Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πότε θα εγκαταλείψει βενζίνη-diesel η κάθε μάρκα

Πότε θα εγκαταλείψει βενζίνη-diesel η κάθε μάρκα

3.816 Επισκέψεις στο άρθρο (29/10/2021)

Δεν είναι μυστικό πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης αποχωρούν σταδιακά από την γκάμα των εταιρειών, για αυτό και κάνουμε ένα πρώτο χρονοδιάγραμμα ανά κατασκευαστή, για το πότε σκοπεύει να καταργήσει τα θερμικά μοτέρ.

Σύμφωνα με το τελευταίο σχέδιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το οποίο συζητείται σε επίπεδο χωρών, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) από τα αυτοκίνητα θα πρέπει να μειωθούν κατά 100% το 2035. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι ο στόλος νέων οχημάτων που θα πωλούνται δεν θα εκπέμπει ούτε ένα γραμμάριο CO2 μέχρι τότε και προς το παρόν, αυτό είναι δυνατό μόνο με ηλεκτρικά αυτοκίνητα ή με οχήματα υδρογόνου. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Επομένως, πολλοί κατασκευαστές προχωρούν και θέτουν φιλόδοξους στόχους για τη μείωση και εν τέλει τη διακοπή των κινητήρων εσωτερική καύσης. Για αυτό το λόγο ετοιμάσαμε μία  σύντομη περίληψη των ηλεκτροκίνητων φιλοδοξιών της πλειοψηφίας των κατασκευαστών, καθώς και των πιθανών ημερομηνιών διακοπής λειτουργίας των κινητήρων εσωτερικής καύσης, όπως αυτές έχουν ανακοινώσει πως σχεδιάζουν με τα σημερινά δεδομένα.
 

Audi

Ξεκάθαρη θέση για τον εξηλεκτρισμό της έχει πάρει η Audi. Η γερμανική μάρκα λέει ότι δεν θα αναπτύσσει πλέον νέα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2026. Επίσης, αποφάσισε να καταργήσει σταδιακά τα υβριδικά οχήματα από την γκάμα της. Το Audi Q5 θα είναι το τελευταίο μοντέλο που θα εξοπλίζεται με θερμικό μοτέρ και θα είναι παρών μέχρι το 2033.
 

BMW

Από τη μεριά της η BMW δεν είναι τόσο ξεκάθαρη όσο η Audi. Μέχρι το 2030, επιθυμεί τα μισά από τα οχήματα που πωλούνται από εκείνη να είναι πλήρως ηλεκτρικά. Ωστόσο, η βαυαρική εταιρεία μέχρι τότε σχεδιάζει επίσης να δώσει στην τρέχουσα γενιά κινητήρων εσωτερικής καύσης μια σημαντική ενημέρωση για να είναι σύμφωνοι με το Euro 7.
 

Dacia

Η Dacia μέσω του Spring θέλει να κάνει αυτό που ξέρει καλά και να διαθέτει το πιο οικονομικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Η ρουμανική μάρκα δεν βιάζεται να μπει στο κομμάτι της ηλεκτροκίνησης, παρόλο που σχεδιάζει και άλλα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα και πιθανότατα θα τραβήξει σε χρόνο όσο περισσότερο μπορεί τον πλήρη εξηλεκτρισμό της.
 

Jaguar-Ferrari

Η Jaguar από την άλλη σχεδιάζει από το 2025 να σταματήσει την εξέλιξη κινητήρων εσωτερικής καύσης και να πουλάει ηλεκτρικά μοντέλα. Από την άλλη η Ferrari έχει προγραμματίσει να λανσάρει την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική «ιταλίδα» το 2025 και από κει και μετά τηρεί στάση αναμονής για την εξέλιξη που θα έχει το ζήτημα με την απαγόρευση βενζίνης-ντίζελ στην Ευρωπαϊκή Ένωση.  
 

Ford

Ως μέρος της ηλεκτροκίνητης στρατηγικής της, η Ford θα προσφέρει όλα τα μοντέλα επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη από τα μέσα του 2026 τουλάχιστον σε μια Plug-In υβριδική παραλλαγή ή σε μια αμιγώς ηλεκτρική παραλλαγή. Από το 2030, η γκάμα των επιβατικών αυτοκινήτων της αμερικανικής μάρκας στην Ευρώπη θα αποτελείται μόνο από αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα! Η αρχή έχει γίνει ήδη με την Mustang Mach-E. Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
PEUGEOT