σκληρα καθισματα που δεν ειναι βολικο σε μεγαλο ταξιδι
και στο θορυβο της μηχανης που την ακους στην αντιπροσωπεια λες και εχουν περασει ηδη 6 χρονια λειτουργιας...
Τελευταιο αφησα και το γεγονος οτι οι αντιπροσωποι της opel θελουν να πουλησουν σου δινουν δωρα σου κατεβαζουν τιμες ειναι γενικα πολυ φιλικοι εναντι στο γκρουπ οπου σου λενε αυτη ειναι η τιμη και τελος..
Θα πω οτι το mokka x εχει καδενα και
επισης εαν χρειαστεις ανταλλακτικα αλλα και στο σερβις οι διαφορες ειναι λιγο τεραστιες....οπως και 5χρονια εγγυηση η Opel.
Αυτα απο εμενα
Επειδη οφηγησα και το arona σε εκτεταμενα 2 test drive και το mokka x οπου τελικα το επελεξα θα πω τι ειδα και αισθανθηκα εγω. (το ρενω δεν μου αρεσε καθολου εσωτερικα και δεν μπηκα στη διαδικασια του test drive) τα θετικα του αρονα ειναι το γεγονος οτι εχει πιο ανετα καθισματα και καλυτερους χωρους αποσκευων, αλλα και φθηνοτερα τελη λογω χαμηλου κυβισμου. Σε ολα τα αλλα παιδια βρηκα το ople να υπερτερει κατα κρατος και ξεκιναει απο τον αποθηκευτικο χωρο που ναι μεν το αρονα ειναι καλυτερο αλλα το mokka δινει υψος στο πισω μερος.. κρατηματα στο δρομο μερα με τη νυχτα καθως σε test drive στην Θεσσαλονικη (για οσους γνωριζουν) στην εξοδο για αεροδρομιο απο περιφερειακο δρομο οπου εχει μια παρατεταμενη στροφη με το seat την πηρα με 90 χλμ και ειχα επεμβαση του traction και με το mokkax μπηκα με 110 χωρις παρεμβαση και την αισθανθηκαμε πολυ πολυ λιγοτερο σαν στροφη, και εδω ερχεσαι και λες ''αα τοτε το mokka x εχει σκληροτερη αναρτηση. με το αρονα ενιωθα μεχρι και τη γοπα που πατουσα στο δρομο ενω με το opel μια ησυχια στην καμπινακαι δεν ενιωθες τον δρομο καθολου. touch screen που απο πολλους την ονομαζουν κορυφαια επιλογη στην κατηγορια δεν θα μιλησω εγω φαινεται. εμφανιση ειναι υποκειμενικο εγω το mokka x το θεωρω το ομορφοτερο suv. Σαν συνολο θα του εβαζα ενα 8/10 πολυ τιμιο καλοι χωροι (εχω δυο παιδια) στο δρομο τα 140αλογα τα βλεπεις στο γκαζι, ενδεικτικο οτι σε ιδιο δρομο με πεμπτη απο τα 70-130 η βελονα ανεβαινει υπερβολικα γρηγορα για τον ογκο του και το βαρος του (1850 κιλα). 2 ποντους αφαιρω απο τα σκληρα καθισματα που δεν ειναι βολικο σε μεγαλο ταξιδι και στο θορυβο της μηχανης που την ακους στην αντιπροσωπεια λες και εχουν περασει ηδη 6 χρονια λειτουργιας... Τελευταιο αφησα και το γεγονος οτι οι αντιπροσωποι της opel θελουν να πουλησουν σου δινουν δωρα σου κατεβαζουν τιμες ειναι γενικα πολυ φιλικοι εναντι στο γκρουπ οπου σου λενε αυτη ειναι η τιμη και τελος.. Θα πω οτι το mokka x εχει καδενα και επισης εαν χρειαστεις ανταλλακτικα αλλα και στο σερβις οι διαφορες ειναι λιγο τεραστιες....οπως και 5χρονια εγγυηση η Opel. Αυτα απο εμενα