Είναι πολλές οι αρετές που κρύβει μια Porsche, όμως μόλις βρεθείς πίσω από τιμόνι της θα νιώσεις αυτό που πραγματικά κάνει την συγκεκριμένη εταιρεία ξεχωριστή. Είναι η αύρα της από την στιγμή που θα γυρίσεις το κλειδί στην μίζα. Από τα πρώτα μέτρα κίνησης αντιλαμβάνεσαι πως αυτό εδώ το crossover παρά τον «μικρό» του κινητήρα είναι φτιαγμένο για μεγάλα πράγματα. Υπάρχουν σαφέστατα και άλλες σπορ κατασκευές στην κατηγορία, με πολύ αξιόλογα χαρακτηριστικά και πιο ισχυρά σύνολα. Κανένα ωστόσο δεν μπορεί να κάνει τόσο όμορφα πολλά διαφορετικά πράγματα. Και αν αυτό είναι βασικό γνώρισμα μιας 911 που αποτελεί τον ορισμό του everyday supercar, η ευκολία της Porsche να κάνει σπορ μια Panamera και μια Macan μόνο εύκολη υπόθεση δεν είναι. Η Macan «πατάει» πάνω στο πολύ καλό νέο Audi Q5, όμως δεν έχει την παραμικρή σχέση με εκείνο οδηγικά. Αλλο αυτοκίνητο...
Η προαιρετική ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση PASM (Porsche Active Suspension Management) προσφέρει συγκλονιστικά χαρακτηριστικά στην Macan τόσο ως προς την άνεση όσο και ως προς την διαχείριση των 1.845 κιλών του αμαξώματος σε γρήγορη οδήγηση. Στην πράξη οι ανωμαλίες, ακόμα και οι πιο έντονες, «σιδερώνονται» κυριολεκτικά σε κάθε μία από τις 3 θέσεις της ανάρτησης (Comfort, Sport και Sport Plus) με αποστομωτικό τρόπο. Παράλληλα οι κλίσεις του αμαξώματος είναι ούτως ή άλλως περιορισμένες αναλογικά με το βάρος και τον όγκο της Macan ακόμα και στην Comfort θέση, με την επιλογή Sport και Sport Plus να την κάνουν ακόμα πιο εστιασμένη στον σπορ χαρακτήρα. Αυτός εκδηλώνεται υπέρμετρα με την πίεση του Sport Βutton (Sport λειτουργία) που επεμβάνει στον κινητήρα, στο τιμόνι και στα φρένα (και επιλέγει και την Sport θέση της ανάρτησης). Εκεί, η Macan αποκτά πιο «ζωντανό» χαρακτήρα και ωθεί τον οδηγό της να ανεβάσει ρυθμούς, φτάνοντας σε κάποιο σημείο να ξεχνάς πως βρίσκεσαι σε SUV διαπιστώνοντας πως κινείσαι πολύ πιο γρήγορα και στρίβοντας αποτελεσματικά με πάρα πολλά χιλιόμετρα. Δεν έχει το μπροστινό μιας 911 ούτε παιχνιδιάρικη συμπεριφορά η 4κίνητη Macan με την απόδοση των 252 ίππων σίγουρα και αυτό την διαφοροποιεί από την 911 οδηγικά, όμως η αίσθηση του «έχει κι άλλο» δεν έχει σε κανένα άλλο SUV τόσο πειστική εφαρμογή. Ακόμα και με απενεργοποιημένο το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (PSM) είναι πραγματικά ελάχιστες οι φορές και οι δρόμοι που θα κλονίσουν την ουδετερότητά της. Ακόμα κι εκεί όμως ξεχνάς πως έχεις να διαχειριστείς 1.845 κιλά βάρους, λαμβάνοντας υποδειγματική αίσθηση για να κάνεις τις ανάλογες κινήσεις, οι οποίες μεταφέρονται με εξαιρετική πιστότητα στο δρόμο.
Την ίδια στιγμή, η Macan σου προσφέρει και επιλογή off road που την καθιστά πολύ καλή και σε εκτός δρόμου διαδρομές. Στην έκδοση μάλιστα με την αερανάρτηση (και αυτή προαιρετική) αυξάνεται κατά 40 χλστ. το ύψος της από το έδαφος και φτάνει στα 230 χλστ. κάτι που σε συνδυασμό με την τετρακίνηση και τα περιφερειακά της συστήματα την καθιστούν εξίσου εντυπωσιακή και σε τέτοιες συνθήκες, άσχετα αν ελάχιστους ενδιαφέρει.
Εγώ με 65Κ θα έπερνα το XC60 με αερανάρτηση ... και τα ρέστα (15Κ) θα τα είχα για βενζίνες και ταξιδάκια - σιγά το Q5 ... σιγά το αμάξι που θα τους δώσω και 80Κ για ένα 2λιτρο Audi ...
STELVIO με τα 280 και την μονοδικη ομορφια της(και μετα απο 10χρονια να την χαζευω ακομα) και τα απιστευτα κρατηματα για SUV.Εκτος αν ηθελα πιο πολυ πολυτελεια και ανεση θα επαιρνα DS7 με τεχνολογια που θα εχει η γκρουπ σε 5-6+ χρονια σε αυτα τα λεφτα και κατηγορια...
Το Q5 ειναι η καλυτερη επιλογη σε αυτη την κατηγορια. Δεν ειναι τυχαιο που ειναι best seller παγκοσμιως και μαλλιστα με μειονεκτημα τιμης. Το stelvio ειναι ομορφο και με καλο σασι αλλα τεχνολιγικα ειναι πολυ πισω απο την audi. Και οταν τα 9 στα 10 αυτοκινητα που βλεπουμε στο δρομο διαχρονικα να εχουν παρει φωτια ειναι alfa δεν δινεις τοσα λεφτα για να ζεις με το φοβο. Ασε τη μηδενικη αξια μεταπωλησης.
Με τα 80Κ που ξεκινά η macan παίρνω το Q5 full extra και με αερανάρτηση. Την ίδια πλατφόρμα έχουν και η αερανάρτηση μεταμορφώνει το αυτοκίνητο όπως το θέλεις.
Εγώ με 65Κ θα έπερνα το XC60 με αερανάρτηση ... και τα ρέστα (15Κ) θα τα είχα για βενζίνες και ταξιδάκια - σιγά το Q5 ... σιγά το αμάξι που θα τους δώσω και 80Κ για ένα 2λιτρο Audi ...
STELVIO με τα 280 και την μονοδικη ομορφια της(και μετα απο 10χρονια να την χαζευω ακομα) και τα απιστευτα κρατηματα για SUV.Εκτος αν ηθελα πιο πολυ πολυτελεια και ανεση θα επαιρνα DS7 με τεχνολογια που θα εχει η γκρουπ σε 5-6+ χρονια σε αυτα τα λεφτα και κατηγορια...
Το Q5 ειναι η καλυτερη επιλογη σε αυτη την κατηγορια. Δεν ειναι τυχαιο που ειναι best seller παγκοσμιως και μαλλιστα με μειονεκτημα τιμης. Το stelvio ειναι ομορφο και με καλο σασι αλλα τεχνολιγικα ειναι πολυ πισω απο την audi. Και οταν τα 9 στα 10 αυτοκινητα που βλεπουμε στο δρομο διαχρονικα να εχουν παρει φωτια ειναι alfa δεν δινεις τοσα λεφτα για να ζεις με το φοβο. Ασε τη μηδενικη αξια μεταπωλησης.
Με τα 80Κ που ξεκινά η macan παίρνω το Q5 full extra και με αερανάρτηση. Την ίδια πλατφόρμα έχουν και η αερανάρτηση μεταμορφώνει το αυτοκίνητο όπως το θέλεις.
Μα καλά πώς αντλεί η Macan γονίδια απο την 911??? Απο το αμάξωμα του Q5 δηλαδή αμιγώς VW ή απο τον αμιγώς VW κινητήρα που φοράει το Golf???
Προφανώς έχει γίνει λάθος για το 0-120 χλ/ώρα. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι θέλει 17,1 δλ ενώ για το 0-100 θέλει 6,7 δλ
Μα καλά απο πώς αντλεί η Macan γονίδια απο την 911??? Απο το αμάξωμα του Q5 δηλαδή αμιγώς VW ή απο τον αμιγώς VW κινητήρα που φοράει το Golf???