Κινητήρας & Οδική Συμπεριφορά
Καλύτερη κατανάλωση και καλύτερη επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ανακοινώνει για το 3008 η Peugeot.
Κινητήρας: Ήπια υβριδικό με 150 άλογα το Tucson, λιγότερους ίππους αλλά καλύτερη κατανάλωση και 0-100 για το 3008
Διαφορετικές τεχνικές προδιαγραφές έχει κάθε μοντέλο, με την επιμέρους σύγκριση σε κατανάλωση και επιδόσεις να περιορίζεται αυτή τη φορά στις εργοστασιακές μετρήσεις τους. Το Hyundai Tucson στην εισαγωγική του έκδοση λανσάρεται με τον 1,6 λίτρων T-GDI βενζινοκινητήρα ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο iMT στην δικίνητη έκδοσή του. Επιπλέον συνδυάζεται με το ήπια υβριδικό σύστημα 48V, το οποίο χρησιμοποιεί έναν ηλεκτρικό κινητήρα που τροφοδοτείται με ενέργεια από μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 0,44 kWh. Η Hyundai αναφέρει μέση κατανάλωση 6,5-6,8 λτ./100 χλμ., ενώ η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,3 δλ..
Στην Εθνική Οδό το Hyundai «σβήνει» τον κινητήρα και πηγαίνει σε συνθήκες Cruising, με ταχύτητες έως 125 χλμ./ώρα χωρίς απώλειες στην κινητική του ενέργειες.
Μικρότερη ιπποδύναμη έχει το μηχανικό σύνολο του Peugeot 3008. Κάτω από το μεγάλο καπό του συναντούμε τον γνώριμο τρικύλινδρο 1,2 λίτρων βενζινοκινητήρα PureTech, ο οποίος αποδίδει 130 ίππους και συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό σασμάν. Η Peugeot ανακοινώνει μικρότερη κατανάλωση 6,1 λτ./100 χλμ. και καλύτερη επιτάχυνση (9,5 δλ. στο 0-100). Από εκεί και πέρα, το 3008 έχει τέλη κυκλοφορίας στα 88 ευρώ ενώ το Tucson στα 102 ευρώ.
Στο δρόμο: Έχουν την ολοκληρωμένη οδική συμπεριφορά που ψάχνει ο μέσος οικογενειάρχης
Ως προς την οδική τους συμπεριφορά, Hyundai Tucson και Peugeot 3008 προσφέρουν το πακέτο που αναζητά ο μέσος οικογενειάρχης. Ευχάριστες και άνετες μετακινήσεις, δίχως να αφήνουν σε δεύτερο πλάνο την αίσθηση που θα αποκομίσει ο οδηγός. Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων εξασφαλίζει υψηλά επίπεδα άνεσης και κορυφαία ποιότητα κύλισης για το Hyundai Tucson. Αυτή την αίσθηση έχουμε λάβει από την αντίστοιχη έκδοση των 180 ίππων, με το «βασικό» κορεατικό SUV να μην διαφέρει ουσιαστικά στο οδηγικό κομμάτι. Κάθε ήπια υβριδική έκδοση είναι σε θέση φιλτράρει εξαιρετικά τις όποιες ανωμαλίες και η καμπίνα του αποκόπτεται πλήρως από τους θορύβους κύλισης.
Ισορροπημένη εικόνα μεταξύ άνεσης και αποτελεσματικότητας παρουσιάζει το Peugeot 3008. Παρά τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος (219 χλστ. που είναι προσόν στις εκτός δρόμου διαδρομές) η ανάρτηση διατηρεί υπό τον απόλυτο έλεγχό της το αμάξωμα χωρίς να επιτρέπει μεγάλες κλίσεις ή αποσταθεροποίηση, σε πιο γρήγορους ρυθμούς. Από την άλλη, στις εγκάρσιες ανωμαλίες είναι απορροφητική, εξασφαλίζοντας άνετες και ευχάριστες διαδρομές για οδηγό και επιβάτες.
Σελίδα 1 | Peugeot 3008 με 130 PS ή Hyundai Tucson με +2 χιλιάρικα & 150 PS; |
Σελίδα 2 | Εξοπλισμός, εσωτερικό & χώροι: Ποιος κερδίζει & πού; |
Σελίδα 3 | Κινητήρας & Οδική Συμπεριφορά |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας, μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά |