Στο δρόμο: Καλύτερη κύλιση το Arona ,σπορτίφ διάθεση από το Stonic
90.153 Επισκέψεις στο άρθρο (17/12/2017)
Ένα από τα στοιχεία που δημιουργούν κάποια απόσταση ανάμεσα στα δύο μοντέλα κατά την οδήγηση στο δρόμο είναι η αίσθηση ότι το SEAT έχει περισσότερο SUV χαρακτήρα. Στο Arona νιώθεις ότι κάθεσαι κατάτι ψηλότερα ενώ στο Stonic η γεύση είναι πιο κοντά σε ένα συμβατικό χάτσμπακ. Αυτό όμως μπορεί να χρωματιστεί ποικιλοτρόπως: από τη μία το κοινό που θέλει κάτι «ψηλό» θα νιώσει πιο σωστά με την επιλογή του Arona, ενώ μια πιο «νορμάλ» και χαμηλή αίσθηση θα αρέσει πιο καλά σε όσους δε θέλουν να απομακρυνθούν πολύ από το κλασσικό segment B.
Στο δρόμο το Arona δείχνει λίγο πιο ώριμο, πιο προσεγμένο σε κύλιση και καλύτερο σε άνεση από πλευράς ανάρτησης. Δεν φέρνει πολύ θόρυβο από την άσφαλτο –ακόμα και κακή-, περνά με άνεση πάνω από λακκούβες και γενικά έχει έναν πιο πολιτισμένο χαρακτήρα. Η λογική στο Stonic είναι διαφορετική και πιο ξεκάθαρα εστιασμένη στην σπορτίφ αίσθηση. Αυτό φαίνεται κατευθείαν από τη ρύθμιση της ανάρτησης η οποία είναι αρκετά σφικτή για την κλάση. Σε δρόμο με ανωμαλίες, το Stonic αντιδρά λίγο απότομα και με σχετικό θόρυβο από τη διαδικασία της απόσβεσης, εν μέρει και λόγω της μεγάλης ζάντας της έκδοσης Uptown. Όταν βγει όμως σε μια πιο οδηγοκεντρική διαδρομή καθιστά άμεσα εμφανή τη συνοχή που έχει η ιδέα και η εκτέλεση της Kia. Το γρήγορο τιμόνι, η άμεση ανταπόκριση του εμπρός μέρους στην είσοδο της στροφής και οι σχετικά περιορισμένες κλίσεις μας άρεσαν πάρα πολύ και ήρθαν ως έκπληξη, έως ένα βαθμό.
Από την πλευρά του το Arona, ως αυθεντικό SEAT όχι απλώς δε δημιουργεί παράπονα αλλά προκαλεί χαμόγελα με το κέφι του σε ορεινές διαδρομές. Aυτό το «ανυψωμένο Ibiza» σε υποδέχεται σε μια εξαιρετική θέση οδήγησης και μαζί με τον 1.000άρη κινητήρα σε βάζουν γρήγορα σε διάθεση όχι και τόσο… οικογενειακή. Το κράτημα είναι εξαιρετικό – ειδικά η πλευρική πρόσφυση- και η υποστροφή έρχεται πολύ φυσιολογικά και προοδευτικά. Είναι επίσης κρίσιμο ότι, το Arona είναι πιο ελαφρύ (καθαρή ευθύνη της πλατφόρμας MQB) και το περνάει αυτό στον οδηγό. Το Stonic από την άλλη είναι εμφανές ότι είναι πιο βαρύ (σχεδόν το βάρος ενός ενήλικου επιβάτη επιπλέον) και απλώς είναι υπέρ του το γεγονός ότι έχει το κέντρο βάρους πιο χαμηλά.
Η απόσταση από το έδαφος είναι στα 190 χλστ. για το Arona και το Stonic πλησιάζει (183 χλστ.) όταν εφοδιάζεται με 17άρες ζάντες όπως εδώ. Ειδάλλως με τις 15άρες η απόσταση είναι στα 165 χλστ.. Πολύ καλά τα φρένα και στις δύο περιπτώσεις, με επιδόσεις ακριβώς τη μία πάνω στην άλλη για τα δυο οχήματα.
Τασο εγω μεχρι στιγμης απο ΚΙΑ και Hyundai μονο καλα λογια ακουω σε αντιθεση με τα γερμανο-ισπανο-τσεχικα. Ακομα και απο τα ιαπωνικα των οποιων ειμαι φαν δειχνουν πιο αξιοπιστα.
Εγώ πάντως επειδή τα βλέπω live σου λέω ότι κάποια ψιλοθεματάκια έχουν.Όμως θα συμφωνήσω μαζί σου ότι τα κορεάτικα είναι μια επένδυση που θα κάνεις και θα μείνεις απόλυτα ευχαριστημένος καθώς η δουλειά που γίνεται είναι ουσιαστική και σοβαρή.
Για το diecel ενδιαφέρομαι. Υπάρχει κάποιος που το έχει κάνει test drive? Γενικά το βλέπω σαν πολύ καλή πρόταση. Κάτι η τιμή κάτι η 7 ετής εγγύηση μετράνε. Σε σύγκριση με το 2008 diesel της Peugeot υπάρχει καμία γνώμη ή κάποια εμπειρία; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Λογικέ και τα Kia έχουν τα θεματάκια τους πάντως οφείλω να σου πω.Να δούμε πως θα είναι και ο νέος χιλιάρης σε βάθος χρόνου γιατί του Group είναι 2 χρόνια και και εγώ προσωπικά δεν έχω ακούσει κάτι.Η αλήθεια όμως είναι πως είναι πολύ καλά πακέτα και τα δύο και φυσικά ότι η Kia έχει καλύτερη εγγύηση.
Αυτό δεν μειώνει βέβαια το Arona που είναι και αυτό μια πολύ πρόταση.
Η σύγκριση είναι λανθασμένη διότι Αφορα ένα βενζινοκινητο και ένα πετρέλαιοκινητο καθένα με τα δικά μοναδικά χαρακτηριστικά γνωρισματα πχ λογικό να έχει πιο σφιχτή ανάρτηση το stonic λόγο βάρους τα diesel συμπεριφερονται διαφορετικά και χριζουν άλλων ρυθμίσεων. Όσο αναφορά το εσωτερικό το seat είναι με klima σε πιο πλούσια εκδοση και το κια στην βασική γιατί? Για τσεκάρετε την πλούσια έκδοση του κια με κλίμα και σπορ δερμάτινο πολύ λειτουργικό τιμόνι? Και πείτε μετά αντικειμενικά ποιο είναι πιο σύγχρονο και αισθητικά καλύτερο όσο αναφορά τις εγγυήσεις η κια δίνει 7 χρόνια κια η seat? Αναφορά σε αυτό καμία! Δεν πρέπει να παραπλανειτε τους ανάγνωστες σας με μη αντικειμενικες συγκρίσεις για να αποφασίζουν σωστά το τι θα επιλέξουν ότι και να είναι αυτό. Ευχαριστω
Προτιμαμε ΚΙΑ με κλειστα ματια και με 7ετη εγγυηση. Μακρια απο το ζημιαρικο και σκανδαλωδες γκρουπ.
Συγχαρητήρια στη ΚΙΑ. Το μόνο B-SUV με τιμή κάτω των 20.000 (1.6 diesel). Οι υπόλοιποι 20.000+ για τις γεροντίλες με τα φανάρια στα μάγουλα.
Γιώργο, με αυτά που λές, φαίνεται ότι εσύ είσαι κάπως... κομπλεξικός. Να κοιταχτείς, δεν απολαμβάνεις την ζωή έτσι. Ευχαριστώ
Τασο εγω μεχρι στιγμης απο ΚΙΑ και Hyundai μονο καλα λογια ακουω σε αντιθεση με τα γερμανο-ισπανο-τσεχικα. Ακομα και απο τα ιαπωνικα των οποιων ειμαι φαν δειχνουν πιο αξιοπιστα.
Ρε τι κομπλεξάρες κυκλοφορούν σ' αυτόν τον τόπο (λέγε με Γιωργάκη).
Όταν βλέπουμε κάποιον με kia ολοι ξέρουμε ότι το πήρε επειδή δεν είχε τα λεφτά να πάρει κάτι καλύτερο και αυτό είναι κάπως...
Kia με κλειστά μάτια
Εγώ πάντως επειδή τα βλέπω live σου λέω ότι κάποια ψιλοθεματάκια έχουν.Όμως θα συμφωνήσω μαζί σου ότι τα κορεάτικα είναι μια επένδυση που θα κάνεις και θα μείνεις απόλυτα ευχαριστημένος καθώς η δουλειά που γίνεται είναι ουσιαστική και σοβαρή.
Για το diecel ενδιαφέρομαι. Υπάρχει κάποιος που το έχει κάνει test drive? Γενικά το βλέπω σαν πολύ καλή πρόταση. Κάτι η τιμή κάτι η 7 ετής εγγύηση μετράνε. Σε σύγκριση με το 2008 diesel της Peugeot υπάρχει καμία γνώμη ή κάποια εμπειρία; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
https://www.youtube.com/watch?v=ApnjGqjyvIg https://www.youtube.com/watch?v=o3LMCQdNnqo
Λογικέ και τα Kia έχουν τα θεματάκια τους πάντως οφείλω να σου πω.Να δούμε πως θα είναι και ο νέος χιλιάρης σε βάθος χρόνου γιατί του Group είναι 2 χρόνια και και εγώ προσωπικά δεν έχω ακούσει κάτι.Η αλήθεια όμως είναι πως είναι πολύ καλά πακέτα και τα δύο και φυσικά ότι η Kia έχει καλύτερη εγγύηση. Αυτό δεν μειώνει βέβαια το Arona που είναι και αυτό μια πολύ πρόταση.
Η σύγκριση είναι λανθασμένη διότι Αφορα ένα βενζινοκινητο και ένα πετρέλαιοκινητο καθένα με τα δικά μοναδικά χαρακτηριστικά γνωρισματα πχ λογικό να έχει πιο σφιχτή ανάρτηση το stonic λόγο βάρους τα diesel συμπεριφερονται διαφορετικά και χριζουν άλλων ρυθμίσεων. Όσο αναφορά το εσωτερικό το seat είναι με klima σε πιο πλούσια εκδοση και το κια στην βασική γιατί? Για τσεκάρετε την πλούσια έκδοση του κια με κλίμα και σπορ δερμάτινο πολύ λειτουργικό τιμόνι? Και πείτε μετά αντικειμενικά ποιο είναι πιο σύγχρονο και αισθητικά καλύτερο όσο αναφορά τις εγγυήσεις η κια δίνει 7 χρόνια κια η seat? Αναφορά σε αυτό καμία! Δεν πρέπει να παραπλανειτε τους ανάγνωστες σας με μη αντικειμενικες συγκρίσεις για να αποφασίζουν σωστά το τι θα επιλέξουν ότι και να είναι αυτό. Ευχαριστω