Τo νέο Puma θα περάσει αποτελεσματικά πάνω από κακοτεχνίες του δρόμου, ενώ, στο ταξίδι θα κρατήσει καλά μονωμένη την καμπίνα από εξωτερικούς θορύβους.
Στο δρόμo: Πώς το καταφέρνει αυτό η Ford;
48.049 Επισκέψεις στο άρθρο (18/3/2020)
Το πρώτο πράγμα για το οποίο μπορεί να είναι περήφανη η Ford, είναι η οδική συμπεριφορά των μοντέλων της, με αρωγό πάντοτε το ξυραφένιο της τιμόνι και την άμεση επικοινωνία του με τους τροχούς. Παρά τη διαφορά ύψους ανάμεσα στα τρία μοντέλα, η Ford, με στοχευμένες επεμβάσεις στα συστήματα ανάρτησης, διατήρησε το fun to drive στοιχείο και στα SUV/crossover της.
Φυσικά και το Fiesta Active θα «στρίψει» καλύτερα και θα είναι πιο αποτελεσματικό στην πίεση, ωστόσο και τα Puma-EcoSport σε κάθε περίπτωση είναι πρόθυμα να ανεβάσουν ρυθμούς. Ειδικά μάλιστα στις πιο σπορτίφ εκδόσεις ST-Line και επιλέγοντας από τα σύστημα παραμετροποίησης το «Sport» οδηγικό προφίλ. Εξίσου αποτελεσματικά και στην καθημερινή τους χρήση, θα περάσουν αποτελεσματικά πάνω από κακοτεχνίες του δρόμου, ενώ στο ταξίδι θα κρατήσουν καλά απομονωμένη την καμπίνα από εξωτερικούς θορύβους.
Σε off road διαδρομές, πάλι η αντίστοιχη επιλογή προγράμματος θα επεκτείνει τις δραστηριότητες των τριών δικίνητων μοντέλων, ωστόσο το EcoSport έχει πλεονέκτημα σε αυτά τα εδάφη, χάρη στην μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και τις καλύτερες γωνίες προσέγγισης, ράμπας και φυγής.
Αυτό που μου ταιριάζει τώρα είναι να κρατήσω τον Γιαπωνέζο που έχω αισιος 20 χρόνια, γιατί δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος και τα οικονομικά με το ξαφνικό αυτό μλακ άουτ μας πάνε πολύ πίσω.
Αυτό που μου ταιριάζει τώρα είναι να κρατήσω τον Γιαπωνέζο που έχω αισιος 20 χρόνια, γιατί δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος και τα οικονομικά με το ξαφνικό αυτό μλακ άουτ μας πάνε πολύ πίσω.