ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Stonic κρύβει μια σπορτίφ καρδιά μέσα του και σε δρόμο με στροφές μετουσιώνει τη σφικτή ανάρτηση σε πολύ ευχάριστη οδική συμπεριφορά.

Από πλευράς άνεσης θα ήταν ευπρόσδεκτη λίγη περισσότερη αρμονία στον τρόπο με τον οποίο το Stonic υποδέχεται τις λακκούβες.

Kλασσικό SEAT: το Arona σε θρονιάζει ωραία στο κάθισμα και σε βάζει σε διάθεση να το οδηγήσεις δυναμικά.

Η ανάρτηση τα πηγαίνει πιο καλά από το Kia σε ό,τι αφορά το «σπαγγάτο» ανάμεσα σε άνεση και οδική συμπεριφορά.

Στο δρόμο: Καλύτερη κύλιση το Arona ,σπορτίφ διάθεση από το Stonic

90.153 Επισκέψεις στο άρθρο (17/12/2017)

Ένα από τα στοιχεία που δημιουργούν κάποια απόσταση ανάμεσα στα δύο μοντέλα κατά την οδήγηση στο δρόμο είναι η αίσθηση ότι το SEAT έχει περισσότερο SUV χαρακτήρα. Στο Arona νιώθεις ότι κάθεσαι κατάτι ψηλότερα ενώ στο Stonic η γεύση είναι πιο κοντά σε ένα συμβατικό χάτσμπακ. Αυτό όμως μπορεί να χρωματιστεί ποικιλοτρόπως: από τη μία το κοινό που θέλει κάτι «ψηλό» θα νιώσει πιο σωστά με την επιλογή του Arona, ενώ μια πιο «νορμάλ» και χαμηλή αίσθηση θα αρέσει πιο καλά σε όσους δε θέλουν να απομακρυνθούν πολύ από το κλασσικό segment B. 

Στο δρόμο το Arona δείχνει λίγο πιο ώριμο, πιο προσεγμένο σε κύλιση και καλύτερο σε άνεση από πλευράς ανάρτησης. Δεν φέρνει πολύ θόρυβο από την άσφαλτο –ακόμα και κακή-, περνά με άνεση πάνω από λακκούβες και γενικά έχει έναν πιο πολιτισμένο χαρακτήρα. Η λογική στο Stonic είναι διαφορετική και πιο ξεκάθαρα εστιασμένη στην σπορτίφ αίσθηση. Αυτό φαίνεται κατευθείαν από τη ρύθμιση της ανάρτησης η οποία είναι αρκετά σφικτή για την κλάση. Σε δρόμο με ανωμαλίες, το Stonic αντιδρά λίγο απότομα και με σχετικό θόρυβο από τη διαδικασία της απόσβεσης, εν μέρει και λόγω της μεγάλης ζάντας της έκδοσης Uptown. Όταν βγει όμως σε μια πιο οδηγοκεντρική διαδρομή καθιστά άμεσα εμφανή τη συνοχή που έχει η ιδέα και η εκτέλεση της Kia. Το γρήγορο τιμόνι, η άμεση ανταπόκριση του εμπρός μέρους στην είσοδο της στροφής και οι σχετικά περιορισμένες κλίσεις μας άρεσαν πάρα πολύ και ήρθαν ως έκπληξη, έως ένα βαθμό. 

Από την πλευρά του το Arona, ως αυθεντικό SEAT όχι απλώς δε δημιουργεί παράπονα αλλά προκαλεί χαμόγελα με το κέφι του σε ορεινές διαδρομές. Aυτό το «ανυψωμένο Ibiza» σε υποδέχεται σε μια εξαιρετική θέση οδήγησης και μαζί με τον 1.000άρη κινητήρα σε βάζουν γρήγορα σε διάθεση όχι και τόσο… οικογενειακή. Το κράτημα είναι εξαιρετικό – ειδικά η πλευρική πρόσφυση- και η υποστροφή έρχεται πολύ φυσιολογικά και προοδευτικά. Είναι επίσης κρίσιμο ότι, το Arona είναι πιο ελαφρύ (καθαρή ευθύνη της πλατφόρμας MQB) και το περνάει αυτό στον οδηγό. Το Stonic από την άλλη είναι εμφανές ότι είναι πιο βαρύ (σχεδόν το βάρος ενός ενήλικου επιβάτη επιπλέον) και απλώς είναι υπέρ του το γεγονός ότι έχει το κέντρο βάρους πιο χαμηλά. 

Η απόσταση από το έδαφος είναι στα 190 χλστ. για το Arona και το Stonic πλησιάζει (183 χλστ.) όταν εφοδιάζεται με 17άρες ζάντες όπως εδώ. Ειδάλλως με τις 15άρες η απόσταση είναι στα 165 χλστ.. Πολύ καλά τα φρένα και στις δύο περιπτώσεις, με επιδόσεις ακριβώς τη μία πάνω στην άλλη για τα δυο οχήματα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
ODIGOS NEXEN