ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μικρή Cayenne με γονίδια 911. Αυτό είναι η νέα Macan.

Η ανάρτηση (PASM) είναι προαιρετική και αξίζει κάθε ένα από τα 1.811 ευρώ που κοστίζει. Αυτή αναλαμβάνει να διαχειριστεί το βάρος της Macan και της προσδίδει ανάλογα, άνετη η σπορ συμπεριφορά με «μαγικό» τρόπο.

Tο μαγικό ραβδάκι του Τσουφενχάουζεν μετέτρεψε ένα κατά τα άλλα crossover σε σπορ κατασκευή.

Aν βρεθείς πίσω από το τιμόνι της θα καταλάβεις ότι το τίμημα είναι μάλλον μικρό.

Εμφανισιακά βρίσκεται κοντά στην Cayenne σε πιο compact διαστάσεις.

Η Macan είναι μια Porsche και αυτό το κάνει άμεσα αισθητό μέσω της εμφάνισής της.

Δοκιμή: Porsche Macan 2,0 Turbo 252 PS

56.601 Επισκέψεις στο άρθρο (1/2/2018)

Η Porsche θέλοντας να συνεχίσει την επιτυχία της Cayenne, λάνσαρε την μικρότερη Macan η οποία και μέσω των πιο κόμπακτ διαστάσεών της εκφράζει πιο εύστοχα το DNA της φίρμας. Ασχετα αν «φοράει» δίλιτρο turbo μοτέρ 252 ίππων από το VW Group.

H Porsche είναι μια εταιρεία που για τους μισητούς της αντιπάλους (έχει βλέπετε πολλούς που την φθονούν) αποτελεί την πρωταθλήτρια στην… κυβίστηση. «Δεν θα βγάλουμε ποτέ SUV, δεν νοείται Porsche και diesel, δεν θα εγκαταλείψουμε τους boxer κινητήρες» μας λέγανε… και όλα αυτά μαζί με άλλα θυσιάστηκαν στον βωμό της εμπορικότητας. Και εκεί που η 911 ήταν η εμβληματική παρουσία στις λιγοστές εκθέσεις της εταιρείας, άνοιξαν κι άλλες σε όλο τον κόσμο και φιλοξένησαν την Boxster, μετέπειτα την Cayenne και την Cayman, μετά την Panamera και αργότερα την Μacan.

Επειδή όμως τίποτα δεν είναι τυχαίο για εταιρείες όπως η Porsche και προς ακόμα μεγαλύτερη απογοήτευση των αντίζηλών της, το ζεστό χρήμα που έφερε η Cayenne επενδύθηκε κατά τέτοιο τρόπο ώστε ακόμα και σήμερα η 911 όχι μόνο να ενισχύσει την αίγλη της εταιρείας, αλλά να μεταλαμπαδεύσει και στα υπόλοιπα μοντέλα της, τις αξίες της μοναδικής αυτής κατασκευής. 

Φτάνοντας στην Macan που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2014, η Porsche έκανε το downsizing που απαιτεί η σύγχρονη εποχή (ισχύει και σε αυτή την τάξη τιμών). Μετά λοιπόν την 718 Βoxster και την 718 Cayman, ήρθε η σειρά της Μacan να δανειστεί τον δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα του ομίλου VW για την βασική της έκδοση. Από το group προήλθε και η πλατφόρμα (η MLB Evo) και πριν βιαστείτε να συμπεράνετε πως πρόκειται για άλλη μια συνταγή του γκρουπ με διαφορετικό περιτύλιγμα, να σας προλάβουμε γράφοντας πως η Porsche εξέλιξε «in house» τα περισσότερα μέρη της Macan προκειμένου να μην θέσει υπό αμφισβήτηση τις επιδόσεις και την οδική συμπεριφορά του μοντέλου της. 

Το έκανε αυτό το λάθος στο παρελθόν (με τις 924 και 944), το πλήρωσε και έμαθε από αυτό και έτσι το κάθε επόμενο μοντέλο που θεωρητικά «καταπατούσε» τις αρχές της, δεν ήταν «λιγότερο» Porsche όσο κι αν αυτό ήθελαν να πιστεύουν οι «αλεπούδες» του ανταγωνισμού. 

Αθλητική σαν υπερυψωμένη 911
Η Macan είναι μια Porsche και αυτό το κάνει άμεσα αισθητό μέσω της εμφάνισής της. Συμπαγής παρά τις διαστάσεις της (4.697 χλστ. σε μήκος και 1.923 χλστ. σε πλάτος), με αθλητική περιβολή που διαμορφώνεται από τους έντονους ώμους στο πλάι και με την κουπέ λογική του ανασηκωμένου πίσω μέρους. Γενικότερα θυμίζει αρκετά την κλασσική πλέον γραμμή της 911 όμως έρχεται κοντά αισθητικά και στην Cayenne συμπληρώνοντας στοχευμένα και μέσω της εμφάνισης το κενό της γκάμας μεταξύ των δυο μοντέλων. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Autotriti.gr
CONTI VS NEXEN