Ο κινητήρας της Macan είναι ο δίλιτρος (TSI ή ΤFSI όπως θέλετε) του ομίλου VW ο οποίος συναντάται σε πολλά μοντέλα του γκρουπ και είναι γνωστός για την δύναμή του και τις καλές επιδόσεις που προσφέρει παντού, αλλά και για την αυξημένη κατανάλωση που παρουσιάζει σε συνθήκες πίεσης. Ο 4κύλινδρος αυτός κινητήρας έχει δεχθεί βέβαια την φροντίδα των μηχανικών της Porsche προκειμένου να εστιάσει στον σπορ χαρακτήρα που επιθυμεί να προσδώσει η φίρμα και στην βασική αυτή έκδοση. «Σηκώνει» πάνω από 2 bar πίεσης turbo, διαθέτει άμεσο ψεκασμό βενζίνης, μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και βύθισμα εκκεντροφόρων (VarioCam Plus) ενώ ελέγχει τμηματικά και το άνοιγμα των βαλβίδων εξαγωγής.
Ο κινητήρας αυτός μπορεί να μην εντυπωσιάζει με τα χαρακτηριστικά του δεδομένου ότι έχουμε δει πολύ ισχυρότερα μοτέρ από την Porsche, ωστόσο στην πράξη μόνο συμβιβασμούς δεν απαιτεί, προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις και διακρινόμενος για την μεστή και γεμάτη λειτουργία του σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Ο ήχος του στην ρύθμιση Sport του συστήματος παραμετροποίησης έχει σπορ χροιά και ειδικά στις αλλαγές κοντά στον κόφτη. Με 6,7 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα (6,5 δλ. με το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono Package που δεν είχε η «δικιά» μας και ενσωματώνει και launch control) τίποτα δεν μαρτυρά μια entry level πρόταση και στην πράξη.
Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Porsche Doppelkupplung (PDK) είναι και πάλι το αποκλειστικό κιβώτιο που συνοδεύει και αυτή την έκδοση της Macan και διαθέτει 7 σχέσεις, ενώ εντυπωσιάζει σε κάθε επιλογή αυτού και σε κάθε θέση του συστήματος παραμετροποίησης Sport Button (επεμβαίνει σε κινητήρα – κιβώτιο και ανάρτηση) με την αμεσότητά του και την γενικότερη λειτουργία του. Το καλύτερο είναι ότι επιτρέπει κατεβάσματα σε ψηλές στροφές του κινητήρα και προσφέρει πλήρως χειροκίνητη λειτουργία. Πάντως θα θέλαμε μεγαλύτερα και σταθερά paddles πίσω από το τιμόνι.
Εγώ με 65Κ θα έπερνα το XC60 με αερανάρτηση ... και τα ρέστα (15Κ) θα τα είχα για βενζίνες και ταξιδάκια - σιγά το Q5 ... σιγά το αμάξι που θα τους δώσω και 80Κ για ένα 2λιτρο Audi ...
STELVIO με τα 280 και την μονοδικη ομορφια της(και μετα απο 10χρονια να την χαζευω ακομα) και τα απιστευτα κρατηματα για SUV.Εκτος αν ηθελα πιο πολυ πολυτελεια και ανεση θα επαιρνα DS7 με τεχνολογια που θα εχει η γκρουπ σε 5-6+ χρονια σε αυτα τα λεφτα και κατηγορια...
Το Q5 ειναι η καλυτερη επιλογη σε αυτη την κατηγορια. Δεν ειναι τυχαιο που ειναι best seller παγκοσμιως και μαλλιστα με μειονεκτημα τιμης. Το stelvio ειναι ομορφο και με καλο σασι αλλα τεχνολιγικα ειναι πολυ πισω απο την audi. Και οταν τα 9 στα 10 αυτοκινητα που βλεπουμε στο δρομο διαχρονικα να εχουν παρει φωτια ειναι alfa δεν δινεις τοσα λεφτα για να ζεις με το φοβο. Ασε τη μηδενικη αξια μεταπωλησης.
Με τα 80Κ που ξεκινά η macan παίρνω το Q5 full extra και με αερανάρτηση. Την ίδια πλατφόρμα έχουν και η αερανάρτηση μεταμορφώνει το αυτοκίνητο όπως το θέλεις.
Εγώ με 65Κ θα έπερνα το XC60 με αερανάρτηση ... και τα ρέστα (15Κ) θα τα είχα για βενζίνες και ταξιδάκια - σιγά το Q5 ... σιγά το αμάξι που θα τους δώσω και 80Κ για ένα 2λιτρο Audi ...
STELVIO με τα 280 και την μονοδικη ομορφια της(και μετα απο 10χρονια να την χαζευω ακομα) και τα απιστευτα κρατηματα για SUV.Εκτος αν ηθελα πιο πολυ πολυτελεια και ανεση θα επαιρνα DS7 με τεχνολογια που θα εχει η γκρουπ σε 5-6+ χρονια σε αυτα τα λεφτα και κατηγορια...
Το Q5 ειναι η καλυτερη επιλογη σε αυτη την κατηγορια. Δεν ειναι τυχαιο που ειναι best seller παγκοσμιως και μαλλιστα με μειονεκτημα τιμης. Το stelvio ειναι ομορφο και με καλο σασι αλλα τεχνολιγικα ειναι πολυ πισω απο την audi. Και οταν τα 9 στα 10 αυτοκινητα που βλεπουμε στο δρομο διαχρονικα να εχουν παρει φωτια ειναι alfa δεν δινεις τοσα λεφτα για να ζεις με το φοβο. Ασε τη μηδενικη αξια μεταπωλησης.
Με τα 80Κ που ξεκινά η macan παίρνω το Q5 full extra και με αερανάρτηση. Την ίδια πλατφόρμα έχουν και η αερανάρτηση μεταμορφώνει το αυτοκίνητο όπως το θέλεις.
Μα καλά πώς αντλεί η Macan γονίδια απο την 911??? Απο το αμάξωμα του Q5 δηλαδή αμιγώς VW ή απο τον αμιγώς VW κινητήρα που φοράει το Golf???
Προφανώς έχει γίνει λάθος για το 0-120 χλ/ώρα. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι θέλει 17,1 δλ ενώ για το 0-100 θέλει 6,7 δλ
Μα καλά απο πώς αντλεί η Macan γονίδια απο την 911??? Απο το αμάξωμα του Q5 δηλαδή αμιγώς VW ή απο τον αμιγώς VW κινητήρα που φοράει το Golf???