Εσωτερικό-Χώροι: Σύγχρονο & ιδιαίτερο στο εσωτερικό
55.869 Επισκέψεις στο άρθρο (24/1/2018)
To εσωτερικό του Peugeot 208 εφαρμόζει την i-cockpit λογική της σχεδίασης η οποία διακρίνεται για τον ευχάριστο και σύγχρονο διάκοσμο που συνθέτει. Στην κορυφαία έκδοση Allure μάλιστα έχει προστεθεί ένα τμήμα από μαλακό πλαστικό, που αναβαθμίζει την απτή ποιότητα, ενώ υπάρχει το «καλό» σύστημα πολυμέσων με περισσότερη συνδεσιμότητα και την οθόνη αφής 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Οδηγοκεντρικό και σπορτίφ είναι το μικρό σε διάμετρο τιμόνι, όμως η θέση του σε συνδυασμό και με τη ρύθμιση του καθίσματος δεν θα «βολέψει» ψηλά άτομα που θα βρεθούν πίσω από το τιμόνι του. Η εργονομία αν και απαιτεί αρκετό χρόνο εξοικείωσης κρίνεται καλή ενώ όπως και σε όλη την οικογένεια του 208, οι χώροι του είναι καλοί για 4 επιβάτες και τις αποσκευές τους (όγκος 285 λίτρα).
"...Το τελευταίο έχει θετική ως προς τις επιδόσεις κλιμάκωση, επηρεάζοντας ελαφρώς την κατανάλωση που και πάλι όμως είναι σημαντικά χαμηλότερη από του αυτόματου μοντέλου.." Αλλο ενα δραματοποιημενο σχολιο που αφηνει να εννοηθουν πολλα αρνητικα σχετικα με την καταναλωση στο αυτοματο ΕΑΤ6 σε σχεση με το χειροκινητο 5 ταχυτητων της δοκιμης. Δηλαδη αγαπητο Autotriti ποιες ειναι οι μετρησεις που κανατε για να βγαλετε αυτο το συμπερασμα, γιατι εγω αυτο που βλεπω στα χαρτια ( δηλ. κατασκευαστη), ελειψει αλλων μετρησεων (δηλ. δικων σας) ειναι Πολη/Εκτος/Μικτη 5.2/3.7/4.3 Χειροκινητο με 5.7/3.8/4.5 Αυτοματο ΕΑΤ6 αντιστοιχα..
Προσπαθω λοιπον να καταλαβω απο που προερχεται το "σημαντικα χαμηλοτερη καταναλωση" που αναφερετε, εκτος αν τα 0.5 l/100km σε κυκλο πολης, δηλ 10% διαφορα αναμεσα σε χειροκινητο και αυτοματο δικαιολογουν τετοιες δραματικες αναφορες.. Εκτος εαν το συγκρινετε με το Yaris Hybris, γιατι για ολες τις αλλες τιμες οι διαφορες αγγιζουν το 1,5%!!!!
Παράκληση προς Autotriti:
Κάντε ένα συγκριτικό στα super mini βενζίνης στις δυνατές τους εκδόσεις. Πολύ θα ήθελα να δω το 206 απέναντι στο fiesta 140ps και στο νέο polo με τους 115ps
"...Το τελευταίο έχει θετική ως προς τις επιδόσεις κλιμάκωση, επηρεάζοντας ελαφρώς την κατανάλωση που και πάλι όμως είναι σημαντικά χαμηλότερη από του αυτόματου μοντέλου.." Αλλο ενα δραματοποιημενο σχολιο που αφηνει να εννοηθουν πολλα αρνητικα σχετικα με την καταναλωση στο αυτοματο ΕΑΤ6 σε σχεση με το χειροκινητο 5 ταχυτητων της δοκιμης. Δηλαδη αγαπητο Autotriti ποιες ειναι οι μετρησεις που κανατε για να βγαλετε αυτο το συμπερασμα, γιατι εγω αυτο που βλεπω στα χαρτια ( δηλ. κατασκευαστη), ελειψει αλλων μετρησεων (δηλ. δικων σας) ειναι Πολη/Εκτος/Μικτη 5.2/3.7/4.3 Χειροκινητο με 5.7/3.8/4.5 Αυτοματο ΕΑΤ6 αντιστοιχα.. Προσπαθω λοιπον να καταλαβω απο που προερχεται το "σημαντικα χαμηλοτερη καταναλωση" που αναφερετε, εκτος αν τα 0.5 l/100km σε κυκλο πολης, δηλ 10% διαφορα αναμεσα σε χειροκινητο και αυτοματο δικαιολογουν τετοιες δραματικες αναφορες.. Εκτος εαν το συγκρινετε με το Yaris Hybris, γιατι για ολες τις αλλες τιμες οι διαφορες αγγιζουν το 1,5%!!!!
Παράκληση προς Autotriti: Κάντε ένα συγκριτικό στα super mini βενζίνης στις δυνατές τους εκδόσεις. Πολύ θα ήθελα να δω το 206 απέναντι στο fiesta 140ps και στο νέο polo με τους 115ps