Η επιλογή ποιο B-SUV της Ford να επιλέξεις είναι μια καλή σπαζοκεφαλιά, ωστόσο τα ευχάριστα είναι ότι, όπως είδαμε και πιο πάνω, τα τρία μοντέλα έχουν διακριτές διάφορες μεταξύ τους. Μάλιστα από τη στιγμή που οι τιμές είναι παραπλήσιες, η επιλογή σας είναι καθαρά λόγω αναγκών.
Το Fiesta Active, πλησιάζει περισσότερο σε παραδοσιακό 5θυρο μικρό μοντέλο, με μικρότερες διαστάσεις και καλύτερη ευελιξία, περισσότερο «fun to drive» και μεγαλύτερη συμμετοχή στο οδηγικό κομμάτι, με χώρους ικανούς για μια νέα οικογένεια και ικανότητα για light περιπέτεια.
Πιο περιπετειώδες πάντως είναι το EcoSport. Το φωνάζει από τη σχεδίασή του, με το ψηλό, τετραγωνισμένο αμάξωμα και την υπερυψωμένη θέση οδήγησης, την απόσταση από το έδαφος και τους προβόλους, που σχηματίζουν τις μεγαλύτερες γωνίες προσέγγισης και φυγής. Ακόμα και η πόρτα των αποσκευών ανοίγει στο πλάι, μάλιστα προαιρετικά μπορείτε να τοποθετήσετε και εξωτερική ρεζέρβα εκεί, παραπέμποντας σε πιο οff-road οχήματα.
Γενικότερα αυτό που καλύπτει επαρκέστερα τα κριτήρια των B-SUV, είναι τo Puma. Από την elegance και δυναμική εμφάνισή του, το τεράστιο τεχνολογικό του υπόβαθρο, την ικανότητά του στο δρόμο να προσφέρει άνεση και δυναμισμό, αλλά και τους καλύτερους χώρους ανάμεσα στα τρία μοντέλα.
Αυτό που μου ταιριάζει τώρα είναι να κρατήσω τον Γιαπωνέζο που έχω αισιος 20 χρόνια, γιατί δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος και τα οικονομικά με το ξαφνικό αυτό μλακ άουτ μας πάνε πολύ πίσω.
Αυτό που μου ταιριάζει τώρα είναι να κρατήσω τον Γιαπωνέζο που έχω αισιος 20 χρόνια, γιατί δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος και τα οικονομικά με το ξαφνικό αυτό μλακ άουτ μας πάνε πολύ πίσω.