Δείτε το μικρό Peugeot 208, που με τον ισχυρό βενζινοκινητήρα PureTech κάτω από το καπό του και το χειροκίνητο κιβώτιο, αποκτά «τσαμπουκά» και αγριάδα.
What is new
- Με 1,2 λτ. βενζινοκινητήρα PureTech 110 ίππων
- Καίει 6,2 λτ./100 χλμ.
- Τιμή με έκπτωση 15.200 ευρώ
Δεν είναι η πρώτη φορά που «βλέπουμε» τον ισχυρό (110 ίπποι είναι αυτοί) κινητήρα PureTech της Peugeot κάτω από το καπό του 208, ωστόσο η επαφή μας με αυτόν αφορούσε στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων (EAT6). Σε αυτό σημειώναμε πως η λειτουργία του κιβωτίου ναι μεν προσφέρει ευκολία στην καθημερινότητα, ωστόσο διαμορφώνει ένα περισσότερο πολιτισμένο προφίλ από αυτό που θέλεις από το Peugeοt 208, πόσο μάλλον όταν έχεις και 110 ίππους απόδοσης.
Έτσι, το χειροκίνητο κιβώτιο αποτελεί την σίγουρη επιλογή αν θες να δεις στην πράξη το τι μπορεί να κάνει το μικρό αγρίμι της Peugeot. Όπως και στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο ωστόσο και αυτό διατίθεται στην πιο πλούσια εξοπλιστική έκδοση Allure, με κόστος που ανέρχεται με έκπτωση στα 15.200 ευρώ, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι αυτός ο κινητήρας εφοδιάζει αποκλειστικά το 208 σε 5θυρο αμάξωμα, το οποίο διακρίνεται για την δυναμική του εμφάνιση και την φινέτσα του.
"...Το τελευταίο έχει θετική ως προς τις επιδόσεις κλιμάκωση, επηρεάζοντας ελαφρώς την κατανάλωση που και πάλι όμως είναι σημαντικά χαμηλότερη από του αυτόματου μοντέλου.." Αλλο ενα δραματοποιημενο σχολιο που αφηνει να εννοηθουν πολλα αρνητικα σχετικα με την καταναλωση στο αυτοματο ΕΑΤ6 σε σχεση με το χειροκινητο 5 ταχυτητων της δοκιμης. Δηλαδη αγαπητο Autotriti ποιες ειναι οι μετρησεις που κανατε για να βγαλετε αυτο το συμπερασμα, γιατι εγω αυτο που βλεπω στα χαρτια ( δηλ. κατασκευαστη), ελειψει αλλων μετρησεων (δηλ. δικων σας) ειναι Πολη/Εκτος/Μικτη 5.2/3.7/4.3 Χειροκινητο με 5.7/3.8/4.5 Αυτοματο ΕΑΤ6 αντιστοιχα..
Προσπαθω λοιπον να καταλαβω απο που προερχεται το "σημαντικα χαμηλοτερη καταναλωση" που αναφερετε, εκτος αν τα 0.5 l/100km σε κυκλο πολης, δηλ 10% διαφορα αναμεσα σε χειροκινητο και αυτοματο δικαιολογουν τετοιες δραματικες αναφορες.. Εκτος εαν το συγκρινετε με το Yaris Hybris, γιατι για ολες τις αλλες τιμες οι διαφορες αγγιζουν το 1,5%!!!!
Παράκληση προς Autotriti:
Κάντε ένα συγκριτικό στα super mini βενζίνης στις δυνατές τους εκδόσεις. Πολύ θα ήθελα να δω το 206 απέναντι στο fiesta 140ps και στο νέο polo με τους 115ps
"...Το τελευταίο έχει θετική ως προς τις επιδόσεις κλιμάκωση, επηρεάζοντας ελαφρώς την κατανάλωση που και πάλι όμως είναι σημαντικά χαμηλότερη από του αυτόματου μοντέλου.." Αλλο ενα δραματοποιημενο σχολιο που αφηνει να εννοηθουν πολλα αρνητικα σχετικα με την καταναλωση στο αυτοματο ΕΑΤ6 σε σχεση με το χειροκινητο 5 ταχυτητων της δοκιμης. Δηλαδη αγαπητο Autotriti ποιες ειναι οι μετρησεις που κανατε για να βγαλετε αυτο το συμπερασμα, γιατι εγω αυτο που βλεπω στα χαρτια ( δηλ. κατασκευαστη), ελειψει αλλων μετρησεων (δηλ. δικων σας) ειναι Πολη/Εκτος/Μικτη 5.2/3.7/4.3 Χειροκινητο με 5.7/3.8/4.5 Αυτοματο ΕΑΤ6 αντιστοιχα.. Προσπαθω λοιπον να καταλαβω απο που προερχεται το "σημαντικα χαμηλοτερη καταναλωση" που αναφερετε, εκτος αν τα 0.5 l/100km σε κυκλο πολης, δηλ 10% διαφορα αναμεσα σε χειροκινητο και αυτοματο δικαιολογουν τετοιες δραματικες αναφορες.. Εκτος εαν το συγκρινετε με το Yaris Hybris, γιατι για ολες τις αλλες τιμες οι διαφορες αγγιζουν το 1,5%!!!!
Παράκληση προς Autotriti: Κάντε ένα συγκριτικό στα super mini βενζίνης στις δυνατές τους εκδόσεις. Πολύ θα ήθελα να δω το 206 απέναντι στο fiesta 140ps και στο νέο polo με τους 115ps