Μπαίνοντας στο εσωτερικό της Macan, η εικόνα είναι γνώριμη από τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας, εντυπωσιάζοντας με την πολυτέλεια και την αρτιότητά της σε κάθε σημείο. Το ταμπλό διατηρεί τις απλές γραμμές των άλλων μοντέλων της Porsche με οδηγοκεντρική προσέγγιση και ευχάριστο διάκοσμο. Αρχικά, το υψηλής ποιότητας μπεζ δέρμα που ντύνει το ταμπλό, τα μαλακά πλαστικά και οι «παχιές» μοκέτες διαμορφώνουν ένα ιδιαίτερα ευχάριστο και premium περιβάλλον το οποίο συνεχίζεται και στις λεπτομέρειες. Δεν θα βρεις τίποτα στο εσωτερικό της Macan που να ξεφεύγει από τον κανόνα, με κορυφαία συναρμολόγηση και εξαίρετο φινίρισμα.
Ο διάκοσμος ωστόσο έχει και την high tech πλευρά του και εκφράζεται από την μεγάλη οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων (PCM) αλλά και την επιβλητική κεντρική κονσόλα, στα χνάρια και των άλλων μοντέλων της εταιρείας, αρχής εξαρχής από την πρώτη γενιά της Panamera. Αυτή αν και στην πρώτη ματιά προβληματίζει τον οδηγό με την εργονομία της, τελικά μετά από λίγο και αν είσαι αρκετά παρατηρητικός δεν θα δυσκολευτείς να βρεις τι ακριβώς «κάνει» ο καθένας από τoυς 28 (!) διακόπτες που χωρίζονται έξυπνα, σε διακόπτες που αφορούν το σύστημα ψύξης-θέρμανσης και τους διακόπτες που σχετίζονται με την οδήγηση και την οδική συμπεριφορά της Macan. Και εκεί που αναθαρρείς πως μπορείς να τα «χειριστείς» όλα, ακούγεται το ηχητικό σήμα του φύλακα αγγέλου των αισθητήρων παρκαρίσματος. Οι οποίοι ωστόσο είναι τόσο αυστηρά «ρυθμισμένοι» που ανιχνεύουν οτιδήποτε κινείται ακόμα και 1 μέτρο κοντά στην Macan. Προς όλες τις πλευρές. Κάπου εκεί αντιλαμβάνεσαι πως ένα ίδιο πάνελ -αλλά ευτυχώς χωρίς τόσους διακόπτες- βρίσκεται στο πάνω μέρος, στην οροφή της Macan.
Η θέση οδήγησης είναι για άλλη μια φορά συγκλονιστική ειδικά αν λάβουμε υπόψιν μας πως μιλάμε για ένα crossover αυτοκίνητο. Ναι, κάθεσαι ψηλά αλλά όχι «καβάλα» και έχεις στα χέρια σου ένα από τα πιο όμορφα τιμόνια της αγοράς, τόσο σε υφή και σχεδίαση όσο και σε τοποθέτηση. Κάθετο όσο πρέπει για να σφίξεις τις παλάμες σου πάνω του και κατευθείαν να νιώσεις μια μικρή πίεση στους ώμους σου. Κουμπώνεις στη θέση της Macan όπως σε ένα καλό μπάκετ κάθισμα όμως τώρα απολαμβάνεις και κορυφαία επίπεδα άνεσης.
Οι χώροι της Macan είναι υπεραρκετοί για 4 επιβάτες και τις αποσκευές τους. Πιο συγκεκριμένα, προσφέρει μεγάλο χώρο για τα πόδια τους και ικανό εσωτερικό πλάτος για άλλον έναν επιβάτη. Περιορισμοί θα χρειαστεί να γίνουν από άτομα άνω του μέσου ύψους και αυτό γιατί η κατά τα άλλα χρήσιμη πανοραμική οροφή, περιορίζει το χώρο για τα κεφάλια τους. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 500 λίτρων και βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας.
Εγώ με 65Κ θα έπερνα το XC60 με αερανάρτηση ... και τα ρέστα (15Κ) θα τα είχα για βενζίνες και ταξιδάκια - σιγά το Q5 ... σιγά το αμάξι που θα τους δώσω και 80Κ για ένα 2λιτρο Audi ...
STELVIO με τα 280 και την μονοδικη ομορφια της(και μετα απο 10χρονια να την χαζευω ακομα) και τα απιστευτα κρατηματα για SUV.Εκτος αν ηθελα πιο πολυ πολυτελεια και ανεση θα επαιρνα DS7 με τεχνολογια που θα εχει η γκρουπ σε 5-6+ χρονια σε αυτα τα λεφτα και κατηγορια...
Το Q5 ειναι η καλυτερη επιλογη σε αυτη την κατηγορια. Δεν ειναι τυχαιο που ειναι best seller παγκοσμιως και μαλλιστα με μειονεκτημα τιμης. Το stelvio ειναι ομορφο και με καλο σασι αλλα τεχνολιγικα ειναι πολυ πισω απο την audi. Και οταν τα 9 στα 10 αυτοκινητα που βλεπουμε στο δρομο διαχρονικα να εχουν παρει φωτια ειναι alfa δεν δινεις τοσα λεφτα για να ζεις με το φοβο. Ασε τη μηδενικη αξια μεταπωλησης.
Με τα 80Κ που ξεκινά η macan παίρνω το Q5 full extra και με αερανάρτηση. Την ίδια πλατφόρμα έχουν και η αερανάρτηση μεταμορφώνει το αυτοκίνητο όπως το θέλεις.
Εγώ με 65Κ θα έπερνα το XC60 με αερανάρτηση ... και τα ρέστα (15Κ) θα τα είχα για βενζίνες και ταξιδάκια - σιγά το Q5 ... σιγά το αμάξι που θα τους δώσω και 80Κ για ένα 2λιτρο Audi ...
STELVIO με τα 280 και την μονοδικη ομορφια της(και μετα απο 10χρονια να την χαζευω ακομα) και τα απιστευτα κρατηματα για SUV.Εκτος αν ηθελα πιο πολυ πολυτελεια και ανεση θα επαιρνα DS7 με τεχνολογια που θα εχει η γκρουπ σε 5-6+ χρονια σε αυτα τα λεφτα και κατηγορια...
Το Q5 ειναι η καλυτερη επιλογη σε αυτη την κατηγορια. Δεν ειναι τυχαιο που ειναι best seller παγκοσμιως και μαλλιστα με μειονεκτημα τιμης. Το stelvio ειναι ομορφο και με καλο σασι αλλα τεχνολιγικα ειναι πολυ πισω απο την audi. Και οταν τα 9 στα 10 αυτοκινητα που βλεπουμε στο δρομο διαχρονικα να εχουν παρει φωτια ειναι alfa δεν δινεις τοσα λεφτα για να ζεις με το φοβο. Ασε τη μηδενικη αξια μεταπωλησης.
Με τα 80Κ που ξεκινά η macan παίρνω το Q5 full extra και με αερανάρτηση. Την ίδια πλατφόρμα έχουν και η αερανάρτηση μεταμορφώνει το αυτοκίνητο όπως το θέλεις.
Μα καλά πώς αντλεί η Macan γονίδια απο την 911??? Απο το αμάξωμα του Q5 δηλαδή αμιγώς VW ή απο τον αμιγώς VW κινητήρα που φοράει το Golf???
Προφανώς έχει γίνει λάθος για το 0-120 χλ/ώρα. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι θέλει 17,1 δλ ενώ για το 0-100 θέλει 6,7 δλ
Μα καλά απο πώς αντλεί η Macan γονίδια απο την 911??? Απο το αμάξωμα του Q5 δηλαδή αμιγώς VW ή απο τον αμιγώς VW κινητήρα που φοράει το Golf???