Στην περίπτωση του Puma, o 1.000άρης EcoBoost κινητήρας των 125 ίππων, συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα μίζας/γεννήτριας (BISG) 11.5 kW, που προσφέρει έξτρα ροπή 50 Nm.
Κινητήρες: 1.000άρης EcoBoost & σε mild hybrid
48.048 Επισκέψεις στο άρθρο (18/3/2020)
Περνώντας στα μηχανικά σύνολα, κοινός παρονομαστής και για τα τρία μοντέλα είναι ο 1.000άρης EcoBoost, με σύστημα απενεργοποίησης του ενός από τους τρεις κυλίνδρους. Ένα εύρωστο μοτέρ, με πολύ καλή απόκριση από χαμηλά και ευρύ φάσμα περιστροφής. Χαρακτηριστικά που θα συναντήσουμε βεβαίως σε όλες τις εκδοχές (100, 125 και 140 ίπποι) του EcoBoost.
Αυτό που έχει ιδιαίτερη σημασία είναι πως στην περίπτωση του Puma συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα μίζας/γεννήτριας (BISG) 11.5 kW, με ισχύ 125 ίππων, αξιοποιώντας την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα που προσφέρει έξτρα ροπή 50 Nm. Ως αποτέλεσμα οι επιδόσεις του Puma είναι πιο καλές και από του Fiesta, με την κατανάλωση να περιορίζεται σε νούμερα λίγο πάνω από τα 6,0 λτ./100 χλμ.. Το Puma συνδυάζει το ίδιο σύστημα και με την ισχυρότερη έκδοση του 1.0000άρη EcoBoost, με τους 155 ίππους, για ακόμα πιο «μπουσταρισμένες» επιδόσεις.
Τρεις επιλογές στη βενζίνη διαθέτει το EcoSport, αφού πέρα από τον 125άρη, θα συναντήσουμε και τον 140άρη στην σπορτίφ έκδοση ST-Line, αλλά και τον λιγότερο ισχυρό EcoBoost των 100 ίππων. Το EcoSport είναι το μοναδικό από τα τρία μοντέλα, προς το παρόν τουλάχιστον, που διαθέτει και μια επιλογή στο diesel, αυτή του 1.500άρη EcoBlue των 120 ίππων.
Το Fiesta Active τέλος, είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με τον βενζινοκινητήρα των 125 ίππων.
Αυτό που μου ταιριάζει τώρα είναι να κρατήσω τον Γιαπωνέζο που έχω αισιος 20 χρόνια, γιατί δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος και τα οικονομικά με το ξαφνικό αυτό μλακ άουτ μας πάνε πολύ πίσω.
Αυτό που μου ταιριάζει τώρα είναι να κρατήσω τον Γιαπωνέζο που έχω αισιος 20 χρόνια, γιατί δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος και τα οικονομικά με το ξαφνικό αυτό μλακ άουτ μας πάνε πολύ πίσω.