ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο ισχυρός κινητήρας PureTech των 110 ίππων συνδυάζεται με το σφιχτά κλιμακούμενο 5άρι κιβώτιο και χαρίζουν στο 208 την σπιρτάδα και τις επιδόσεις που περιμένεις και που «λείπουν» από τις «μικρές» του εκδόσεις.

    Κινητήρας-Κιβώτιο: Έχει τη δύναμη & τώρα τη δείχνει

    55.659 Επισκέψεις στο άρθρο (24/1/2018)

    Ο τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του Peugeot 208 έχει χωρητικότητα 1,2 λίτρων και αποδίδει 110 ίππους και 205 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 1.500 σ.α.λ. Ο PureTech αυτός κινητήρας για άλλη μια φορά ικανοποιεί με την ελαστικότητα και την εύρωστη λειτουργία του όντας γεμάτος σε όλο το φάσμα περιστροφής του αλλά και ικανός να κινήσει κάτι παραπάνω από σβέλτα το αμάξωμα των 1.145 κιλών. Ως τρικύλινδρος ωστόσο δεν κρύβει μια μικρή τραχύτητα στην λειτουργία του που παρουσιάζεται σε χαμηλές στροφές και με μικρή σχέση στο 5τάχυτο κιβώτιο. Το τελευταίο έχει θετική ως προς τις επιδόσεις κλιμάκωση, επηρεάζοντας ελαφρώς την κατανάλωση που και πάλι όμως είναι σημαντικά χαμηλότερη από του αυτόματου μοντέλου. Τέλος, η βαριά αίσθηση του επιλογέα χαλάει την αίσθησή του ενώ το κούμπωμά  του θα μπορούσε να ήταν πιο βελούδινο. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Mercedes
    AVON VS LINGLONG