Κινητήρας-Κιβώτιο: Έχει τη δύναμη & τώρα τη δείχνει
55.872 Επισκέψεις στο άρθρο (24/1/2018)
Ο τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του Peugeot 208 έχει χωρητικότητα 1,2 λίτρων και αποδίδει 110 ίππους και 205 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 1.500 σ.α.λ. Ο PureTech αυτός κινητήρας για άλλη μια φορά ικανοποιεί με την ελαστικότητα και την εύρωστη λειτουργία του όντας γεμάτος σε όλο το φάσμα περιστροφής του αλλά και ικανός να κινήσει κάτι παραπάνω από σβέλτα το αμάξωμα των 1.145 κιλών. Ως τρικύλινδρος ωστόσο δεν κρύβει μια μικρή τραχύτητα στην λειτουργία του που παρουσιάζεται σε χαμηλές στροφές και με μικρή σχέση στο 5τάχυτο κιβώτιο. Το τελευταίο έχει θετική ως προς τις επιδόσεις κλιμάκωση, επηρεάζοντας ελαφρώς την κατανάλωση που και πάλι όμως είναι σημαντικά χαμηλότερη από του αυτόματου μοντέλου. Τέλος, η βαριά αίσθηση του επιλογέα χαλάει την αίσθησή του ενώ το κούμπωμά του θα μπορούσε να ήταν πιο βελούδινο.
"...Το τελευταίο έχει θετική ως προς τις επιδόσεις κλιμάκωση, επηρεάζοντας ελαφρώς την κατανάλωση που και πάλι όμως είναι σημαντικά χαμηλότερη από του αυτόματου μοντέλου.." Αλλο ενα δραματοποιημενο σχολιο που αφηνει να εννοηθουν πολλα αρνητικα σχετικα με την καταναλωση στο αυτοματο ΕΑΤ6 σε σχεση με το χειροκινητο 5 ταχυτητων της δοκιμης. Δηλαδη αγαπητο Autotriti ποιες ειναι οι μετρησεις που κανατε για να βγαλετε αυτο το συμπερασμα, γιατι εγω αυτο που βλεπω στα χαρτια ( δηλ. κατασκευαστη), ελειψει αλλων μετρησεων (δηλ. δικων σας) ειναι Πολη/Εκτος/Μικτη 5.2/3.7/4.3 Χειροκινητο με 5.7/3.8/4.5 Αυτοματο ΕΑΤ6 αντιστοιχα..
Προσπαθω λοιπον να καταλαβω απο που προερχεται το "σημαντικα χαμηλοτερη καταναλωση" που αναφερετε, εκτος αν τα 0.5 l/100km σε κυκλο πολης, δηλ 10% διαφορα αναμεσα σε χειροκινητο και αυτοματο δικαιολογουν τετοιες δραματικες αναφορες.. Εκτος εαν το συγκρινετε με το Yaris Hybris, γιατι για ολες τις αλλες τιμες οι διαφορες αγγιζουν το 1,5%!!!!
Παράκληση προς Autotriti:
Κάντε ένα συγκριτικό στα super mini βενζίνης στις δυνατές τους εκδόσεις. Πολύ θα ήθελα να δω το 206 απέναντι στο fiesta 140ps και στο νέο polo με τους 115ps
"...Το τελευταίο έχει θετική ως προς τις επιδόσεις κλιμάκωση, επηρεάζοντας ελαφρώς την κατανάλωση που και πάλι όμως είναι σημαντικά χαμηλότερη από του αυτόματου μοντέλου.." Αλλο ενα δραματοποιημενο σχολιο που αφηνει να εννοηθουν πολλα αρνητικα σχετικα με την καταναλωση στο αυτοματο ΕΑΤ6 σε σχεση με το χειροκινητο 5 ταχυτητων της δοκιμης. Δηλαδη αγαπητο Autotriti ποιες ειναι οι μετρησεις που κανατε για να βγαλετε αυτο το συμπερασμα, γιατι εγω αυτο που βλεπω στα χαρτια ( δηλ. κατασκευαστη), ελειψει αλλων μετρησεων (δηλ. δικων σας) ειναι Πολη/Εκτος/Μικτη 5.2/3.7/4.3 Χειροκινητο με 5.7/3.8/4.5 Αυτοματο ΕΑΤ6 αντιστοιχα.. Προσπαθω λοιπον να καταλαβω απο που προερχεται το "σημαντικα χαμηλοτερη καταναλωση" που αναφερετε, εκτος αν τα 0.5 l/100km σε κυκλο πολης, δηλ 10% διαφορα αναμεσα σε χειροκινητο και αυτοματο δικαιολογουν τετοιες δραματικες αναφορες.. Εκτος εαν το συγκρινετε με το Yaris Hybris, γιατι για ολες τις αλλες τιμες οι διαφορες αγγιζουν το 1,5%!!!!
Παράκληση προς Autotriti: Κάντε ένα συγκριτικό στα super mini βενζίνης στις δυνατές τους εκδόσεις. Πολύ θα ήθελα να δω το 206 απέναντι στο fiesta 140ps και στο νέο polo με τους 115ps